Työehtosopimus vuodesta 2012 eteenpäin

  • 881 748
  • 2 038

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Harmi sm-liigan kannalta, jos lockout on ohi. Varmasti olisi nähty kovia pelimiehiä liigassa nhl-kauden peruunnuttua.

Päinvastoin, nyt nähdään minkälaiset joukkueet oikeasti on kyseessä kun kaikenmaailman Pözerit lähtee takaisin äämerikkaan. Hieno homma, että kausi alkaa. Vihdoin.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Päinvastoin, nyt nähdään minkälaiset joukkueet oikeasti on kyseessä kun kaikenmaailman Pözerit lähtee takaisin äämerikkaan
Totta. On mielestäni todella, todella itsekästä toivoa NHL-kauden peruuntuvan, jotta NHL-mies jatkaisi jonkun hokiniilon lempi joukkueessa.
Tulisi jo se vahvistus, pääsisi nukkumaankin..
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Päinvastoin, nyt nähdään minkälaiset joukkueet oikeasti on kyseessä kun kaikenmaailman Pözerit lähtee takaisin äämerikkaan. Hieno homma, että kausi alkaa. Vihdoin.


Eihän tästä oo vielä mitään virallista vahvistusta tullut. Ei ainakaan mitään NHL:n puolelta. Twitterin varassa olen itsekin, ja sieltä lukenut viestejä. Ennen ei voi juhlia kun se on oikeasti fakta uutinen. Ja että varmistaa asian sekä laittaa uutisen omille sivuille. Mutta huhujen mukaan hyvältä näyttää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Totta. On mielestäni todella, todella itsekästä toivoa NHL-kauden peruuntuvan, jotta NHL-mies jatkaisi jonkun hokiniilon lempi joukkueessa.
Tulisi jo se vahvistus, pääsisi nukkumaankin..

Onhan se itsekästä. Onneksi vain harvat seuraavat lätkää itsekkäin ajatuksin "omiensa" parasta ajatellen.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Niin huudan minäkin, onhan se pahin painajainen mitä raumalainen kannattaja voi tällä kaudella kokea.

Aika pahalta näyttää tällä hetkellä meidän kannalta.

Vähät minä Lukosta tai sm-liigasta välitän, parempaa tietoa ei olekkaan, kuin tämä että NHL alkaisi. Kiekkoa jäähän!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hieno homma jos NHL alkaa!

Itse en tuskin katso montaakaan NHL-peliä ainakaan runkosarjasta, mutta sm-liigan kannalta hienoa, ettei turhaa ja kallista kilpavarustelua ole tulossa.

Ja nähdään, että millaiset jengit on oikeasti saatu rakennettua.
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Tietoa Kanadasta Réseau des sportsin Chantal Machabeelta kanukin ranskasta kääntämänä:

@Arttu Hämäläinen -> Folder trades: Talks going well. Significant progress we are told. it going! ... but contrary to rumors, no agreement at the moment ...

Elikkäs siellä päin kuhisee, täällä ainakin Raumalla kuhisee ilmeisesti myös.

Minun puolestani alkakoot ehdottomasti, vaikka tiedä nyt mimmoista kiimaa tynkäkaudesta saataisiin. Tyhjää parempi kuitenkin ehdottomasti.

Ootellaan, sano savolaenen nakkikioskin jonossa.
 

elmorautio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal vs Toronto, KHL-Jokerit
Olisivat nyt vaan peruneet koko kauden ja jatkaneet vääntämistä ensi syksyyn asti. Tynkäkauden takia en olisi valmis yhdestäkään eurooppalaisesta lock out -pelaajasta luopumaan. Ei se vain tunnu ollenkaan samalta pelata hieman reilu puolet kaudesta ja sen jälkeen pleijarit.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Minun puolestani alkakoot ehdottomasti, vaikka tiedä nyt mimmoista kiimaa tynkäkaudesta saataisiin.

Niin, puolet kaudestahan on jo mennyt, se tuntuu aika monelta jääneen huomaamatta. Muutama räkänen paskapeli jäljellä ja niistäkin menee puolet ennen kun suurin osa kusimulkuista oppii taas luistelemaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
David Pagnotta ‏@TheFourthPeriod
NHLPA membership voting window to give their Executive Board authority to file Disclaimer of Interest closes in 20 minutes.

Siis mitä tämä nyt tarkoittaa?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Elikkäs siellä päin kuhisee, täällä ainakin Raumalla kuhisee ilmeisesti myös.

Raumalla kun ihmisistä 90% ei tiedäkkääm tästä rapakon toisella puolella pelattavasta oikeasta jääkiekosta mitään, vaan ovat nähneet vain tätä sm-liigaa ja hmm... niin kovatasoista ja hienosti pyörivää Rauman Lukkoa. Itsekkäästi vielä toivovat NHL kauden peruuntumista, että Bödker ja muut juutit(mistä yllättäen tuo 90% ei koskaan ennen tätä ollut kuullutkaan) pelastaisivat tämän loistavan organisaation täydelliseltä tuholta ja katastrofilta.

Tällä hetkellä iloitsisin jopa ikivihollisen Detroitin pelien ja otteiden seuraamisesta ja Datsyukin maestroiluista, sekä jopa Penssin peleistä! Kaikki joukkueet koko liigassa tuntuvat yhtäkkiä jotenkin enemmän läheisiltä ja varsinkin niiden fanit(saattaa olla että olen ainut tämän ajatuksen kanssa?), joilla kaikilla on ollut koko ajan se sama tavoite.. Hienoin liiga pelaajineen käyntiin ja seurataan viihdyttävintä kiekkoa mitä tarjolla on!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pierre LeBrun:

Told this has potential to be marathon session tonight... We shall see
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Itsekkäästi vielä toivovat NHL kauden peruuntumista, että Bödker ja muut juutit(mistä yllättäen tuo 90% ei koskaan ennen tätä ollut kuullutkaan) pelastaisivat tämän loistavan organisaation täydelliseltä tuholta ja katastrofilta.

Provokin suodattaen on pakko sanoa tähän, että SM-Liigaa itse kiihkeästi seuraavana ymmärrän kyllä raumalaisten tuskaa täysin. Vaikka tämä on ollut odotettavissa ja lätkäväen toiveissa koko ajan, tulee se silti kuin märkä rätti vasten kasvoja: Raumalta lähtee n. kentällinen kovia miehiä naps vain.

Kyllä se minua ainakin ahdistaisi, mikäli Lukkoa fanittaisin.

Joka tapauksessa oli tilanne mikä tahansa, olisi hienoa jos kausi saataisiin pelattua, vaikka vain tynkänä. Toki sanottakoon tähän se, että iso osa pelaajista ei ole pelipaikkaa muualta hakenut, joten ensimmäiset 10-20 kierrosta menee varmasti melkoisen paskatasoista kiekkoa katsoessa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Raumalla kun ihmisistä 90% ei tiedäkkääm tästä rapakon toisella puolella pelattavasta oikeasta jääkiekosta mitään, vaan ovat nähneet vain tätä sm-liigaa ja hmm... niin kovatasoista ja hienosti pyörivää Rauman Lukkoa. Itsekkäästi vielä toivovat NHL kauden peruuntumista, että Bödker ja muut juutit(mistä yllättäen tuo 90% ei koskaan ennen tätä ollut kuullutkaan) pelastaisivat tämän loistavan organisaation täydelliseltä tuholta ja katastrofilta.
Aika kova väite.

Itse uskoisin, että prosenttiluku on lähempänä 99%. En missään nimessä usko, että Raumalta löytyy 4 000 NHL:n ystävää. Jopa tuo 400 saattaa olla yläkanttiin.

Melkein on sellainen fiilis, että voisi katsoa jotain AHL-ottelua tänä iltana... Suorassa lähetyksessä olisi kiva kuulla uutiset kauden pelastumisesta.
 

Notorious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Wild, Kerho, Finns
Kaikki joukkueet koko liigassa tuntuvat yhtäkkiä jotenkin enemmän läheisiltä ja varsinkin niiden fanit(saattaa olla että olen ainut tämän ajatuksen kanssa?), joilla kaikilla on ollut koko ajan se sama tavoite.. Hienoin liiga pelaajineen käyntiin ja seurataan viihdyttävintä kiekkoa mitä tarjolla on!

Täysin sama. Tosin itsellä oikeastaan on muutenkin useita symppis porukoita. Usein jostain tietyistä pelaajista ja/tai suomalaisista johtuen.

Toivon todellakin että alkaa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kyllä se minua ainakin ahdistaisi, mikäli Lukkoa fanittaisin.

No itselle kun SM-liiga ja Lukko ei ole missää suuressa seurannassa tai fanituksessa, vaan kaikki focus aina NHL:ssa ja nuottinutuissa, niin ei hetkauta mitenkään tuo varma Lukon huonontuminen. Pääasia että saadaan tämä kunnon liiga käyntiin.

Saattaa tosiaan olla, että liigassa dominoivat aluksi ne, jotka ovat pelituntumaansa pitäneet työsulun ajan yllä. Varsinkin jenkit ovat olleet olemattoman vähän missään pelaamassa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Aika kova väite.

Itse uskoisin, että prosenttiluku on lähempänä 99%. En missään nimessä usko, että Raumalta löytyy 4 000 NHL:n ystävää. Jopa tuo 400 saattaa olla yläkanttiin.

Otan väitteen takaisin. Tuen todellakin tätä 99% enemmän. Yritin vain olla suututtamatta täysin kaikkia Lukon ja NHL:n työsulun puolesta liputtavia. Kuitenkin sinun uskaltaessa tuoda tämän totuuden esiin, pystyn itsekin seisomaan sen takana.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nämä viimeiset päivät ovat olleet yhtä Twitterin ja tämän ketjun päivittelyä! Olisihan se aivan mahtavaa, jos vielä 50 peliä NHL:ssä saataisiin pelattua ja omalla tavallaan se tuo myös SM-liigaan ihan uuden mausteensa, kautta on täällä vielä niin paljon jäljellä, että järjestys voi kokea suuria mullistuksia vielä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Raumalla kun ihmisistä 90% ei tiedäkkääm tästä rapakon toisella puolella pelattavasta oikeasta jääkiekosta mitään, vaan ovat nähneet vain tätä sm-liigaa ja hmm... niin kovatasoista ja hienosti pyörivää Rauman Lukkoa. Itsekkäästi vielä toivovat NHL kauden peruuntumista, että Bödker ja muut juutit(mistä yllättäen tuo 90% ei koskaan ennen tätä ollut kuullutkaan) pelastaisivat tämän loistavan organisaation täydelliseltä tuholta ja katastrofilta.

Onhan se ihan ymmärrettävää että näitä ihmisiä vituttaa kun heidän kannattamansa seuran kausi käytännössä loppuu siihen paikkaan kun lockout päättyy. Itseänikin hiukan harmittaa, koska olisin mielelläni nähnyt Tanskan olympialaisissa. Nyt kun lockout päättyy Tanskan mahdollisuudet selvitä olympiakarsinnoista ovat aika olemattomat.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tällä hetkellä iloitsisin jopa ikivihollisen Detroitin pelien ja otteiden seuraamisesta ja Datsyukin maestroiluista, sekä jopa Penssin peleistä! Kaikki joukkueet koko liigassa tuntuvat yhtäkkiä jotenkin enemmän läheisiltä ja varsinkin niiden fanit(saattaa olla että olen ainut tämän ajatuksen kanssa?), joilla kaikilla on ollut koko ajan se sama tavoite.. Hienoin liiga pelaajineen käyntiin ja seurataan viihdyttävintä kiekkoa mitä tarjolla on!

Kyllä tässä on tullut Penguins-fanina katsottua pahimman verivihollisen Flyersin pelejä ja tullut moneen kertaan huokaistua, että alkais jo tosi lätkä! Lock out yhdistää selvästi nhl-faneja? :D
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Kyllä tässä on tullut Penguins-fanina katsottua pahimman verivihollisen Flyersin pelejä ja tullut moneen kertaan huokaistua, että alkais jo tosi lätkä! Lock out yhdistää selvästi nhl-faneja? :D

Sama tunne täällä. Yks päivä tässä myös huomasin, että mulla on ikävä Malkinia ja Ovechkinia, joita oon inohonnut aina. Mutta ehkä tässä fani-jutussa on se, että kaikki fanit haluaa samaa asiaa (kiekkoa jäähän), fanitti sitten mitä joukkuetta tahansa. Edellisistä NHL-peleistä sen verran aikaa, että ei osaa edes enää inhota "vihollisjoukkueita", kun ei muista miltä ne pelit tuntuu katsoa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kyllä tässä on tullut Penguins-fanina katsottua pahimman verivihollisen Flyersin pelejä ja tullut moneen kertaan huokaistua, että alkais jo tosi lätkä! Lock out yhdistää selvästi nhl-faneja? :D

Vitut yhdistä. Suurena NHL-kiekon ystävänä mun puolesta koko liiga voitaisiin lopettaa lopullisesti tähän paikkaan ihan vaan sen takia, ettei jääkiekkomaailman mätäpaisetta Philadelphia Flyersia tarvitsisi enää katsella. Voisin vaikka antaa vasemman jalkani kaupanpäällisiksi hyvänmielenlisänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös