Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 198
  • 11 238

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jos asianajaja tietää pomminvarmasti asiakkaansa olevan syyllinen vaikkapa murhaan, mutta siitä huolimatta onnistuu puhumaan hänet vapaaksi kaikista syytteistä, onko hän silloin tehnyt syntiä vai pelkästään työtään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos asianajaja tietää pomminvarmasti asiakkaansa olevan syyllinen vaikkapa murhaan, mutta siitä huolimatta onnistuu puhumaan hänet vapaaksi kaikista syytteistä, onko hän silloin tehnyt syntiä vai pelkästään työtään?
Synnistä en tiedä kun en ole Jeesus enkä edes pappi, mutta rikos se ei maallisen lain mukaan tietääkseni ole.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kehenkään ei voi luottaa salaisissa asioissa

Mafialla taitaa olla sellainen sanonta, että kolme miestä voi pitää salaisuuden jos kaksi heistä on kuollut. Se kolmas lienee se jonka salaisuudesta on kyse. Naisten kohdalla voisi tosin olla varmempaa että sillä kolmannellakin olisi pari metriä multaa nokalla.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jos asianajaja tietää pomminvarmasti asiakkaansa olevan syyllinen vaikkapa murhaan, mutta siitä huolimatta onnistuu puhumaan hänet vapaaksi kaikista syytteistä, onko hän silloin tehnyt syntiä vai pelkästään työtään?
Synnistä en tiedä kun en ole Jeesus enkä edes pappi, mutta rikos se ei maallisen lain mukaan tietääkseni ole.
Synti, tehdä väärin, epämoraalisesti.. you name it.

Lähinnä pohdiskelin tapausta etiikan ja moraalin näkökulmasta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olen jo kertonut. Mutta en tietenkään paljastanut tarkemmin, mikä se yllätys on. Itsehän olette käskeneet tekemään jotain ja nyt olen tehnyt jotain muuta kuin odottanut.
Kerroit siis ihastuksellesi tunteistasi?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Synti, tehdä väärin, epämoraalisesti.. you name it.

Lähinnä pohdiskelin tapausta etiikan ja moraalin näkökulmasta.
No juu, kyllä se minusta on väärin ja moraalitonta. Kyllä murhamies pitää voida saattaa rautoihin, sen pitäisi mennä yli lääkärin tai asianajajan vannomien valojen. Vaan miepä en asianajaja olekaan, sellaisen veli vain.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mafialla taitaa olla sellainen sanonta, että kolme miestä voi pitää salaisuuden jos kaksi heistä on kuollut.

Jostain olen kuullut sellaisen kaavan, että salaisuuden paljastumisen mahdollisuus on verrannollinen salaisuudesta tietävien ihmisten lukumäärän toiseen potenssiin. Vai miten se nyt oli...
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö aukea vieläkään? Ei, en ole kertonut. Tuossahan oli puhe yllätyksestä, ja tarvitsen siihen apua toiselta henkilöltä että se onnistuu.

Hiljaa hyvä tulee.

No onhan se yllätys sille "naisellesi" kuitenkin eli toimintaa. Hiljaa hyvä tulee slogan idosta alas ja tosiaan toimintaa, vai oletko jo suunnitellut vuoden 2024 kesähäitä mikäli kaikki menee ihan nappiin..?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jomppa_Koo meni sitten ottamaan pelikiellon vapaaseen osioon. Kuinkas me nyt sitten tiedämme, että saiko Jomppa unelmiensa naisen vai ei?

Voisivatko modet vaikka sallia Jompalle oikeuden kirjoittaa naisasiat-ketjuun?
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Minkä takia aamulla herätessään, eväitä ja aamutoimia tehdessään ei yksinkertaisesti osaa olla hiljaa. Toinen nukkuu makuuhuoneessa ja minä kolistelen millä milloinkin, hiusharja kopisee pöydille, samoin eväskipot tai aamiaiskupit, vessassa tietenkin kaatuu hammasharjamuki jne.. Onko vika siinä että yrittää, vai siinä että ne äänet on omaankin korvaan tosi isoja kun toinen nukkuu ja kaikkialla on hiljaista?

Ole mielestäni oikeilla linjoilla. Minulla on samoja ongelmia ja olen analysoinut asian niin, että kun a) pitää olla hiljaa ja b) on hiljaista niin kaikki äänet tuntuu helvetin kovilta, vaikka ne olisivat ihan normaaleja elämisen ääniä. Toisin sanoen, en usko, että nukkuva äänistä häiriintyy. Ainakaan itse en häiriinny, kun elämänkumppanini tekee aamutoimia minun nukkuessa.

Eri asia on toki se, jos tavarat ei pysy normaaliin tapaan kädessä jne.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Täällä saa varmaan esittää kysymyksiä, joihin itse luulee tietävänsä vastauksen?

Mitkä kolme SM-liigajoukkuetta omaavat kaikista fanaattisimmat fanit, joilla on käsittämätön kyky ylihypettää ja luoda jumalakultteja omista pelaajistaan?
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Blues, Ässät ja HIFK?
Nykyhetken HIFK-fanit ovat kyllä loistaneet kaikessa muussa kuin ylihypettämisessä, mutta muilta osin Delterin kiperät-visailu meni osaltasi ihan nappiin.

Annetaan suoraan pleijaripaikkaan oikeuttava yhden pisteen vihje: Tämän kyseisen joukkueen fanit suuntaavat karmivat palvontariittinsä myös valmentajaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko koskaan lotossa ollut kahta kertaa samaa riviä? Tai kenties useampaa kertaa?


Ja sit toinen, tässä lähellä on yks kebab ravintola josta opiskelijat saa 10% alennuksen. Voiko siis opiskelija-alennuksen antaa ihan kuka tahansa ja mistä tahansa?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Miksei voisi? Saa kai sitä omasta firmastaan jakaa tavaraa vaikka ilmaiseksi jos haluaa.

Totta, olipas muuten vitun tyhmä kysymys. Niille ei taida omaa ketjua olla. Tuli varmaan toi kysymys mieleen kun se karvakäsi mainostaa sitä alennusta isommilla kylteillä kun firmansa nimee enkä sitten hätäpäissäni tajunnu ajatella asiaa tolta kantilta. Kiitos. Mites toi lotto?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hommattiin erääseen ravintolaan opiskelija-alennus olueen, kun kaverit tekivät puljusta kattavan esitelmän. Sitä ei mainostettu eikä oikeastaan kerrottu muille, jolloin joimme n.5 hengen porukalla halvempaa olutta. Onko tämä oikein?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hommattiin erääseen ravintolaan opiskelija-alennus olueen, kun kaverit tekivät puljusta kattavan esitelmän. Sitä ei mainostettu eikä oikeastaan kerrottu muille, jolloin joimme n.5 hengen porukalla halvempaa olutta. Onko tämä oikein?

On ehdottomasti mun mielestä. Ei se oo keltään pois jos osaa neuvotella paremmat hinnat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hommattiin erääseen ravintolaan opiskelija-alennus olueen, kun kaverit tekivät puljusta kattavan esitelmän. Sitä ei mainostettu eikä oikeastaan kerrottu muille, jolloin joimme n.5 hengen porukalla halvempaa olutta. Onko tämä oikein?
Kaikkihan siitä hyötyvät, paitsi kilpailevat baarit, hehe. Te saitte halpaa keikyää ja baari oli iloinen kun te kiikutitte kaiken liikenevän valuutan juuri sinne eikä muihin kuppiloihin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyseinen mesta oli kantakapakkana jo aikaisemmin, tosin kun Sandelsin hana IV:n hintaa lasketaan juuri sinulle, lähes muutin asumaan kyseiseen mestaan.

Ja kun omistajat vaihtuivat, meininki muuttui täysin. Tuli liian hienoksi paikaksi ja hylkäsi toimineen krouvi-tyylin. Tämän jälkeen vaihdoimme paikkaa, sinne meni se menestys. Niin ajattelin lähinnä sitä, että onko ok myydä joillekin muutamalle pärstäkertoimella?
 

Burtonn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luuleeko joku teini oikeasti että teipeillä ja lasikuiduilla koristeltu n. 20-v vanha kadetti tms. on HIANO????
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös