Voi perua.Rupesin tässä miettimään tätä tykkäystoimintoa. En ole viesteistä tykännyt niin kysäisen voiko tykkäyksen perua?
Voi perua.Rupesin tässä miettimään tätä tykkäystoimintoa. En ole viesteistä tykännyt niin kysäisen voiko tykkäyksen perua?
Mä rupesin miettimään nyt et mikähän oli se toinen "kesäisempi" sarja joka oli jonkinlainen sidekick aikoinaan suositulle Se on siinä - ohjelmalle? Siinä oli kaikkea urheiluun liittyvää, mm. petankia ja melomista. Ja Kaskilahti-Mertaranta-Laaksonen.Kuka oli se Mertarannan aisapari joskus vuosituhannen alussa tai viime vuosituhannen lopussa (?) jonka kanssa selosti jalkapalloa? Siis se kenen kanssa tuntui että keskittyivät välillä enemmän keskenään piruiluun kuin itse selostamiseen. Tämä sidekick repeili välillä semmoiseen röhönauruun ettei kommentoinnista tahtonut tulla mitään. Antsan listahitin Ihanaa Leijonat, ihanaa- aikaan tämä aisapari sivalteli Anteroa miltei yhden koko ottelun ajan. Heitti mm. jotain että "Nastolassa mummot hyppii tasajalkaa kun Mertsi laulaa räppiä..." ja kauhea räkätys päälle. Lisäksi taisi vittuilla Anteron siloposkisesta kauniinpojan ulkonäöstäkin. Newcastlen jossain pelissä Temuri Ketsbaian nimi aiheutti velloksissa suurta hilpeyttä jne. Ilmeisesti kovin kauaa ei kanavapomoilla huumori riittänyt kun muistaakseni aika vähän aikaa tuo duo sai koheltaa. Muistaako kukaan ehkä senioriosastolta?
Ja jäniskevennys-Mä rupesin miettimään nyt et mikähän oli se toinen "kesäisempi" sarja joka oli jonkinlainen sidekick aikoinaan suositulle Se on siinä - ohjelmalle? Siinä oli kaikkea urheiluun liittyvää, mm. petankia ja melomista. Ja Kaskilahti-Mertaranta-Laaksonen.
Ei ollut kolmen kopla (tms) jossa oli Kaskilahden ja Laaksosen lisäksi tämä kaljupää, joka näytteli Pulkkisessakin.
Naapurin isäntä kävi taas aamulla starttaamassa alle vuoden vanhan diesel autonsa tuossa puolisen tuntia sitten ja lähti nyt liikkeelle. Tämä toistuu liki joka aamu. Onkohan tälle tyhjäkäynnille joku järkevä syy? Akun lataaminen?
Naapurin isäntä kävi taas aamulla starttaamassa alle vuoden vanhan diesel autonsa tuossa puolisen tuntia sitten ja lähti nyt liikkeelle. Tämä toistuu liki joka aamu. Onkohan tälle tyhjäkäynnille joku järkevä syy? Akun lataaminen?
Jos se on taivasalla, niin ei joudu skrabaamaan ja sisätilat on lämmenneet kun lähtee liikkeelle. Laitonta tuo tietysti on ja varsin idioottimaista muutenkin. Diesel-auto lämpiää todella hitaasti tyhjäkäynnillä, mahtaako olla tuon puolen tunnin jälkeenkään vielä termari auennut.Naapurin isäntä kävi taas aamulla starttaamassa alle vuoden vanhan diesel autonsa tuossa puolisen tuntia sitten ja lähti nyt liikkeelle. Tämä toistuu liki joka aamu. Onkohan tälle tyhjäkäynnille joku järkevä syy? Akun lataaminen?
Tai sitten tuossa autossa on vakiovarusteena polttoainekäyttöinen lisälämmitin, joka toimii vain auton käydessä. Omassa pari vuotta vanhassa dieselissäni tuollainen on, enkä ole siihen ainakaan vielä kovin vakavasti harkinnut kellosarjan hankkimista.Jos se on taivasalla, niin ei joudu skrabaamaan ja sisätilat on lämmenneet kun lähtee liikkeelle. Laitonta tuo tietysti on ja varsin idioottimaista muutenkin. Diesel-auto lämpiää todella hitaasti tyhjäkäynnillä, mahtaako olla tuon puolen tunnin jälkeenkään vielä termari auennut.
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin eli siis webasto olisi ns oikea ratkaisu. Ehkä naapurilla on rahat loppunut lisävarusteita ruksiessa.
Joo, voihan se olla. Oikeastaan viimeinen lause pätee siinäkin tapauksessa. Entisessä autossa oli kauko-ohjattava webasto ja se oli ehkä paras lisävaruste joka autoissani on ikinä ollut. Nykyisessä on vain kellolla ajotietokoneesta, parilla sadalla saisi kaukkarin, mutta aika hyvin tuohonkin on jo tottunut.Tai sitten tuossa autossa on vakiovarusteena polttoainekäyttöinen lisälämmitin, joka toimii vain auton käydessä. Omassa pari vuotta vanhassa dieselissäni tuollainen on, enkä ole siihen ainakaan vielä kovin vakavasti harkinnut kellosarjan hankkimista.
Missä hinnankirouksissa muuten ylipäänsä liikkuu jälkiasenteiset Webastot / Eberspächerit? (ilmankos tää lyhennetäänkin aina eberiksi)Joo, voihan se olla. Oikeastaan viimeinen lause pätee siinäkin tapauksessa. Entisessä autossa oli kauko-ohjattava webasto ja se oli ehkä paras lisävaruste joka autoissani on ikinä ollut. Nykyisessä on vain kellolla ajotietokoneesta, parilla sadalla saisi kaukkarin, mutta aika hyvin tuohonkin on jo tottunut.
Kokeiltu on.Mä koittaisin näin:
-Kuuntele, mä arvostan ihan oikeasti koko sydämestäni, että haluut antaa lahjan, mutta arvosta säkin sitä, että mä en vaan koe tarvitsevani mitään. Käydään syömässä tai oopperassa, kun tuun joulun jälkeen takas. Se riittää.
Kokeiltu on.
Siinähän ostavat jos haluavat, mikä mä niitä olen kieltämään. Ysikymmpisen faijan kanssa lupauduin ostamaan mulle joululahjakirjaa. Se kun jakaa jo omaisuuttaan. Vielä pitäis löytää The Kirja. No, mulla on sille yllätys, jota hän ei olis odottanut.Välit poikki vaan ennen joulua. No ei, joskus se voi olla tärkeää näille henkilöille ostaa se lahja sulle. Anna niiden ostaa.
Siinähän ostavat jos haluavat, mikä mä niitä olen kieltämään. Ysikymmpisen faijan kanssa lupauduin ostamaan mulle joululahjakirjaa. Se kun jakaa jo omaisuuttaan. Vielä pitäis löytää The Kirja. No, mulla on sille yllätys, jota hän ei olis odottanut.
Onks noloo jos aikuinen mies tykkää muumilimusta?
Ei helvetissä. Muumilimu ja Aku Ankka limppari on/oli ihan parasta. Mutta lasipullossa ja semmonen sormella auki "repäistävä" ohut korkki tottakai.Onks noloo jos aikuinen mies tykkää muumilimusta?
Paskantaako vauvat äidin mahaan ku ne heiluu siellä sisällä? Eikös se tarkoita että äidin henki haisee jatkuvasti vauvan paskalle. Vai meneekö se vauvan paska samaan suoleen kun äidinkin, ja näin äiti paskantaa myös vauvan paskat? Eli paskantaako äiti kahdet paskat? Omat paskat ja sinappipaskat?
Tämmöinen kysymys heräsi näin työpäivän alkutohinoissa.
Selvä. Kiitos paljon. Olen taas viisaampi ja en ihmettele enää kusipäisyyttäni.Kyllä paskantavat. Tosin se uloste on käytännössä hajutonta ja steriiliä. Sen sijaan sinäkin olet juonut omaa virtsaasi kohdussa olessasi. Hyvää työpäivää näillä eritteiden kyllästämillä ajatuksilla.
Kun vauva alkaa syömään ruokaa eikä ravinto imeydy suoraan mahaan niin kyllähän se vaikuttaa vähäsen.Selvä. Kiitos paljon. Olen taas viisaampi ja en ihmettele enää kusipäisyyttäni.
Edit. Miksi se uloste muuttuu kun vauva tulee ulos mahasta?