Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 849 890
  • 11 237
K

Kiekkokatsoja

On kesäinen perjantai. On hyvä kun ei kaljapäissään pullistella, saatikka rähistä. Mutta tässäpä virtuaaliset "pullistelukysymykset", ja vastaukset rehellisenä.
A) Montako leukaa on ennätyksesi?
B) Montako menisi juuri nyt (ja kännilisä kielletty)?
Ite vastaan, A) 21 koulussa joskus, vaikkei mun "laji". B) 0-5, en ole kokeillut, enkä kokeile.
Lisäys. Josko "asiallisia" vastauksia vähintään 3, tulee uusi kysymys.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On kesäinen perjantai. On hyvä kun ei kaljapäissään pullistella, saatikka rähistä. Mutta tässäpä virtuaaliset "pullistelukysymykset", ja vastaukset rehellisenä.
A) Montako leukaa on ennätyksesi?
B) Montako menisi juuri nyt (ja kännilisä kielletty)?
Ite vastaan, A) 21 koulussa joskus, vaikkei mun "laji". B) 0-5, en ole kokeillut, enkä kokeile.
Lisäys. Josko "asiallisia" vastauksia vähintään 3, tulee uusi kysymys.
A) Kymmenkunta
B) 1-2

Syy: Olen heikentynyt ja vanhentunut entisestään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
A) 15-20 sata vuotta sitten koulussa
B) Ehkä just ja just jaksaisin roikkua tangossa 15-20 sekuntia
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
A) n 20, viime vuosituhannella
B) en uskalla edes kokeilla
 
K

Kiekkokatsoja

Punnerrustesti.
Joskus oli sellainen. Ja nimenomaan suorille käsille, ja rintakehä maahan. Puhtaita oikeita. Ei nykypelle, jossa 90astekulma alas ok.
A) ennen B )nyt?
A) Mulle parempi liike. Ennätys 64 puhdasta suoritusta minuutissa. Vaati kestävyyttä ja nopeutta.
B) Nykyisin.. en todellakaan tiedä. Luulen että 20-30 välillä, ja jos oikeesti puhdasta, niin max 25. Kalja arvio.
Josko vastausinto ok, heitän vaativimman liikkeen.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kesäinen perjantai. On hyvä kun ei kaljapäissään pullistella, saatikka rähistä. Mutta tässäpä virtuaaliset "pullistelukysymykset", ja vastaukset rehellisenä.
A) Montako leukaa on ennätyksesi?
B) Montako menisi juuri nyt (ja kännilisä kielletty)?
Ite vastaan, A) 21 koulussa joskus, vaikkei mun "laji". B) 0-5, en ole kokeillut, enkä kokeile.
Lisäys. Josko "asiallisia" vastauksia vähintään 3, tulee uusi kysymys.
A) Olisiko ollut n. 20-25, saattaa olla jopa 30
B) 5-7 (arvaus)

Fyysiset suoritukset - joita inhoan - eivät kyllä kerro aina koko totuutta. Olen kevytrakenteinen, joten leuanveto (koukistaja) on ollut "helppoa", mutta penkki (ojentaja) pelkkää pettymystä. Yksinkertaistettuna toki.

Puhumattakaan tekniikasta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minulla ollut aina täysin lihaksettomat kädet. Joskus yläasteella piti yrittää jotain leuanvetoja ja punnerruksia tehdä mut nollat tauluun. Vatsa ja selkä testeistä tulikin sitten aina täydet pisteet. Olikohan lukion lopussa tms kun sain ensimmäisen leuan vedettyä. Ennätys ehkä 2. Nyt 0. Punnerruksiin sentään kehittyi jossain välissä sen verran voimaa että varmaan 10 on ennätys, nyt ehkä 1.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kesäinen perjantai. On hyvä kun ei kaljapäissään pullistella, saatikka rähistä. Mutta tässäpä virtuaaliset "pullistelukysymykset", ja vastaukset rehellisenä.
A) Montako leukaa on ennätyksesi?
B) Montako menisi juuri nyt (ja kännilisä kielletty)?
Ite vastaan, A) 21 koulussa joskus, vaikkei mun "laji". B) 0-5, en ole kokeillut, enkä kokeile.
Lisäys. Josko "asiallisia" vastauksia vähintään 3, tulee uusi kysymys.
A
15 leukaa vedin armeijassa kun siitä sai kuntsarin. Se on ennätys. (Meitä oli patterissa n 150 miestä, joiden joukossa n 15 kpl Tps:n ja Tuton edustuspelaajia. Muutama tuosta 150 joukosta veti tuon saman 15 leukaa, kuin minä, mutta vain yksi veti enemmän). Ehkä joku lopetti tuohon kuntsarirajaan vaikka olis menny enemmänkin. Itellä oli pari viimeistä täyttä tuskaa.

B
On tuossa oven suussa tanko ja kyllä niitä varmaan 7-8 menee yhä jos ihan täpöllä repisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei ole ei. Johonkin ne illalla sujautin. Ärsyttää tommonen unohtelu.
No kohta 24h hukassa, ja "teen poliisille katoamisilmoituksen."
Tämän takia mulla on karmea kasa aurinkolaseja. Kiva käydä messuilla yms. kun niitä saa ilmaiseksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Tämän takia mulla on karmea kasa aurinkolaseja. Kiva käydä messuilla yms. kun niitä saa ilmaiseksi.
Mutkuu silmälasivahvuuksiakin olisi hyvä olla aurinkolaseissa. Paitsi kännissä ei merkitystä.

Mikähän siinä on, kun juopottelun jälkeisenä päivänä, tuntuu että keuhkot ei pelaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän ne josssain Mikkeleissä ja Kuopioissa menee torille, jos Suomi voittaa mestaruuden. Meneekö ne sinne paikalliselle vai. Ei Intercity kulje kovinkaan nopeasti eikä Onnibussi.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitenhän ne josssain Mikkeleissä ja Kuopioissa menee torille, jos Suomi voittaa mestaruuden. Meneekö ne sinne paikalliselle vai. Ei Intercity kulje kovinkaan nopeasti eikä Onnibussi.
Lienee edelleenkin toreja joka kylässä..? Ja sen ympärillä asutusta.
ja se on hyvä se.
Lisäys. josko joisi monta kaljaa, niin korvaisiko se yhden ruokailun?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Fanittavatko sellaiset koululaiset, jotka eivät itse ole mukana seuratoiminnan takia, nykyään jääkiekkoa ollenkaan?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Fanittavatko sellaiset koululaiset, jotka eivät itse ole mukana seuratoiminnan takia, nykyään jääkiekkoa ollenkaan?
Kyllä jos isi opettaa. Vanhempi tyttäreni törmäsi pari kolme vuotta sitten luokkakaveriinsa Kisapuistossa (koska luokkakaverin isäkin yllättäen Lappeenrannasta kotoisin).
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Leukoja enkka joskus 15 vuotta sitten 39leukaa. Nyt menee 19 leukaa, mutta eiköhän se parane, kun hommasin kotiin leuanvetotangon.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Kuka keksi ja miksi, että sukkia ei tulisi käyttää sandaalien kanssa? Kyllä mielestäni sama pätee sukkien ja sandaalien kanssa, kuin pukeutumisen kanssa muutenkin, että rumaa lihaa piiloon vaan mahdollisimman paljon.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuka keksi ja miksi, että sukkia ei tulisi käyttää sandaalien kanssa? Kyllä mielestäni sama pätee sukkien ja sandaalien kanssa, kuin pukeutumisen kanssa muutenkin, että rumaa lihaa piiloon vaan mahdollisimman paljon.
Onhan se ihan saakeli tyylitöntä.

Tänään tuli lounaalle mennessä ihmetyksen aihe, kun helteessä osa porukasta kulkee hupparissa, pitkissä housuissa ja lippikset päässä. Eikö tuossa tule jo kuuma? Onko tuo sitä "rumaa lihaa piiloon" - juttu?

Samoin ihmetyttää kun nuoret neidit ja herrat kulkee pakkasilla nilkat paljaana. Ja jotkut napa paljaana (ei ne miehet kuitenkaan).
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Onhan se ihan saakeli tyylitöntä.

Tänään tuli lounaalle mennessä ihmetyksen aihe, kun helteessä osa porukasta kulkee hupparissa, pitkissä housuissa ja lippikset päässä. Eikö tuossa tule jo kuuma? Onko tuo sitä "rumaa lihaa piiloon" - juttu?

Samoin ihmetyttää kun nuoret neidit ja herrat kulkee pakkasilla nilkat paljaana. Ja jotkut napa paljaana (ei ne miehet kuitenkaan).

Mut siis olisihan katukuva paljon viehättävämpi, jos ruma liha olisi piilossa vaatteiden alla. Kaupoissakin varmasti elintarvikkeita myytäisiin enemmän. Uimarannalla sitten rumaa nahkaa, sekä esim - varpaita saa esitellä vapaasti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mut siis olisihan katukuva paljon viehättävämpi, jos ruma liha olisi piilossa vaatteiden alla. Kaupoissakin varmasti elintarvikkeita myytäisiin enemmän. Uimarannalla sitten rumaa nahkaa, sekä esim - varpaita saa esitellä vapaasti.
Sen voi tehdä paljon paremmin kuin tunkea ne lihat sukissa skandaaleihin.
Lihatiskillä, no... jos ei osaa vaatia laatua, niin hupsistakeikkaa.

Rannalla näkee sitten kaikenlaista. Joskus myös mut. Mutta mä olenkin Adonis. Jos tuulennu****ma vinkuheinä lasketaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös