Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 510
  • 11 230

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen itse miettinyt samaa. Suurin osa puista ovat niin pieniä, että ei sinne piiloon mahdu, joten taklaus ei voi tulla yllätyksenä. Tuleeko se puskista? No ei. Kuka saatana nyt puskassa kyttäis. Ihme sanontoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitääkö olla huolissaan kun baarimikko kysyy missä mä oon ollu?
Tätä tapahtui mulle taajaan 90-luvulla. Itse asiassa mulle tuli jopa posti Kerubiin kun ei ollut vakituista osoitetta. Poste Restaurante. Aamulla kömmin baariin, niin Tipi sanoi että sulle tuli pari laskua, jätin tonne nurkkapöytään.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä iässä ihminen tulee sellaiseksi, että jää mieluummin kotiinsa juomaan, kuin lähtee esim. baariin? Huom. Petterin vastausta en huomioi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missä iässä ihminen tulee sellaiseksi, että jää mieluummin kotiinsa juomaan, kuin lähtee esim. baariin? Huom. Petterin vastausta en huomioi.
Mulla oli niin että pääasiassa kalsarikännäsin, mutta noin neljä vuotta sitten lopetin kotona juomisen. Juon lähinnä vain baareissa, pohjiakaan en kotona ota ollenkaan.

Mulla meni siis väärinpäin tuo. No nyt en ole kuukauteen juonut missään. Mutta jos joisin, niin vain baareissa.

Lisäys: mun baareissa iso kalja maksaa 2,5 - 5 e.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Missä iässä ihminen tulee sellaiseksi, että jää mieluummin kotiinsa juomaan, kuin lähtee esim. baariin? Huom. Petterin vastausta en huomioi.

Yleensä siinä iässä kun huomaa että baariin on menny illassa 200€ ja aika pitkään ja sit kun ei enää voi ennä Äiten ja Isän luo kinuaan apua niin silloin dokaus siirtyy kotiin ja sit ehkä yhdelle lähiräkälään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä käytännössä asuin baareissa koko 90-luvun. Alkoi käydä raskaaksi sekä ruumiille että mielelle. Nykyisin käyn tuossa lähiöpubissa (jossa muuten tapasin herra Käyttäjänimettömän muutamia vuosia sitten) ehkä kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Kaupungilla käyn Kerubissa jos siellä on CMX, Radiopuhelimet tai Nurmio keikalla, muuten en. Juopottelen kotona. Ja tämä revelaatio iski, kun olin iältäni noin 28. Kapakat ei vaan enää kiinnostaneet, mukavampi on kotona kun saa viinaa jonottamatta ja vessaan pääsee jonottamatta ja musankin voi valita eikä turpaankaan saa kuin korkeintaan vaimolta.
 

ace

Jäsen
Minulle se tuli neljänkympin korvilla. Edelleen käyn baarissa parit ottamassa, mutta mikään ei vedä vertoja kotisohvalla kännäämiselle.

Ei tarvii kuunnella jurrisia mulkkuja, mut saa kuunnella sitä musaa mitä haluaa.

Ei tarvii pelätä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä iässä ihminen tulee sellaiseksi, että jää mieluummin kotiinsa juomaan, kuin lähtee esim. baariin? Huom. Petterin vastausta en huomioi.
Mulla se oli kokolailla kolmenkympin korvilla. Ei vois vähempää kiinnostaa baarit vaikken mukiin syljekkään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En ole ainkaan vuosikymmeneen enää lähtenyt baariin juomaan. Jos lähden, lähden tapaamaan tuttuja, juominen on sivuseikka. En erityisesti tykkää krapula-aamuista ja mulle krapula tulee nykyään neljästä tuopista.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ei tule baareissa käytyä. Taisi loppua ennen 40-vuotta. Jos duunireissulla ollaan ja käydään syömässä, saatamme jatkaa parille, mutta ns vapaalla en ole tainnut käydä 5 tai 6 vuoteen. Hyvää Giniä kotona, tai hyvää viiniä, se riittää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Baarireissuni ovat nykyään esim la klo 17-21. Tai kun käytiin porukalla ensin keilaamassa niin olin klo 15-21 juomia särpimässä. Hissukseen kylläkin join. Keilailun jälkeen menin katsomaan jääkiekkoa/Valioliigaa pubiin, jossa oli tuttuja tyyppejä sen kummemmin tapaamista erikseen sopimatta.

Kärjistäen: Ennen olin baarissa (ilta)yhdeksästä kolmeen, nykyään kolmesta yhdeksään. Jumputijumputeihin ei sitten jaksa mennä vapaaehtoisesti enää ikinä.
 

hege

Jäsen
Aika samalla linjalla mennään näemmä baarin suhteen. Kun 40 raja alkoi lähestymään niin käyminen väheni huomattavasti, nykyisin on kyllä kiva esim. kesällä mennä duunin jälkeen terassille mutta normaalisti suunta on kotia kohti viimeistään 21 aikaan ja sama pätee pubien suhteen mukava on mennä muutamalle mutta mieluummin välillä kello 17-20 kuin 20-23.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuinka pitkään kalmon pitää lojua haudassaan, kunnes saan kaivaa sen auki ja kiskoa sieltä korva- ja kaulakorut sekä kultahampaat itselleni väittäen niitä arkeologisiksi löydöyksini?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
@NDT665 Jos viime lauantaina haudattu niin luulisin, että 2039 syyskuussa alkaa olemaan jo valmista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuinka pitkään kalmon pitää lojua haudassaan, kunnes saan kaivaa sen auki ja kiskoa sieltä korva- ja kaulakorut sekä kultahampaat itselleni väittäen niitä arkeologisiksi löydöyksini?
Olisko 50-vuotta niin saattaa olla löydöllä arkeologista arvoa.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Miten tuosta Samsung S7, jonkä näyttö on paskana saisi kuvat siirrettyä koneelle? Siis jotenkin muuten kun poistamalla lukitus ku hankala poistaa ku näyttö pimeenä... Toinen kyssäri että eikö tuo laturin johto käy USB johdosta siirtoon? En todellakaan ole mikää tekniikkainsinööri?
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Mitenköhän pääsisi karkuun keittiötoimittajan ryöstohinnoittelua ja voisi säästää vähän rahaa? Haluaisin saada työtason alle vetolaatikkoja ovellisen alakaapin tilalle? Samanlainen materiaali ja kahvat pitäisi olla. Yksi "lohko" siis alakaapistosta vain tuunattua. Keittiö on vain vuoden vanhassa uudiskohteessa, mutta lisävarustelu jäi tilauksesta tekemättä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kuinka pitkään kalmon pitää lojua haudassaan, kunnes saan kaivaa sen auki ja kiskoa sieltä korva- ja kaulakorut sekä kultahampaat itselleni väittäen niitä arkeologisiksi löydöyksini?
Menisikö aikaraja siinä, kun et enää pysty käyttämään kalmoa seksuaalisesti hyväksi?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menisikö aikaraja siinä, kun et enää pysty käyttämään kalmoa seksuaalisesti hyväksi?
Tarkoitatko kellarissani roikkuvia romanialaisliftarityttöjä, kenties?
Jostain syystä tilastollisesti vasenkätisten persoonien lihasmassa on kehittyneempi oikealla puolella. Naisten eripari rinnat ovat siis perusteltuja. Älä kerro tätä viestiä eukkiksellesi.

Kalmon hyväksikäyttö seksuaalisesti: eikö sinulla pakastinta ja mikroaaltouunia? Normandialainen voimakas punaviini sopii hyvin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten tuosta Samsung S7, jonkä näyttö on paskana saisi kuvat siirrettyä koneelle? Siis jotenkin muuten kun poistamalla lukitus ku hankala poistaa ku näyttö pimeenä... Toinen kyssäri että eikö tuo laturin johto käy USB johdosta siirtoon? En todellakaan ole mikää tekniikkainsinööri?
En tiedä tuleeko myöhässä, mutta laturin johdon voi tosiaan liittää tietokoneeseen ja sitä kautta pitäisi päästä käsiksi tiedostoihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun täällä on koolla kirjava joukko viisaita ihmisiä niin kysynpä täältä.
"Tuolta olin tulossa ja tuonne olin menossa..."
Onko tämä jostain sketsisarjasta? Vai mistä lienee jäänyt mieleen pyörimään...
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kun täällä on koolla kirjava joukko viisaita ihmisiä niin kysynpä täältä.
"Tuolta olin tulossa ja tuonne olin menossa..."
Onko tämä jostain sketsisarjasta? Vai mistä lienee jäänyt mieleen pyörimään...
Konstaapeli Markku Talvio Mauno Ahosen pikaraportissa Kummelissa taisi aikanaan noin virkkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös