Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Onko täällä jengiä, joka on poistanut oman facebookin? Itse sen juuri tein ja päädyin tähän ratkaisuun, koska enemmänkin facebookista tuli vain yksi somen muoto, joka piti säännöllisen epäsäännöllisesti käydä tarkistamassa, onko jotain kutsuja tullut johonkin hässäkkään. Nyt jään ilman näitä kutsuja, mutta ehkä parempi niin, koska ei vain enää oikein jaksa käydä tarkistelemassa onko mitään vai eikö ole mitään.
Aikoinaan jo vähensin reilusti facebookin käyttöä, kun whatsapp tuli ja facebookissa oli paljon sellaisia "kavereita", joiden tekeminen ei oikeastaan kiinnostanu, ja ennemminkin minä en halunnutkaan tietää mitä heille kuuluu. Mutta, jos olisi kaverilistalta poistanut, olisi voinut tulla kyselyitä, että "mikä vaivaa, mikä on" enkä halua sitäkään, niin ehkä tämä on paras ratkaisu.
Aikoinaan jo vähensin reilusti facebookin käyttöä, kun whatsapp tuli ja facebookissa oli paljon sellaisia "kavereita", joiden tekeminen ei oikeastaan kiinnostanu, ja ennemminkin minä en halunnutkaan tietää mitä heille kuuluu. Mutta, jos olisi kaverilistalta poistanut, olisi voinut tulla kyselyitä, että "mikä vaivaa, mikä on" enkä halua sitäkään, niin ehkä tämä on paras ratkaisu.