Voiko vitutusketjuun kirjoittaneille mennä vittuilemaan koska niitä vituttaa jo valmiiksi?
Onks tää se tyhmien kysymysten ketju?
Onko Off-topic hyönteismyrkkyaiheinen viestiketju?
Jos papa-koe on isyystesti niin miten se isyys sitten miehiltä testataan, jos kerran naisille tehdään "arkeologisia kaivauksia"?Miksi naiset käy papa-kokeessa? Eikö se olekaan isyystesti?
Jos papa-koe on isyystesti niin miten se isyys sitten miehiltä testataan, jos kerran naisille tehdään "arkeologisia kaivauksia"?
No ei ne mene. Mulla on viisi, naapurin putkimiehellä vaan yksi. Pitäisikö sille antaa pari, että olisi tasan? Se saattaisi kyllä luulla että epäilen jotain.Minkä ihmeen takia tommosia isyyskokeita tehdään? Kyllä ne kuitenki pitkässä juoksussa menee tasan.
No ei ne mene. Mulla on viisi, naapurin putkimiehellä vaan yksi. Pitäisikö sille antaa pari, että olisi tasan? Se saattaisi kyllä luulla että epäilen jotain.
No ei ne mene. Mulla on viisi, naapurin putkimiehellä vaan yksi...
Ja edelliseen liittyen. Jos on hätä housussa, onko turhaa yrittää saada kaverinkin housut paskaseks?
Sellaiset pelaajat joutuvat koirankoppiin.Miten toimitaan, jos lätkäjoukkueen kokoonpanon ulkopuolelle jäävä pelaaja ei pidäkään popcorneista?
Pakkosyötetään! Eihän katsomokomennuksen olekaan tarkoitus olla viihdyttävää.Miten toimitaan, jos lätkäjoukkueen kokoonpanon ulkopuolelle jäävä pelaaja ei pidäkään popcorneista?
Nimenomaan. Sillä voisinkin antaa sille pari, ihan varmuudeksi.Niinhän sä luulet.
Pakkosyötetään! Eihän katsomokomennuksen olekaan tarkoitus olla viihdyttävää.
Vain siinä tapauksessa ettei tykkää hotsistakaan. Ei siellä saa viihtyä, se on rangaistus huonosta pelaamisesta. Esim. Alatalon kohdalla ei toimi...Kai ne popparit nyt voi hotsiinkin vaihtaa?
Että silleen...
a) se oli kiusallinenMulla oli tänään mielessä joku juttu jota en jaksa lähteä googlaamaan vaan ajattelin kysyä täältä. Unohdin, perkele.
a) miksi unohdin sen?
b) mikähän se mahtoi olla?