Olisko 50-vuotta niin saattaa olla löydöllä arkeologista arvoa.Kuinka pitkään kalmon pitää lojua haudassaan, kunnes saan kaivaa sen auki ja kiskoa sieltä korva- ja kaulakorut sekä kultahampaat itselleni väittäen niitä arkeologisiksi löydöyksini?
Menisikö aikaraja siinä, kun et enää pysty käyttämään kalmoa seksuaalisesti hyväksi?Kuinka pitkään kalmon pitää lojua haudassaan, kunnes saan kaivaa sen auki ja kiskoa sieltä korva- ja kaulakorut sekä kultahampaat itselleni väittäen niitä arkeologisiksi löydöyksini?
Tarkoitatko kellarissani roikkuvia romanialaisliftarityttöjä, kenties?Menisikö aikaraja siinä, kun et enää pysty käyttämään kalmoa seksuaalisesti hyväksi?
En tiedä tuleeko myöhässä, mutta laturin johdon voi tosiaan liittää tietokoneeseen ja sitä kautta pitäisi päästä käsiksi tiedostoihin.Miten tuosta Samsung S7, jonkä näyttö on paskana saisi kuvat siirrettyä koneelle? Siis jotenkin muuten kun poistamalla lukitus ku hankala poistaa ku näyttö pimeenä... Toinen kyssäri että eikö tuo laturin johto käy USB johdosta siirtoon? En todellakaan ole mikää tekniikkainsinööri?
Konstaapeli Markku Talvio Mauno Ahosen pikaraportissa Kummelissa taisi aikanaan noin virkkoa.Kun täällä on koolla kirjava joukko viisaita ihmisiä niin kysynpä täältä.
"Tuolta olin tulossa ja tuonne olin menossa..."
Onko tämä jostain sketsisarjasta? Vai mistä lienee jäänyt mieleen pyörimään...
Kiitti... Epäilenkin että se on Kummelia jos nyt jostain ohjelmasta olisi.Konstaapeli Markku Talvio Mauno Ahosen pikaraportissa Kummelissa taisi aikanaan noin virkkoa.
Kuitenkin täysin Karin ansiosta "Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa" pitää nykyisin sisällään erittäin ajankohtaiset tagit hpk ja esports. Mies on elävä legenda tuollakin viestimäärällä. Ei se määrä vaan se laatu.15 vuodessa 16 viestiä. Ei päivääkään penalttia. Onko kukaan muu saanut näillä statseilla niin paljon pöhinää aikaan kuin Kari?
No, siksi tää oli tyhmä kysymys. Lipusta maksettu, myös matkasta, joten vaati vain viitseliäisyyttä. Mustakeltainen - voi kun olis punakeltaiset - päälle ja etäpäivää viettämästä hallille.Lähde toki todistamaan Jokereiden voittoa Sotsista. Teidän jenginne on voittanut viidestä viime pelistään neljä ja Sotsi vain yhden. Eiköhän Jokerit jatka siis voittokulkuaan. Onpa ollut muuten vaisu kausi tuloksellisesti. Paljon paremminkin on mennyt, eikä edes kovin kauan aikaa sitten. Käyn silloin tällöin osiossanne ja sisältö on aika usein punaotsaista tyytyväisen sijaan.
Kerran olen käynyt Jokerien ottelussa. Halli oli kyllä hieno (kun vertaa Isku-areenaan tai siihen halliin jossa Heinolassa pelataan). Eikä ole vaikea arvata että vastassa Jokereilla oli Pelicans. Kyseessä oli playoff-peli ja Pelsut hävisi sen.Olis kyllä kelpo settiä käydä joskus Jokereiden pelissä. Uutena kokemuksena jäisi taatusti mieleen.
Kerran oln minäkin Jokerien pelin katsonut jaffalassa. Ärräcup vuonna jotain. MM-kisoissa siellä on toki tullut vietettyä useampi päivä.Kerran olen käynyt Jokerien ottelussa. Halli oli kyllä hieno (kun vertaa Isku-areenaan tai siihen halliin jossa Heinolassa pelataan). Eikä ole vaikea arvata että vastassa Jokereilla oli Pelicans. Kyseessä oli playoff-peli ja Pelsut hävisi sen.
En tiedä. Mulla ei 15 vuoteen yhtään penalttia. Pitäis skarpata. Viestejä toki enemmän. Ja pöhinää en ole saanut. No, tuli taas yksi turha viesti.