Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 847 602
  • 11 232
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä teet, uudenvuoden iltana/yönä?
Tuskin tapahtumiakaan on, joten teetkö jotain kivaa, vai vietätkö tavanomaista iltaa?
Viätän iltaa rakkaan vaimoni sekä hyvän ystäväpariskunnan kanssa. Yritän olla humaltumatta liikaa sekä koitan olla muutenkin ihmisiksi. Uskokaa tai älkää, mutta ton pelin kun pääsis läpi, niin tuntus voittajalta.
 
K

Kiekkokatsoja

1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Glove

Jäsen
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
1. En aio lärvejä ottaa, voi jopa olla, etten ota mitään.
2. Pari kertaa olen kysynyt, mutta yleensä en.
3. En ole koskaan pitänyt tipatonta, vähentää voisin.
4. Ilman uutta vuottakin olen yrittänyt painoa tiputtaa, koska sitä on liikaa.
5. En tee.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
1. Joulu kohta ohi, miten uusivuosi vastaanotetaan?
1. Uudenvuoden kännitopikki
3. Tipaton tammikuu
4.&5. Uudenvuodenlupaukset

2. Alkon myyjältä en kysy ikinä suosituksia. Sama kuin muissakin kysymisissä, sehän vaikuttaisi siltä kuin en tietäisi jotain. Vaikka vakavasti ottaen Alkon myyjä on kyllä niitä harvoja, jotka oikeasti tietävät tuotteistaan enemmän kuin 2min googlettanut asiakkaansa. Tai ainakin esittävät asiansa vakuuttavasti.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkon myyjältä en kysy ikinä suosituksia.

Kerran Alkossa hipin näköinen jäbä kysyi myyjältä "anteeksi, mikä olisi hyvä viini ihan vain dokaamiseen?", myyjä meni hieman lukkoon, totesin itse, että alahyllyllä on halvimmat. Menin viereiseen s-marketiin ja naureskelin tapahtunutta, kun sama jätkä tuli siellä vastaan. Kysyin löytyikö mitään, vastasi "joo ja vielä muovipullossa!"

Kerran Alkossa myyjä tuli kysymään minulta, voiko auttaa. Vastasin että ei oikeastaan, tiedän mitä olen hakemassa, johon myyjä: "No hyvä, aloitin vasta tällä viikolla, en tiedä viineistä mitään"
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
1. Taitaa mennä ottamiseksi. Tai siis menee, mitäpä sitä kiertelemään.
2. Ei ammattilainen neuvoja kysele.
3. Aloitan jos ei oo aamulla kaapissa alkoholiajuomia.
4. Heti kun jäät kantaa liikun paljon enempi kuin nyt.
5. Lupaukset on tehty rikottaviksi eli pakko keksiä liuta kivoja lupauksia.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
1. yksi tai kaksi olutta
2. kerran kysyin missä ovat chileläiset punaviinit ja kerran kysyin laadukasta laatikkoviiniä
3. en ole harrastanut tipattomia
4. nastakengät on otettava liukkauden takia esiin, vähentää vammoja
5. en
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?

1. Pari lasia shamppanjaa, pari lasia punaviiniä ruuan kanssa, pari geeteetä. Aamulla pirteänä ulkojäille.
2. En, mutta yleensä ne tulevat kysymään ja sanon että etsin tanniinista täyteläistä punaviiniä juustojen seuraksi. Jos ostan jotain muuta, olen niin nopea, etteivät ehdi tulla kysymään.
3. Ajattelin jotain pari kuukautta olla juomatta, tarkoitus treenata kovaa ja paljon ja satsata palautumiseen, niin siihen yhtälöön ei alkoholi sovi. Muutama vuosi sitten olin 4 kk tipattomalla, vuoden ensimmäinen alkoholiannos vappuskumppa. Kun vauhtiin pääsee, niin tipatonta on vaikea keskeyttää.
4. Ei tarvitse aloittaa, kun elämäntavat on muutenkin terveelliset.
5. Lupaan että Lukko voittaa mestaruuden.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kun on rehti aamustondis ja hirveä kusihätä, niin miten sitä pitäisi kusellä käydä? Jos kusee seisaaltaan, niin pitää yrittää vääntäytyä sellaiseen etukenoon että otsa on pytyn kannessa kiinni. Jos taas yrittää istualtaan, niin pää pitää olla väännettynä jonnekin varpaiden vierelle. Ja molemmissa asennoissa pitää kädellä vääntää vastaan niin että heppiin sattuu ja samalla hakea tukikädelle paikkaa seinästä tai esim lavuaarin reunasta, riippuen kummin päin päättää lähteä koittamaan. Alkaa muistuttaa jo joltain epätoivoiselta vessatwisteriltä.
Pihalle, kädet lanteille ja kokeillaan kaaren kantavuutta.
 
K

Kiekkokatsoja

Meneekös pelit siten, että Kanada voitolla Suomi kohtaisi Tsekki-Itävalta pelin voittajan pudotuspeleissä? (Paitsi jos tsekki saa yhden tappiopisteen, niin Tsekin)
Ja jos Suomi häviää Kanadalle, niin se kohtaa Usa-Ruotsi pelin häviäjän?
Katsotko ensiyön Suomi-Kanada pelin livenä, vai nukutko ja aamulla koostejutun?
Lisäys. Omat vastaukset edellisiin kysymyksiini:
1. Joo juomat on ostettu, niin otto on päällä pian. (ei mies Otto, vaan juominen)
2. Tänään kysyin neuvoa punaviinistä.
3. Tammikuu ja kevät on vähennyskuurilla oloa.
4. Terveellisyyttä on ollut jo ravinnon puolesta, liikuntaa lisään.
5. Teen uudenvuoden lupauksia itselleni.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?

Vastaan näihin vaikka olen taas sitä mieltä että ketju näille kysymyksille on väärä. Eivät nämä tyhmiä kysymyksiä ole.

Mutta kuitenkin...

1. Käytän nykyään taas antabusta joten en voi juoda alkoholia tippaakaan. Eli olen kuiva, tylsä ja sivistynyt ja menen huomisen työpäivän takia ajoissa maatekin.

2. No, ennen välillä kysyin.

3. Tipaton koska katso kohta yksi.

4. No liikunnan suhteen riittää varmasti että jatkan samalla lailla kuin pääosin tähänkin asti eli viitenä päivänä liikuntaa vähintään puoli tuntia kerrallaan. Kun on jo aikapäiviä sitten aloittanut niin ei voi aloittaa uudelleen.

Ravinto ja liian suuret annosmäärät ovat olleet jo pitkään se heikkouteni ja kun olen jouluruoat ja herkut saanut syötyä niin iso tavoitteeni on vähän remontoida ruokavaliotani.

5. No lupaan ensi vuonna vähän huolellisemmin pitää kirjaa menoistani ja sovituista jutuistani. Minulla on tuo viiden vuoden päiväkirja, sitä voisi käyttää enemmän. Työlästä minullekin kun täytyy ulkomuistin avulla muistaa vain menonsa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?
1. Sivistyneesti mukitolkulla.
2. Harvemmin, yleensä tiedän missä jaloviina sekä Gambina ovat.
3. Ei ole tarjottu rahaa juomattomuudesta eli tuskin.
4. Voisi vaihtaa vähärasvaisempaan jauhelihaan.
5. En lupaa ikinä mitään, sillä lupauksiin pitäminen on kovin vaikeaa.
 
K

Kiekkokatsoja

3. Ei ole tarjottu rahaa juomattomuudesta eli tuskin.
4. Voisi vaihtaa vähärasvaisempaan jauhelihaan.
Eikös sitä tavallaan "tarjota rahaa", kun jää alkoholieurot käyttämättä?
Tiesitkös, että tavis nauta-sika jauhelihassa on n.23% rasvaa? Sitten on näitä kevyempiä jauhelihoja, jossa n. alle puolet tuosta luvusta sitä rasvaa. Ja broileri jauhelihassa on n. 4% rasvaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Exä halusi jatkaa syksyllä viimein lopullisesti päättyneen suhteen vatvomista. Samoja asioita on-off -suhteen merkeissä jauhettu koko kulunut vuosi. Ennen joulua sieltä alkoi jotain "en pääse yli" -viestejä tulvimaan, jotka sitten vastakaiun puutteessa vaihtuivat sävyltään toiseen ääripäähän. Kuulemma olisi nyt jotain hänelle tärkeää kysymystä minulle, joka pitää päästä itse esittämään. Ehdotin, että kysymyksen voi esittää viestitse, niin katsotaan onko se vastauksen arvoinen.

Audienssiin nuivasti suhtautuneena olen kuulemma empatiakyvytön. Eli tyhmä kysymykseni: oonk mä?
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?

1. Joulun jäljiltä on yli 20 tölkkiä olutta jääkaapissa niin ne täytyy tuhota tänään.
2. Silloin tällöin kyllä, esimerkiksi ennen joulua kysyin että onko glögi-suosituksia.
3. Kaverin kanssa sovittiin että pidetään tipaton tammi-helmikuu.
4. En sinänsä kun mahdollisimman terveellisiä tapoja tulee harrastettua jo muutenkin, liikuntaa voisi ehkä koittaa lisätä.
5. En lupaa mitään, mutta on minulla yksi tavoite mielessä tulevalle vuodelle johon pyrin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
1. Tänään mukitolkulla, vai sivistyneesti?
2. Kysytkö alkon myyjältä toisinaan juomasuositus neuvoa?
3. Aloitatko tipattoman tammikuun, taikka vähennätkö?
4. Aloitatko terveellisemmän elämäntavan, (liikunta ja ravinto)?
5. Teetkö mitään uudenvuoden lupausta? Mitä?

1. Sivistyneesti n. 6-8 alkoholiannosta.
2. En. Käyn Alkossa ehkä kaksi kertaa vuodessa ja aina on tiedossa jo etukäteen mitä ostan.
3. En. Ei ole tällä nykyisellä, suorastaan amatöörimäisen vähäisellä kulutuksella tarvetta.
4. Tuskin.
5. En. Lupauksethan on joka tapauksessa tehty rikottaviksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä kaikkia eläimiä te ootte nähnyt metsikössä tai pusikossa kun ootte kauheassa krapulassa? Tai siis niitä hetken harhoja. Mulla nyt on karhua, lepakkoa, käärmettä, rottaa jne. Mistään yliluonnollisesta en viitsi edes puhua.

On sekin kun pysähtyy ja ottaa jonkun karateasennon ja huomaakin että ei hitto koivu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä kaikkia eläimiä te ootte nähnyt metsikössä tai pusikossa kun ootte kauheassa krapulassa? Tai siis niitä hetken harhoja. Mulla nyt on karhua, lepakkoa, käärmettä, rottaa jne. Mistään yliluonnollisesta en viitsi edes puhua.

On sekin kun pysähtyy ja ottaa jonkun karateasennon ja huomaakin että ei hitto koivu.
Matti Vanhasen pää variksen vartalossa taitaa olla se ikimuistoisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole koskaan älynnyt näiden uusien NHL-pelien kanssa sitä että mistä nämä PlayStationilla oikeaoppisesti suljetaan? Nyt käynnissä minulla PS4:lla NHL21 ja tarvitsisin neuvoa siitä yksinkertaisesta asiasta että miten helvetissä tämä peli pitäisi sulkea? Haluaisin nimittäin pitää pelaamisessa tauon.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lööppimediassa näkee melko usein sanat "levisi somessa kulovalkean tavoin". Tämän seurauksena on sitten iso joukko ihmisiä lähtenyt liikkeelle ja kokoontunut jonnekin; joko ikävin tai iloisin seurauksin.
Kysymys: kuinka paljon on sellaisia ihmisiä, jotka lähtevät liikkeelle sosiaalisessa mediassa näkemänsä informaation johdosta?
Voisin olettaa, että näin tekevät teinit, mutta ilmeisesti osa aikuisistakin seuraa 24/7 somea ja saa sieltä yllykkeitä, joiden takia lähtevät liikkeelle.
Itse olen sen verran vanhanaikainen, että tv:n tai internetin ääreen voin könytä, jos jostain satun näkemään, että tapahtuu isoja asioita. Yli kilometrin päähän himastani en lähtisi.
 

Glove

Jäsen
Eipä tarvi somen mukaan höntyillä minnekään. Insta mulla on, mutta sinnekään tule juuri muuta kuin serkkutytön kuvia hiihtoretkistä ja yhden kaverin kissakuvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös