Kyllä nyt tulee joka tuutista ulos että ohi on. Pakko on uskoa!
Jos todella nyt pääsee kausi alkamaan, niin ei kun odottelemaan treidejä. Luongo-> Toronto, kiss, kiss. ;)
Kiekko jäähän!
Ei hemmetti huusin jo ja lujaa. Koko talo heräs :D Millon tätä virallista tietoa saa sitte oottaa?
Harmi sm-liigan kannalta, jos lockout on ohi. Varmasti olisi nähty kovia pelimiehiä liigassa nhl-kauden peruunnuttua.
Kyllä tässä melkein voi julistaa jo kauden alkaneeksi.
Ei nuo VOI enää munata tätä, kun kerran eläkkeissäkin tultiin vastaan jo liigan puolelta.
Kevin Patrick @KevinPatrick77
Straight from the #NHL negotiation table. Expect a 50 game season starting Jan. 12.
Expand
Kevin Patrick @KevinPatrick77
Deal will be done by tomorrow night. Realignment will occur in the 2013-2014 season. Will be a 10 year CBA with opt out after 8.
Expand
This is the guy that broke the Parise/Suter signings
Kausi alkaa (Mahdollisesti), mutta itse aion boikotoida sen 10 ottelua, jonka olen luvannutkin. #Selkäranka
Minä boikotoin kaikki matsit. Yhteenkään en aio mennä paikan päälle.
Haluaisin uskoa, mutta en usko kuitenkaan, ennen kuin Bettman ja Fehr tai edes jompi kumpi kävelee kameroiden eteen ja sanoo, että sopimukseen on päästy ja kausi alkaa.HFBoardsilta:
Uskoako vai...
Yo. twiitti on vanhempi kuin O'Neillin ja Hedicanin
Ja vielä miettii sitä ekaa pelipäivää, Pens vs Philly niin aijaiaiaia slurps!
Ihan sama vaikka sopimusta ei ole, pakko hehkuttaa!
Kyseinen pelihän tulee olemaan Philly vs Pens, koska ensin mainitaan se joukkue, minkä kotikaupungissa pelataan ja tottakai myös se, mikä voittaa ;)
Kyseinen pelihän tulee olemaan Philly vs Pens, koska ensin mainitaan se joukkue, minkä kotikaupungissa pelataan ja tottakai myös se, mikä voittaa ;)
??? Eiköhän se vierasjoukkue mainita ensin niin kuin ennenkin.
Mutta varma tiedonlähde tietää kertoa, että huhut lockoutin päättymisestä eivät pidä paikkaansa:Koko Twitter huutaa lockout overia, muttei mikään varma tiedonlähde.
Kyseinen pelihän tulee olemaan Philly vs Pens