Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 857 743
  • 11 239

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli jos joku kuunteli ylex:ää hetki sitten, niin kuulinkohan oikein erään kappaleen sanat: aurinkoinen persereikä punoittaa tms.

On siinä laulussa sanat, jos kuulin oikein....
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oikeaan ketjuun...

Lisäksi sun täytyy tehdä tynnyriisi läpivienti, voit yrittää hyödyntää hanaa/ilmareikää. Tosin nettipiuha sulle jo tuleekin, joten mahtuisiko antennipiuha samasta reiästä?

Sulaa neroutta! Kyllä elämä ilman Raumalaisia olisi kurjaa, etten sanoisi hajutonta.
Kukkasten altakastelujärjestelmä(hän) on tuttua, mutta miten tuo toimisi ihmisten kohdalla? Jos koehenkilö istuisi koko illan keskiolutastian päällä, niin kuinka kovaan humalaan hän tulisi ja kusettaisiko yhtäpaljon, kuin normiryyppäämisen jälkeen?
Koehenkilöitä? Raumalaiset?

Illan peliä odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Uusissa kännyköissä on näytössä sellainen suojaava muovi.

A) Miten tuo muovi toimii/Minkälaista materiaalia se on?
B) Ja onko sitä mahdollista hommata jostain lisää, kun vanha muovi alkaa olemaan huonossa hapessa?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uusissa kännyköissä on näytössä sellainen suojaava muovi.

A) Miten tuo muovi toimii/Minkälaista materiaalia se on?
B) Ja onko sitä mahdollista hommata jostain lisää, kun vanha muovi alkaa olemaan huonossa hapessa?

B) Vaikka tuollainen klasulta: http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=21954972, ihan vakiokokojakin tosin taitaa kännykkäkaupasta saada. A-kohdasta ei hajua.

Oikeaan ketjuun...

Et taida vieläkään olla oikeassa ketjussa.

Sulaa neroutta! Kyllä elämä ilman Raumalaisia olisi kurjaa, etten sanoisi hajutonta.

Olen turkulainen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Et taida vieläkään olla oikeassa ketjussa.



Olen turkulainen.

Kylläpäs sitä koitetaan olla pikkunäppärä. Turkulaisuudestasi vain, että olen pahoillani.
Itse topiciin sen verran, ettei mene OT:ksi, että kuinka on mahdollista vääntää rautalangasta netissä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kylläpäs sitä koitetaan olla pikkunäppärä. Turkulaisuudestasi vain, että olen pahoillani.
Sä taas et tainnut edes koittaa, ainakaan lainauksen ulkoasusta päätellen. Eikä tässä paljon pahoittelut auta, kaik o mänt.
Itse topiciin sen verran, ettei mene OT:ksi, että kuinka on mahdollista vääntää rautalangasta netissä?
En tiedä, mutta kysy Rautalanka-Arjalta, jos se tietäis: http://rautalanka-arja.sinanssi.fi/
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Säästeliään luonnonystävän dilemma: paskalla istuessa tulee voimakas tarve niistää nenä, eikä viitsisi tuhlata wc-paperia erikseen sekä niistämiseen että hanukan pyyhkimiseen, enhän halua olla mikään luontoonpaskaaja. Siispä pyyhin eri päät samaan paperiin, mutta missä järjestyksessä? Eli ollako mieluummin räkää perseessä vai paskaa naamassa?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Säästeliään luonnonystävän dilemma: paskalla istuessa tulee voimakas tarve niistää nenä, eikä viitsisi tuhlata wc-paperia erikseen sekä niistämiseen että hanukan pyyhkimiseen, enhän halua olla mikään luontoonpaskaaja. Siispä pyyhin eri päät samaan paperiin, mutta missä järjestyksessä? Eli ollako mieluummin räkää perseessä vai paskaa naamassa?

Todellinen säästeliäs luonnonystävähän ei käytä ollenkaan WC-paperia vaan ottaa vettä kämmeneen ja huljuttelee hanurin sillä puhtaaksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellinen säästeliäs luonnonystävähän ei käytä ollenkaan WC-paperia vaan ottaa vettä kämmeneen ja huljuttelee hanurin sillä puhtaaksi.
Siksi sanoinkin olevani vain säästeliäs luonnonystävä, enkä todellinen säästeliäs. Emmääkään täydellinen ole.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Todellinen säästeliäs luonnonystävähän ei käytä ollenkaan WC-paperia vaan ottaa vettä kämmeneen ja huljuttelee hanurin sillä puhtaaksi.

Todellinen luonnonystävähän ei huljuttele vedellä puhtaaksi kuten sanoit. Todellinen luonnonystävä pyyhkii kuivalla kämmenellä ja nuoleskelee sormet puhtaiksi, ettei juomakelpoista vettä mene hukkaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Todellinen luonnonystävähän ei huljuttele vedellä puhtaaksi kuten sanoit. Todellinen luonnonystävä pyyhkii kuivalla kämmenellä ja nuoleskelee sormet puhtaiksi, ettei juomakelpoista vettä mene hukkaan.

Ei vaan antaa kaverin nuoleskella, koska luontoystäville kaikki on yhteistä omaisuutta.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi hiiret tykkäävät vaan juustosta. Kun laittaa loukkuun nakkia tai lihapullaa se on koskematta viikonkin jälkeen. Mutta kun laittaa juustoa niin muutaman tunnin päästä siellä on saalis napsahtanut kiinni.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä tässä kuvassa on tapahtunut? Ja milloin? Jotain noissa kommenteissa lukeekin, mutta eihän netistä luettuihin juttuihin voi luottaa. Hymiö.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta kun laittaa juustoa niin muutaman tunnin päästä siellä on saalis napsahtanut kiinni.
Meidän hiiret tykkää juustoakin enemmän pullasta, tarkalleen Ruusupullasta.
Pullanpalaa ei tarvitse edes loukkuun laittaa kun hiiri on niin ahne tuolle herkulle. Laitan vaan pullan eteisen ikkunalaudalle, kurkin ikkunasta ja nappaan hiiren paljain käsin herkkuhetkeltään. Joskus mua säälittää enkä henno pyydystää hiirtä kesken aterian kun onhan se toisalta ihan hienookin, että mun leipomukset kelpaa hiirillekin.

Terveisin koo
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tietäiskö joku hyvän sivuston, mistä löytyis Pilakuvia Jääkiekosta? Yritin ettiä kuuklesta, mutta en löytänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös