Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 850 307
  • 11 238

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä takia paskalla käyminen on tabu joillekkin, ainakin sillon kun naisia on paikalla tai naisesta puhutaan. Yhtä luonnollinen asia kun syöminen, ilman kuolee. Kyllä kuselle mentäessä se sanotaan mut paskalle ei.
 

Ralph

Jäsen
Mikä sen ketjun nimi onkaan, minne on joku listannut Jatkoajan eniten luettuja/kommentoituja ketjuja?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä takia paskalla käyminen on tabu joillekkin, ainakin sillon kun naisia on paikalla tai naisesta puhutaan. Yhtä luonnollinen asia kun syöminen, ilman kuolee. Kyllä kuselle mentäessä se sanotaan mut paskalle ei.
Niitä tyyppejä vaan on, jotka muuttuu kun nainen on paikalla. Joku miellyttämisen tarve varmaan tai sitten eivät ole sinut itsensä kanssa. Luulis että ihminen on aina vaan oma itsensä. Tietty peruskohtelias on hyvä olla jne.

Jätkäporukalla baarissa ton huomaa hyvin, jos siis mukana on tuollaisia jätkiä ja joku nainen vaikka tulee pöytään. Kellään ei ole enää kivaa.

Joissain Facen ryhmissäkin huomaa että jos joku nainen pistää kuvan niin 20 jätkää kommentoi että kaunis. Varmaan ne samat pistää ton jokaiselle. Mitähän niiden päässä oikein pyörii ja miten tullaan sellaiseksi? Peräkammarista datailevat.

Mulla on siinä käynyt hyvä (tai huono) tuuri että sekä isän että äidin suvussa ollaan rehellisiä, avoimia ja suorasanaisia, siis just sellaisia, millaisia muiden toivot olevasi sulle. Tai ehkä kaikki toivoo millaisia itse ovat.

Voiko sellaiseen ihmiseen luottaa, joka ei uskalla sanoa jotain?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niitä tyyppejä vaan on, jotka muuttuu kun nainen on paikalla. Joku miellyttämisen tarve varmaan tai sitten eivät ole sinut itsensä kanssa. Luulis että ihminen on aina vaan oma itsensä. Tietty peruskohtelias on hyvä olla jne.

Muuttuu, muuttuu ja sille on hieno ylätyylinen termikin eli ryhmädynamiikka.

Se on vain erilaista silloin, kun on naisia paikalla. Ei se tarkoita, että ei olisi oma itsensä, mutta kun systeemin parametrit muuttuu, niin silloin se on vain erilaista.

Hyvä ystäväni tuo aina vaimonsa joka paikkaan, vaikka aina häntä ei sinne tarvittaisi. Hommassa on eroa, kun on useampi ukko ja yksi vaimo verrattuna, jos vaimoa ei olisi,

Kannattaako aikuiseksi kasvaa?

Kannattaa. Ei todellakaan kiinnoistaisi enää olla parikymppinen. Ainakin tähän asti on tuntunut, että joka vuosikymmennellä on oikeastaan parempi olla. Tiedä sitten, jos vanhuuden pääsee kokemaan, niin onko se miten hauskaa. Mutsi on ainakin tyytyväinen eikä käsittääkseni haaveile olevansa nuorempi, vaikka jotain vaivojakin alkaa olla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En kuulu kirkkoon, joten kun heitän lusikan nurkkaan niin saanko normi hautajaispippalot? Vai onko jossakn vääräuskosten yhteinen hauta.

Hyvä kysymys ja en tokikaan itsekään kuulu. Mitenhän tuo nyt meni, taitaa joku lakipykälä taata jonkunlaisen hautauksen.

Vaan haluaisin lahjoittaa kuolleen ruumiini hyvännäköisille lääkisopiskelijoille. En ole tuota vielä tarkemmin selvittänyt, mutta jonkun verran tarvetta on, vaikka toki siihenkin liittyy jotain byrokratian kiemuroita. Ja paljon niitä.

Yläasteen biologian tunnilla leikeltiin ahvenia, mutta lääkistytöt tarvitsee aitoa tavaraa jossain kohtaa opintoja.

Ei minua kiinnosta mihin katuojaan ruumiini lopulta heitetään, kun en ole sitä kuitenkaan kokemassa. En oikein edes ymmärrä koko lakia ruumiin häpäisystä sillä eihän sen ruumiin omistaja sitä enää omaan käyttöön tarvitse. Eihän se ole mikään ryöstö tai mikään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En kuulu kirkkoon, joten kun heitän lusikan nurkkaan niin saanko normi hautajaispippalot? Vai onko jossakn vääräuskosten yhteinen hauta.
Kyllä saat ja pääset samaan hautausmaahan kun kirkkoon kuuluvatkin. Maksua perikunnalta kyllä voidaan ottaa enemmän kun kirkkoon kuuluvan perikunnalta.

Hautaaminen (tässä vapaa-ajattelijoiden sivustolta asiasta).

Kirkkoon kuulumattoman hautaus - Kirkko Espoossa (ja tässä asiasta Espoon seurakunnan sivuilta).
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onkohan jossain ei kirkkoon kuuluvien hautausmaita?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ehkä mä sit oon tehny oikeen päätöksen ja lähtenyt kävelemään tuosta klaanista. Selvää rahansäästöäkin.
Täysin samaa mieltä. On se vaan niin vaikea uskoa että "sivistyneissä" länsimaissa on ihmisiä jotka ajattelevat jotain tuonpuoleista ynnä muuta paskaa. sitten kun ittestäni viimenen pieru on pääsemässä niin ei varmaan ole mielessä että mihkähän monttuun mun ruho tungetaan. Jos sattuu niin käymään että tänne jää jotain populaa mun lähdön jälkeen jotka ovat kiinnostuneita mun hylyn kohtalosta, niin näillä puheilla annan ihan vapaat kädet kaikille halukkaille touhuta. Mua tuskin kauheesti liikuttaa. Laittakaa vaikka sateenkaarilippu perseeseen ja tatuoikaa joku kommarilogo rinnuksiin. Ois siinä ainakin tutuilla ihmettelemistä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onkohan jossain ei kirkkoon kuuluvien hautausmaita?
Hämärä mielikuva, että jossain päin Suomea on muun yhteisön kuin seurakunnan ylläpitämä hautausmaa. En tosiaan ole varma tästä, eikä kyllä mitään mielikuvaa, missä tuo on. Jos sellainen siis on.

Monilla seurakuntien ylläpitämillä hautausmailla on oma alueensa niille, jotka eivät kuulu kirkkoon.

Edit. Onhan noita enemmänkin, ainakin jos on vapaa-ajattelijoita uskominen.w
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kuulun kirkkoon. En tosin ole muistanut koko asiaa pitkään aikaan enkä muutenkaan hirveästi miettinyt. Jos haluaa erota niin varmaan pitäisi ensin miettiä. Meitä tällaisia on varmaan paljon.

Joskus pikkulapsenakin jeesusjutut oli mulle vastaavaa satua kuin vaikka Prinsessa Ruusunen. Ja jotkut puhuu että rippikoulussa tai -leirillä olisi pohtinut niitä asioita, mutta mulla unohtui. Penskana suviseuratkin oli kesäleiri ja pappien saarnat PP Peteliusta. En mäkään kävele vetten päälle niin miks joku muu? Okei Sidney Crosby sukeltaa jäällä ehhehe ehhehe.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehkä mä sit oon tehny oikeen päätöksen ja lähtenyt kävelemään tuosta klaanista. Selvää rahansäästöäkin.

Tyttö ei ole lähtenyt, mutta meillä on periaatepäätös, että urheilusta eikä uskonnosta puhuta.

Tuleekohan joillekin yllätyksenä kuinka maailmassa voi muustakin puhua. Politiikasta ja säästä nyt ainakin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hämärä mielikuva, että jossain päin Suomea on muun yhteisön kuin seurakunnan ylläpitämä hautausmaa. En tosiaan ole varma tästä, eikä kyllä mitään mielikuvaa, missä tuo on. Jos sellainen siis on.

Monilla seurakuntien ylläpitämillä hautausmailla on oma alueensa niille, jotka eivät kuulu kirkkoon.

Edit. Onhan noita enemmänkin, ainakin jos on vapaa-ajattelijoita uskominen.w
Kiitos, olen taas oppinut jotain uutta ja tämäkään päivä ei siis ollut hukkaan heitetty.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan täällä hommafoorumilaisia? Tai murha.infon letkeää jengiä, piffin hipstereitä? Mitä niitä keskustelupalstoja on.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onkohan täällä hommafoorumilaisia? Tai murha.infon letkeää jengiä, piffin hipstereitä? Mitä niitä keskustelupalstoja on.
Murha.info rulez! Tajusin sen viimeistään silloin, kun Karoliina Kestin traagista katoamis- ja kuolemantapausta käsitelleessä ketjussa tuotiin ihan vakavalla naamalla esille Suomi24:ssä majaansa pitävän selvännäkijän havainnot.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Murha.info rulez! Tajusin sen viimeistään silloin, kun Karoliina Kestin traagista katoamis- ja kuolemantapausta käsitelleessä ketjussa tuotiin ihan vakavalla naamalla esille Suomi24:ssä majaansa pitävän selvännäkijän havainnot.

Olis hyvä olla Jatkoajan Murhainfoa käsittelevä ketju, missä voisi vinkata kaikkeen hyvään, mitä peruskoulupohjaisuus tuottaa. Sanoin nyt ilkeästi, mutta ymmärtänette pointin. Ja vittu peruskoulupohjasia viksuja tunnen monia. Päätän puolustuspuheeni tähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä rekkasin murha infoon jokin aika sitten! Keskustelu on luvallasanoen hyvin erikoista välillä. Selvästi muutama mielisairaalapotilas on eksynyt sinne

Harkitsin asiaa, mutta en sitten jaksanut. Muutamaa juttua olisi voinut kysyä. Eniten nyt tämä onko kukaan teistä koskaan ollut tytön kanssa.

Sen viimeisimmän kadonneen jutuissa oli kenkäepisodi. Tytöillä, ainakin ne vähät mitkä olen tavannut, on aivan normaalia ottaa ne todella vittumaiset juhlakengät pois kesäyönä ja kävellä paljain jaloin.

Onneksi miehenä ei olisi edes yleisesti hyväksyttävää käyttää korkokenkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös