Älkää välittäkö näistä ensisanoista. Laitan kysymyksen loppuun, joten voi hypätä sinne, mutta ainahan sitä haluaa vähän pohjustaa itseään ja kysymyksiään. Mä tässä oon ihastunu semmosella teini-ihastumistavalla yhteen tyttöön. Tajusin sen kai tänään. Oon mä kaikenlaista kivaa tuntenut, mut luulin, ettei tollasta tunnetta enää sisimmästäni löydy. Siis semmonen täysillä naamaan annettu henkinen litsari ja vitun idiootti "IIIIIK, MÄ NÄÄN SEN SILLOIN JA SILLOIN!" ja sitä vaan haluaa olla toisen seurassa ja sydän hakkaa vain ajatuksestakin. Tässä on kuitenkin kaikenlaista muttaa matkassa, enkä voi tyttöä lähestyä ollenkaan tietyllä tavalla. Onneksi olen aikuinen ja en toivo mitään, enkä pety tai muutakaan, vaan ymmärrän realiteetit ja nautin vain, että joku sytytti tällaisen kauan sitten unohtuneen sisimmässäni. Aika näyttää mitä tapahtuu. Mut on tää outoa ja hauskaa! Im alive. Kaipasin kuitenki pään selvittäjäa, kosk hei haloo, ei 34v miehet tällasta tunne ja siksi kai lähdin ulkoiluttamaan erästä toista tyttöä tänään ja olikin aivan hiton hauska likka. Nähtiin joku aika sitten yöelämässä. Oli semmonen, et kuhan nyt jotain muuta ajateltavaa saa kuin toi mun lapsellinen kiljuihastumisssydänsydänsydän -juttu. Tyttö olikin jotain ihan muuta kuin minkä kuvan sain ekalla tapaamisellamme silloin aiemmin. Aivan täynnä älykästä huumoria, naurua ja elämää. Ulkosesti ei varmaan erotu mistään massasta millään tavalla, kunnes antaa luonteensa laulaa ja ihmettelen miten hänen viehätysvoimansa on aivan toista kuin jos istuisi vain hiljaa ja kastelisin ulkokuorta. Täydellinen esimerkki miten kauneus on niin paljon muutakin kuin pelkkä kasa atomeja, jota me kehoksi kutsumme. Haluaisin nähdä uudestaan ja hänkin, mutta hän painaa niin jumalattomasti duunia, ettei tiedetä milloin sitä oikein löytää yhteistä aikaa. Hän pyörittää useampaakin ravintolaa, joten kertokaa minulle:
Mitä ravintolapäällikkö oikein niin kuin tekee? Kyllä mä jotain tajuan tai osaan kuvitella ja on Google, mutta mä mielelläni kuulisin ihan rahvaan kertomuksen rahvaalle, et mitä nää ravintolapäälliköt oikein ovat. Kyseessä tytöllä ihan oikeat ravintolat, ei pikaruokalat, jos nyt työnkuvissa eroa on. En tiedä onko, kun en tiedä mitä ravintolapäälliköt oikein ovat. Kertokaa minulle!
No ne on nimensä mukaisesti sen ravintolan/ravintoloiden päälliköitä eli pyörittävät ravintolan toimintaa lähiesimiehenä. Yleensä ravintoloista löytyy vielä vuoroesimiehet, keittiöpäällikkö/mestari ja tarjoilijoita sekä kokkeja. Nämä työskentelevät tuon ravintolapäällikön alaisuudessa erilaisilla työnkuvilla.
Ravintolapäällikön yläpuolelta löytyy yleensä alue/liiketoimintajohtaja ketjupaikoissa tai yrittäjä pienemmissä toiminnoissa.
Lisättäköön vielä kun se sinua kuitenkin kiinnostaa, palkat tuossa tehtävässä pyörivät 2-4te nurkilla eli ei mistään Nokian pääjohtajan virasta ole kyse.