Ja jos ei paista niin voi ottaa pilveä.
Auringon otto on (ainakin vielä) ilmaista.
Ja jos ei paista niin voi ottaa pilveä.
Kaksimielisyys oli nyt tulkitsijan päässä...Auringon otto on (ainakin vielä) ilmaista.
Jokunen vuosi sitten ainakaan Iisalmen kapakoihin ei kuvallinen kelakortti kelvannut.Jos se on kuvallinen kelakortti niin kelpaa.
Ei siellä ulkomailla ole pakko juosta vain nähtävyyksien perässä vaan voi ottaa rennosti Madventures tyyliin niinku. ;PLapsena/nuorena tullut käytyä Eilatissa, Amsterdamissa, Ateenassa sekä... No, tuossa nyt mitä piakkoin muistan. Mieleen on jäänyt kiire mennä sinne ja tänne, helvetin pitkät kävely reissut. Näläntunnekin on ollut hyvin yleinen. Kaiken lisäksi ei mitkään nähtävyydet yms. minua "vakuuttaneet".
Kotikylällä suuri enemmistö ei ole koskaan ulkomailla käynyt.
Siitä saa hätätilassa leikattua plektroja. Paksuuskin on mulle just sopiva.Mutta tästä tuli mieleeni eräs toinen asia, nimittäin kelakortti. Siis täysin totta puhuen mulle selvisi vasta tossa pari vuotta sitten mihin sitä korttia oikein tarvitaan.
Eikös ajokortti ole suhteellisen virallinen asiakirja?
Eikös ajokortti ole suhteellisen virallinen asiakirja?
Ajokortilla saa henkkarina pyyhkiä ns. yllekirjoittaneen itsenä urkuja.
Ajokortilla saa henkkarina pyyhkiä yllekirjoittaneen itsensä ns. urkuja.
Suomessa juu. Sitä tarkoitin, sitähän kai alunperin kysyttiin että Suomessa voi todistaa olevansa täysi-ikäinen. Siihen kai ajokortti kuitenkin kelpaa?Suhteellisen joo, mutta ei se lähtökohtaisesti kelpaa matkustusasiakirjana, jos haluat esim. Tallinnassa huoria käydä koeajamassa.
Eli Suomessa käy joo tietääkseni kaikkeen, mutta ei sillä rajojen yli pääse kuin Ruotsiin ja kuka sinne haluis.
Suomessa juu. Sitä tarkoitin, sitähän kai alunperin kysyttiin että Suomessa voi todistaa olevansa täysi-ikäinen. Siihen kai ajokortti kuitenkin kelpaa?
Suomessa juu. Sitä tarkoitin, sitähän kai alunperin kysyttiin että Suomessa voi todistaa olevansa täysi-ikäinen. Siihen kai ajokortti kuitenkin kelpaa?
Niin, eihän se minun kysymykseni ollut vaan Jompan, joka juuri sai 18 mittariin. Mulla pyörähtää kohta 36, enkä näytä päivääkään nuoremmalta, joten ikääkään ei ole tarvinnut ylöspäin valehdella aikoihin.halusin kehittää kysymystäsi siten
Jompan äiti ehkä, jos muistaa tai haluaa kertoa.
Mitä se nuoriso täällä mellastaa?
Ei kai mitään enää kun pappa tuli paikalle...Mitä se nuoriso täällä mellastaa?
Minä join tuona vuonna itseni ensimmäistä kertaa humalaan tarkoituksella.Käyttäytyy pahoin ja huonosti, juuri niin kuin vuonna -85 syntyneiden kuuluukin tehdä. Lauloihan Eppu Normaalikin tästä vuodesta.
Minä join tuona vuonna itseni ensimmäistä kertaa humalaan tarkoituksella.
Olin ollut humalassa jo -77, pikkusiskon ristiäisissä, jolloin kippasin toistakymmentä vartioimatonta samppanjalasillista kitusiin. Olin neljän vanha.