Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 163
  • 11 238
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jos Nico Rosberg voittaisi F1 maailmanmestaruuden, voisiko hänestä tulla vuoden urheilija? Siis olisiko se ensinkään mahdollista, ja miten mahtaisivat urheilutoimittajat äänestää Saksan lipun alla ajavaa kuljettajaa, jos häntä saisi äänestää?

Ei missään nimessä. Tai jos voisi, Usain Bolt saisi saman tittelin 2012.
 

Ralph

Jäsen
Kumpi on hienompi nimimerkki, GaDa vaiko Lumivyöry? Pitäiskö vaihtaa tämä tylsä tollaseen jossa on edes vähän järkeä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lumivyöry olisi tullut Avalanchesta ja se olisi edes jotain tarkoittanut. Mutta yleisön pyynnöstä pysyn sitten GaDana.

Kävin tuossa viime kesänä pyörimässä Pepsi Centerin liepeillä. Kiinni olivat ovet, ei pelattu lätkää enää siellä silloin. Ostin kumminkin paidan outlet-fanishopista.

Duchene pelaa muuten MM-kisoissa.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari tyhmää kysymystä:

1. Jos jokin maitotuote (esim. jogurtti) ei ole laktoositon, niin miksi sitä kutsutaan? (jotain muuta kuin "ei-laktoositon")

2. Mitä diesel-autoissa ihan tarkalleen tapahtuu, kun ennen käynnistystä niiden annetaan hehkuttaa?

Ja jos tulee mieleen jotain mukahauskoja/-nokkelia vastauksia, niin pistäkää privalla.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ja jos tulee mieleen jotain mukahauskoja/-nokkelia vastauksia, niin pistäkää privalla.
Jos ei saa vastata mukahauskasti suoraan Tyhmien kysymysten ketjuun, niin en vastaa ollenkaan.
 

Nick Neim

Jäsen
1. Jos jokin maitotuote (esim. jogurtti) ei ole laktoositon, niin miksi sitä kutsutaan? (jotain muuta kuin "ei-laktoositon")

Menenkö helppoon, mutta eikö se silloin ole laktoosillinen maito? En ainakaan muista kuulleeni mitään hienompaa termiä, viisaammat nyt valaiskoot.

K-A-L-I kirjoitti:
2. Mitä diesel-autoissa ihan tarkalleen tapahtuu, kun ennen käynnistystä niiden annetaan hehkuttaa?

Joskus kuulin sen liittyvän tulppaan, hehkuttamalla tulpan lämpötilaa nostetaan käyttölämpöön. Ja sama juttu kuin edelliseen, en ole ikänäni omistanut dieselillä käyvää autoa, viisaammat korjatkoon jos puhun palturia.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Pari tyhmää kysymystä:

1. Jos jokin maitotuote (esim. jogurtti) ei ole laktoositon, niin miksi sitä kutsutaan? (jotain muuta kuin "ei-laktoositon")

2. Mitä diesel-autoissa ihan tarkalleen tapahtuu, kun ennen käynnistystä niiden annetaan hehkuttaa?

Ja jos tulee mieleen jotain mukahauskoja/-nokkelia vastauksia, niin pistäkää privalla.

1. Maitotuotetta, joka ei ole laktoositon kutsutaan sen oikealla nimellä. Esimerkiksi jogurttia kutsutaan jogurtiksi.

2. Diesel autossa on ns. hehkutulpat, joilla sylinterin lämpötilaa nostetaan ennen käynnistystä polttoaine/ilmaseoksen syttymisen helpottamiseksi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku onnistunut löytämään hukan, jonne sukkaparista toinen osapuoli katoaa? Hukalla en tarkoita sutta tässä yhteydessä. Olen pitkään epäillyt pesukonetta, mutta sen uumenista ei löydy paria kahdellekymmenelle parittomalle sukalle. Minne sukat katoavat?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko joku onnistunut löytämään hukan, jonne sukkaparista toinen osapuoli katoaa? Hukalla en tarkoita sutta tässä yhteydessä. Olen pitkään epäillyt pesukonetta, mutta sen uumenista ei löydy paria kahdellekymmenelle parittomalle sukalle. Minne sukat katoavat?

Nukuin talvella kyljellään kääriytyneenä peittoon, joka oli siis allani. Jostain syystä olo oli kun olisi tennispallon päällä nukkunut ja otti aikansa kieriä oikeaan asentoon. Seuraavana päivänä tarkastin tennispallotilanteen ja pussilakanasta löytyi .. yllätys yllätys, nytyssä ollut sukka. Kehoitan tarkastamaan lakanakaapin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onko joku onnistunut löytämään hukan, jonne sukkaparista toinen osapuoli katoaa? Hukalla en tarkoita sutta tässä yhteydessä. Olen pitkään epäillyt pesukonetta, mutta sen uumenista ei löydy paria kahdellekymmenelle parittomalle sukalle. Minne sukat katoavat?

Ei mitään hajua. Iteki kävin täs yks päivä vaatteet läpi kun vien turhuuksia SPR:lle tai kirpparille niin löytyhän sieltä 14 paritonta sukkaa. Ihan käsittämätön määrä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... 14 paritonta sukkaa. Ihan käsittämätön määrä.

Puututaan vielä tähän jokamiehen ongelmaan ratkaisulla. Itse ostan vain ja ainoastaan mustia sukkia, enkä ole moneen vuoteen jaksanut edes katsoa onko jalassa oikea pari. Otan aamuisin 2 sukkaa ja pukeudun niihin ja joskus vähän muuhunkin. Urheilusukat on sitten erikseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin sellaista wc-paperia, jossa on runoja paperiarkeille kirjoitettuna. Sellaisia höpsöjä rakkaudellisia runoja, joista naiset tykkäävät. Niin, ja minä myös. Tuli mieleeni idea, että mitä jos kirjoittaisi Raamatun ja Koraanin säkeitä wc-papereihin, niin eikö siinä mukavasti levitettäisi kyseisten eeposten tarinaa?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tuli mieleeni idea, että mitä jos kirjoittaisi Raamatun ja Koraanin säkeitä wc-papereihin, niin eikö siinä mukavasti levitettäisi kyseisten eeposten tarinaa?

Siitä vain kirjoittamaan. Epäilen vain, että siinäkin tapauksessa, että paperissa vielä viemärissäkin olisi nähtävillä kynänjälkiä, sanoma paskaisessa paperissa ei taitaisi kiinnostaa ketään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siitä vain kirjoittamaan. Epäilen vain, että siinäkin tapauksessa, että paperissa vielä viemärissäkin olisi nähtävillä kynänjälkiä, sanoma paskaisessa paperissa ei taitaisi kiinnostaa ketään.
Kyllä minä epäilen, että jos pyyhit perseesi Koraanin jakeilla, niin se kiinnostaa. Varsinkin kun se on siellä viemärissä. Siis sikäli kun idea on kaupallisessa levityksessä, kuten ideani tietysti on.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Onko joku onnistunut löytämään hukan, jonne sukkaparista toinen osapuoli katoaa? Hukalla en tarkoita sutta tässä yhteydessä. Olen pitkään epäillyt pesukonetta, mutta sen uumenista ei löydy paria kahdellekymmenelle parittomalle sukalle. Minne sukat katoavat?

Sukat ovat tunnettuja kannibaaleja. Pesukoneessa, kaapissa ollessaan ne käyvät säälittä jopa parinsa kimppuun ja se on sitten menoa. Myös eri lajien sukkien tiedetään käyvän toisetensa kimppuun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä ainakaan muista, että mulla olisi koskaan sukkia kadonnut.

Hieman ehkä asiasta toiseen, mutta mä taidan olla siinä asiassa ehkäpä hieman outo tai jotain, kun mä en oikein halua, että kukaan muu esim. tyttöystävä pesisi mun pyykkiä. Myöskin astiat haluan itse tiskata, käsin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Onko joku onnistunut löytämään hukan, jonne sukkaparista toinen osapuoli katoaa? Hukalla en tarkoita sutta tässä yhteydessä. Olen pitkään epäillyt pesukonetta, mutta sen uumenista ei löydy paria kahdellekymmenelle parittomalle sukalle. Minne sukat katoavat?

Mä taas olen päätellyt, että pesukone toimii sukan massasta saamallaan energialla Einsteinin yhtälön E=mc^2 mukaan.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Järjestääköhän pysäköinninvalvojat saunailtoja? Mistä ne puhelee siellä? Onko aiheena useimmiten Pentti, joka "oli varmaan saletti, että se kerkee käydä kaupasta hakeen sen röökiaskin, mutta mä kerkesinkin ennen. Olin ihan siinä kulman takana kyttäämässä ja tulostin sille jo sakkolapunkin valmiiks, kun olin ihan satavarma ettei se maksa parkkimaksua. Sillä meni kaupassa varmaan 2minuuttia, mutta mä juoksin sen sakkolapun kanssa auton viereen ja just kun se astu ulos auton ovesta kerkesin liimata sakon sen ikkunaan, hähä."?

Mitä kuuluu pysäköinninvalvojan arkeen?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Koskahan pitäisi tulla kutsut AMK:n pääsykokeisiin (Restonomi)? En oo muutamaan vuoteen käyny pääsykokeita niin eipä sitä enää muista ajankohtiakaan. Koulujen sivuilta en ainakaan mitään tietoa löytänyt pääsykokeista.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Muistaakseni minulle tuli vasta ihan loppuvaiheessa, olisiko ollut toukokuun loppua. Opiskelemani ala on sellainen, jonka pääsykokeisiin pääsivät kaikki, eli sen puolesta ei ollut mitään paniikkia.

Kyllähän tälleki alalle pitäisi suht helposti päästä pääsykokeisiin, mutta kysymys onkin et minkä paikkakunnan. Vähän paskassa tilanteessa ollaan kun jos töitä haluaa tehdä niin pitäisi nyt muuttaa nykyiseltä paikkakunnalta jonnekin, mutta sit taas ei yhtään tiedä mihin sitä syksyllä pitäisi vielä muuttaa. Tai oikeastaan pitäis vaan kylmästi lähteä töiden perässä jonneki päin Suomea ja miettiä sit asioita uudestaan jos/kun pääsee opiskelemaan. Opiskelujen aloitustahan saa siirtää esim. vuodella ilman sen tarkempaa syytä?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltalehden nettisivuilla on isolla, "Osama bin Laden haudattiin mereen". Tämän vasemmalla puolella on pienempi otsikko, "Merestä löytyi ruumis Raaseporissa". Olikohan se "Pakistan" oikeasti Turku?
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. onko suomisen tapsa kakkosmies vai onko korvakillutin vaan jäänne jostain 90-luvulta, jolloin tuo oli ihan heteroa
2. mixei nettipankki huoli laskussa olevaa viitenumeroa
3. onko hyväksyttävää antaa taksikuskille tippiä Suomessa
4. onko homoa kehua kaverin laihtuneen(jätkä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös