On. Esimerkiksi hän.Onko olemassa valkoihoista miestä nimeltä Leroy?
Olen tätä aiemminkin kysellyt.
Rauma-Repolasta.Mistä hemmetistä se Lukon kettu-logo tulee?!?
Minä en ole raumalainen, mutta kuulemma tuolla kuvataan jotain raumalaista viekkautta. Tuskin se kaikille Lukko-faneillekaan on selvinnyt. Ja ketun nimi on kuulemma Eetu, joka on hienoin nimi jonka ketulle voi antaa.Nyt tarvittaisiin tänne Hämeeseen blondille vastausta meitä tooodella pitkään askarruttaneeseen kysymykseen:
Mistä hemmetistä se Lukon kettu-logo tulee?!?
Ketusta tuli mieleen poikani. Jotain lastenohjelmaa se katseli, kuusivuotias, jossa oli kettu. Hiiviskeli siinä. Sanoin puoliääneen että kettu vitkutteli. Poika käänsi päätään, totesi jotta vittu ketkutteli ja jatkoi katsomistaan.Minä en ole raumalainen, mutta kuulemma tuolla kuvataan jotain raumalaista viekkautta. Tuskin se kaikille Lukko-faneillekaan on selvinnyt. Ja ketun nimi on kuulemma Eetu, joka on hienoin nimi jonka ketulle voi antaa.
Toisissa ilmeisesti sananmuunnosgeeni tulee verenperintönä.
Toisissa ilmeisesti sananmuunnosgeeni tulee verenperintönä.
Juu, ainakin tyttärelleni tuo mahtava taito on periytynyt.Toisissa ilmeisesti sananmuunnosgeeni tulee verenperintönä.
Minä en ole raumalainen, mutta kuulemma tuolla kuvataan jotain raumalaista viekkautta. Tuskin se kaikille Lukko-faneillekaan on selvinnyt. Ja ketun nimi on kuulemma Eetu, joka on hienoin nimi jonka ketulle voi antaa.
Onko mulla krapula vai olenko tulossa kipeäksi?
Empiiristen tutkimusten ja kalsarikänniketjun pohjalta oletan perjantai-illan vieton olleen sen verran railakkaahko, että kummatkin vaihtoehdot ovat mahdollisia. Olenkohan minä kohta kännissä?
Empiirisen tutkimuksen ja naamakirjakeskustelun perusteella veikkaan, että kohtapuoliin Sininen Jii menee eikä meinaa tukka putkella ja sepalus auki pitkin maamme kamaraa.
Saiskohan tänään pillua?
Suosittelisin myrkyttämään kehon niin, että madot kuolee.Pitäisiköhän mennä nukkumaan, vai joisiko viinaa vielä?
On kyllä vedetty viinaa ja valkosipulia taas siihen malliin, että kuolee varmasti. Toisaalta, enpä ole ollut flunssassa sitten vuoden 1994, ja kiitän nimenomaan viinan ja valkosipulin antamaa rautaista vastustuskykyä.Suosittelisin myrkyttämään kehon niin, että madot kuolee.
Tunnenkohan itseni huomenna ylpeäksi?
Miten nopeasti pitää ajaa autolla valvontakameraan, ettei se ehdi ottamaan kuvaa rekkarista...250 km/h...?
Miten nopeasti pitää ajaa autolla valvontakameraan, ettei se ehdi ottamaan kuvaa rekkarista...250 km/h...?
Toivottavasti tähän ei löydy edes laskennallista vastausta, ettei joku idiootti vaan sorru kokeilemaan. Mutta yleisesti ottaen ei tarvitse ajaa kovaa. Riittää, että ajaa rajoituksen mukaan, niin kamera ei osaa päättää kuvan ottamisen ajankohtaa ollenkaan.