Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 664
  • 11 238

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kuten nimimerkki Kipa84 tuossa totesi, niin kyllä näkyy. Sen pääsee vaikka tulevana yönäkin bongaamaan jos sää sallii.

Tässä Ursan kätevä tähtikartta:
http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/tahtikartta/

Valitset tuohon sijaintisi lähimmän kaupungin tarkkuudella, kellonajan, varmistat että Orionin tähdistö on näkyvissä, tulostat, asettelet itsesi ja kartan ilmansuuntien mukaan ja ei muuta kuin bongaamaan.

Ja lisätään tähän että ensi yönä kannattaa katsella sitä, sillä Orionidien maksimi on ensi yönä. Radiantti on Orionin ja Kaksosten välissä. Tarkemmin sanottuna Orionin Betelgeuze-tähden ja Kaksosten Alhenan välimailla.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvon Twitterin käyttäjät, mitä takoittaa hashtag "#CAMA"? Koen aina suurta hämmennystä, kun joku viljelee tätä kyseistä lausahdusta...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kirjoitellaanko me Jatkoajan keskustelupalstalle vielä 30 vuodenkin päästä? Tai onko tätä keskustelupalstaa vielä silloin olemassa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjoitellaanko me Jatkoajan keskustelupalstalle vielä 30 vuodenkin päästä? Tai onko tätä keskustelupalstaa vielä silloin olemassa?
Mie olen luokanopettaja, en ennustaja.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tai onko tätä keskustelupalstaa vielä silloin olemassa?
Ennustan että poimunopeus kehitetään vuonna 2024, madonreikään ajaudutaan 2036 ja siksi 30 vuoden kuluttua Jatkoaikaa ei ole vielä olemassa vaan se perustetaan porilaisessa yksityisasunnossa vuonna 2042.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Arvon Twitterin käyttäjät, mitä takoittaa hashtag "#CAMA"? Koen aina suurta hämmennystä, kun joku viljelee tätä kyseistä lausahdusta...

Cama on ainakin espanjaa ja tarkoittaa sänkyä. Tiedä sitten, sopiiko se tuohon tilanteeseen.

Mitä tarkoittaa hashtag?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka monta päivää voi vetää alkoholia putkeen ilman suuria haittavaikutuksia?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuinka monta päivää voi vetää alkoholia putkeen ilman suuria haittavaikutuksia?

Riippunee määäristä. Itse laskin joskus vuosia sitten, että yhden railakkaamman vuoden aikana minulla oli neljä täysin alkoholitonta päivää. Olen edelleen hengissä eikä tuosta vuodesta jäänyt suurempaa haittaa. Mitä nyt palkka tuli juotua.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Riippunee määäristä. Itse laskin joskus vuosia sitten, että yhden railakkaamman vuoden aikana minulla oli neljä täysin alkoholitonta päivää. Olen edelleen hengissä eikä tuosta vuodesta jäänyt suurempaa haittaa. Mitä nyt palkka tuli juotua.

Sen näkee naamasta, valitettavasti.

Punakka, pöhöttynyt ja viime kädessä ahavoitunut iho paljastaa paljon. Edelliseen kuvaukseen sopivien ei ole helppoa saada muuta kuin suorittavaa duunia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sen näkee naamasta, valitettavasti.

Punakka, pöhöttynyt ja viime kädessä ahavoitunut iho paljastaa paljon. Edelliseen kuvaukseen sopivien ei ole helppoa saada muuta kuin suorittavaa duunia.

Ei näkynyt kaksikymppisellä eikä vaikuttanut hyvän työpaikan saamiseen. Ikä varjeli paitsi viisaudelta, myös viisauden puutteen aiheuttamilta jäljiltä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kuinka monta päivää voi vetää alkoholia putkeen ilman suuria haittavaikutuksia?

Määrä ja laatu. Intissä ollessani laivalla eräs kapiainen oli joutunut kotoa ulkoruokintaan ja nukkui kesälomansa laivan hytissä. Kiskoi aika raskaalla kädellä koko kuukauden tiukkaa viinaa aamusta iltaan. Loman loputtua lähdimme ajoon ja jossain Paraisten portin kohdalla komentosillalla tämä kapiainen sitten alkoi kouristelemaan, vaahto suusta jne... eli reipas juoppuhulluus kohtaus päälle. Ei kaunis näky ei...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sen näkee naamasta, valitettavasti.

Punakka, pöhöttynyt ja viime kädessä ahavoitunut iho paljastaa paljon. Edelliseen kuvaukseen sopivien ei ole helppoa saada muuta kuin suorittavaa duunia.
En tiedä missä on vika, kun olen juonut alkoholia 25 vuotta (90-luvulla puolen tusinaa vuotta lähes päätoimisesti), ja siinä määrässä voisi uittaa laivoja, mutta naamasta sitä ei näe. Ei punota nenä, ei rusota iho. Pikkuisen olen pönäköitynyt, mutta niin olisi varmasti käynyt raittiinakin. Alkoholi ei minua ole lihottanut vaan ruoka ja liikunnan väheneminen. Itse asiassa ryyppyputket tuppaavat laihduttamaan, kun syöminen unohtuu.

Että montakohan vuotta vielä joutuukaan tinttaamaan, kunnes korkeakoulututkintopaperin saa polttaa ja painella raksalle?
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuossa eilisiltana, kun hammassärky valvotti, tuli fiilisteltyä Bratislavan illan 3. erä (löytyy juutuubista) ja siitä heräs kysymys, että mistähän löytyis tuon finaalin otteluseurantaketju? :P Nää vissiin arkistoidaan, mutta ei tuhota?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tuossa eilisiltana, kun hammassärky valvotti, tuli fiilisteltyä Bratislavan illan 3. erä (löytyy juutuubista) ja siitä heräs kysymys, että mistähän löytyis tuon finaalin otteluseurantaketju? :P Nää vissiin arkistoidaan, mutta ei tuhota?
Kyllähän se tuolta MM 2011 Slovakia-osiosta vieläkin löytyy, pitää vain valita että näyttää ketjut tarpeeksi kauas taaksepäin: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=49990
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Että montakohan vuotta vielä joutuukaan tinttaamaan, kunnes korkeakoulututkintopaperin saa polttaa ja painella raksalle?

Minä lyllersin tänä aamuna siinä seitsemän jälkeen sosiaalitiloihin, ja kuulin että yksi äijä ei tule tänään töihin kun se on vielä niin kännissä. Sillä lailla. Maalarista varmaan ihan turha edes mainita..

Mutta jos päätät polttaa tutkintopaperin niin olet tervetullut meidän työmaalle!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Pro1:ltä tulee just nyt dynamo moscow - dinamo riga, onko noilla dynamoilla jotain merkityseroa kun kirjoitetaan eri tavalla vai tarkoittaako ne samaa asiaa???
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pro1:ltä tulee just nyt dynamo moscow - dinamo riga, onko noilla dynamoilla jotain merkityseroa kun kirjoitetaan eri tavalla vai tarkoittaako ne samaa asiaa???
Ihan lonkalta veikkaisin, että kyse on siitä, missä kieliasussa ne esiintyy eri kielissä. Tässä tapauksessa venäjä ja latvia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minkä helvetin takia minä katson tuota Tuuria ja kerron sen vielä täällä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minkä helvetin takia minä katson tuota Tuuria ja kerron sen vielä täällä?
Taidat olla masokisti. Haluat että sinulle vittuillaan. Siispä:

"Lällällää! Vatipää! Tuuria katsoo, junttalipoo! Osta Keskiseltä liekkipaita, kuuno!"
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Onko tuo Arttu Harkki mahdollisesti ärsyttävin omille jutuilleen naureskelija ikinä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös