tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
Voin olla kujalla, mutta onko vapaan puolelta hävinnyt kolumnipalauteketju kokonaan? Jos, niin missä muodossa Jatkoajan toimitus ottaa tänä päivänä julkaisemastaan sisällöstä palautetta?
Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella: Keskustelua Jatkoajan kolumneista ja artikkeleistaVoin olla kujalla, mutta onko vapaan puolelta hävinnyt kolumnipalauteketju kokonaan? Jos, niin missä muodossa Jatkoajan toimitus ottaa tänä päivänä julkaisemastaan sisällöstä palautetta?
Jukka RönkäKuka ?
Haa, niimpä olikin. Mitähän puuhailee nykyään, ei ole vissiin juuri selostuskopeissa vieraillut viimeaikoina?Jukka Rönkä
Yhteystiedot - Elmo-lehtiHaa, niimpä olikin. Mitähän puuhailee nykyään, ei ole vissiin juuri selostuskopeissa vieraillut viimeaikoina?
Pidetäänkö Yön laulajaa noin yleisesti ottaen Suomen mittakaavassa hyvänä laulajana? Luulin että radiosta tuli joku Tauski/Nykänen tms, kun sen verran puhutun tuntuista oli se "laulu" musiikin päälle, mutta yllätyin kun juontaja kertoikin sen olleen Yön uusi kappale. Eikös kaiffari ollut siellä Vain Elämässäkin, kai se nyt sitten jotain osaa. En siis tunne genreä.
Pidetäänkö Yön laulajaa noin yleisesti ottaen Suomen mittakaavassa hyvänä laulajana? Luulin että radiosta tuli joku Tauski/Nykänen tms, kun sen verran puhutun tuntuista oli se "laulu" musiikin päälle, mutta yllätyin kun juontaja kertoikin sen olleen Yön uusi kappale. Eikös kaiffari ollut siellä Vain Elämässäkin, kai se nyt sitten jotain osaa. En siis tunne genreä.
Kuka oli se Mertarannan aisapari joskus vuosituhannen alussa tai viime vuosituhannen lopussa (?) jonka kanssa selosti jalkapalloa? Siis se kenen kanssa tuntui että keskittyivät välillä enemmän keskenään piruiluun kuin itse selostamiseen. Tämä sidekick repeili välillä semmoiseen röhönauruun ettei kommentoinnista tahtonut tulla mitään.
...
Ilmeisesti kovin kauaa ei kanavapomoilla huumori riittänyt kun muistaakseni aika vähän aikaa tuo duo sai koheltaa. Muistaako kukaan ehkä senioriosastolta?
Hah, tattis linkistä. Nostalkijaa. Enpä muistanut että jo 90-luvun alusta ukot häröilivät kopissa.Tämän jutun mukaan aisapari olisi kuintekin selostanut vuosina 1992-99, niin kestettiin niitä aika monta kautta... 70-luvulla selostajalegenda tupakoi suorassa lähetyksessä, 90-luvun selostuskopissa lensi veri – Valioliiga palaa TV2:een (Ylen sivu)
Aika legendaarisia ja kaoottisia selostuksia nuo olivat, kuten Ylen jutussakin muistellaan ja kuuluivat kiinteästi 90-luvun lauantai-iltapäiviin.
Oopperassa pitää olla oikeasti hyvä laulaja, rockissa (ja ehkä nykyään iskelmissäkin) riittää persoonallinen ote. Popissa ulkomusiikilliset avut ja autotune.
Itse en kyllä saisi tässä yhteydessä sanaa "emäntä" ulos suustani, vaikka kuinka kovasti yrittäisin.Miksi jotkut miehet kutsuvat vaimoaan emännäksi ja naiset miestään isännäksi, vaikka avioparilla ei ole maatilaa ja he asuvat kaupungissa?
Toinen vastaaava on kutsua itseään koiran, kissan, tms. lemmikkieläimen äidiksi/isäksi/tms: "Tulehan Musti tänne, iskä antaa sinulle makaraa"...Miksi jotkut miehet kutsuvat vaimoaan emännäksi ja naiset miestään isännäksi, vaikka avioparilla ei ole maatilaa ja he asuvat kaupungissa?
Oopperalaulu on muinaisjäänne ajalta ennen sähköistä äänentoistoa. Kun laulun piti kuulua isoon saliin ilman PA:ta niin laulutekniikan piti olla sen mukainen.
Snautseri?Jukka Jalonen näyttää joltakin koirarodun edustajalta. Siis ei millään pahalla vaan hupaisalla tavalla. Mikä tämä koirarotu on?
Tummennus minun tekemä.Edellisessä parisuhteessa kutsuin naista emakoksi ja hän minua karjuksi. Se oli herkkää.
Mulle pohdintoihin tuli Kärsämäki jostain syystä...Tummennus minun tekemä.
Sitten pohtikaamme päissämme syitä ja seurauksia.
Oopperalaulu on muinaisjäänne ajalta ennen sähköistä äänentoistoa. Kun laulun piti kuulua isoon saliin ilman PA:ta niin laulutekniikan piti olla sen mukainen.
Jos tässä ei ole tarkoitus huomioida henkilökohtaisia palkintoja, niin suomalaisista Miikka Kiprusoff on kyllä mainittava. Yksi pelipaikkansa parhaista, jollei jopa tietyn ajanjakson se parhaista parhain.Kukahan mahtaa olla kaikkien aikojen paras jääkiekkoilija, joka ei ole voittanut yhtään mitään? Vähän googlettelin ja Phil Housley voisi olla hyvä ehdokas, mutta toisaalta voitti sitten päävalmentajana U20 MM-kultaa. Jeremy Roenick ei aikuisurallaan voittanut yhtään mitään, mutta toisaalta dominoi junnusarjoja. Olisko "parempaa" ehdokasta?
Entäpä suomalaisista, Jyrki Lumme?
Kaksi Suomen mestaruutta, 99 vieläpä pleijareiden paras pelaaja. Ei kelpaa. Ja juu, vain joukkueen voitot lasketaan.Jos tässä ei ole tarkoitus huomioida henkilökohtaisia palkintoja, niin suomalaisista Miikka Kiprusoff on kyllä mainittava. Yksi pelipaikkansa parhaista, jollei jopa tietyn ajanjakson se parhaista parhain.