Minusta itse sarjaan ei saisi kukaan enää kajota, mutta joku täysin uusi tarina joka sivuaa entistä tarinaa voisi olla kiva. En tiedä mitä odottaa, ikäviä tällaiset kiusottelevat twiitit. Toivottavasti paljastavat aikeensa pian.
Minusta itse sarjaan ei saisi kukaan enää kajota, mutta joku täysin uusi tarina joka sivuaa entistä tarinaa voisi olla kiva. En tiedä mitä odottaa, ikäviä tällaiset kiusottelevat twiitit. Toivottavasti paljastavat aikeensa pian.
Dear Twitter Friends… it is happening again. http://s.sho.com/TwinPeaks #damngoodcoffee
Sarja sijoittuu nykyaikaan, mikä sinänsä on hieno ratkaisu. Itse olen ollut kova Lynch fani, joten luotto tähän paluuseen on kyllä kova.Itselle jäi hieman epäselväksi, että jatkuuko tarina nyt suoraan siitä, mihin kakkoskauden finalessa jäätiin, vai hypätäänkö 25 vuotta eteenpäin "nykyaikaan"
Aiemmin julkistetun agentti Dale Cooperin lisäksi nyt siis myös Laura Palmer ja Bobby Briggs ovat mukana sarjan kolmoskaudella.Audrey Hornea ei vielä ole vahvistettu