Olenkin aina ihmetellyt kuka ihme näitä ostaa ja haluaa maksaa että näkee Mollin Ollin rastoineen ruudussa uudestaan? Ohjelma oli ihan ok aikoinaan, kun ei muuta suomalaista mediakanavaa musiikille oikein ollut, mutta aikansa kaikkea.Vintsukka kirjoitti:Haaviin tarttui tällä viikolla huikeat DVD-kokoelmat Jyrki: Lost Tapes Vol. 2 ja 3 (ykkönen oli jo hyllyssä). Tulee kyllä todellinen nostalgiafiilis näitä katsellessa, itse kun olin juuri sopivassa iässä (siinä 14-16) kun näitä ulos puski.
Vol. kakkosen ehdoton helmi on.. Myös aikanaan kovasti diggaamani ...oli hauskaa nähdä ja kuulla pitkästä aikaa. Oli myös mielenkiintoista nähdä... Nyt lasken itseni yhtyeen faneihin. Haastatteluosastossakin oli hauska nähdä... Ja sen Vol. ykkösen helmiä olivat... Ai niin ja tältä DVD:ltä sain ensimmäisen kipinän... ...siitäkin kiitos Jyrkille.
Uleåborgir kirjoitti:Hyllyssä on Olipa kerran elämä-sarja ja ehdoton suosikkini House, kaudet 1 ja 2. Hugh Laurie vaan on niin vitun hyvä, eikä muissakaan näyttelijöissä ole vikaa. Käsikirjoitukset ja juonet ovat hyvin ennalta-arvaamattomia ja jokainen jakso on oma yksilönsä.
Joskus on myös jaksorajat ylittäviä juonia, mutta harvemmin. Täytyy kuitenkin myöntää, että joka jaksossa on melko varmasti MRI-kuvaus, ja vaskuliitti-epäily...
Mielestäni House on paras ei-piirretty tv-sarja koskaan. Piirretyistä menee ehkä hitusen verran edelle South Park. Kaverilla joka vitun jakso koneella suomalaisine tekstityksineen. Pitäisi pyytää kossupullon hinnalla häntä polttamaan jaksot levyille.
Eipä tarttis miettiä mitä tässä kevätflunssassa tekisi, varsinkaan kun ei saa yöllä nukuttua karmean yskän takia.
Joku suurempi voima ilmeisesti on lukaissut mun toivelistaa täältä:) Löytyy nyt Julmahuvit ja Hauskaa Poikaa tuli postista eilen. Lappareitakin on hankittu, joskaan ihan kaikki noista julkaisuista ei ole vielä DVD:nä, mutta VHS:nä sentään löytyy. Hale & Pacen tilausta tehdessä CDONissa osui silmään, että nythän on Twin Peaksin kakkoskausikin saatavilla ja ihan suomalaisilla teksteilläkin! Pariin osaan tuo paketti on lohkottu, mutta pitäähän ne perkeles hankkia, kunhan pääsee kesähommiin tienaamaan. Vielä kun saisi sen ykköskauden tekstien kanssa, niin kusi muuttuis hunajaksi. Täytyypä tästä kun töistä pääsee mennä korkkaamaan Hale & Pace DVD ja siinä samalla se Karhu-keissi jonka päivällä hakaisin. Luultavasti palailen astialle kalsarikänniketjussa...:)MusanMake kirjoitti:Ensinnäkin mainittakkoon, että Julmahuvi hyppää mun hyllyyn välittömästi kunhan vaan kaupan hyllyltä löytyy.
Olisi upeaa jos Lapinlahden lintujen koko tuotanto saataisiin myös DVD:lle. Siinä on laatukamaa. Kova ikävä on myöskin takavuosien "Hauskat pojat"-sarjaa. Eli siis brittikaksikko Hale & Pacen DVD olisi enemmän kuin tervetullut.
Sitten asiaan: Eli tietääkö joku onko maailman parhaasta sarjasta ikinä, eli Twin Peaksistä saatavilla sarjaa kokonaisuudessaan DVD:nä ja ehdottomasti suomi-tekstein? Onhan se pari-kolme kertaa töllöstä tullut, mutta kun ei ole ikinä tullut otettua niitä nauhalle. Olen kuullut että ainakin eka kausi olisi julkaistu jossain, mutta että onko molemmat? Ja siis ehdottomasti teksteillä? Bisset tarjoon varmasti jos joku ystävällinen sielu johdattaa minut oikeille jäljille...
MMake
Vanhaa viestiä lainaan, mutta kuitenkin. Eli Lapinlahden Lintujen puoleltahan nuo kaksi Maikkarin sarjaa päätyisivät lätyille vaikkapa heti, mutta MTV ei ole vielä vihreää valoa vilkuttanut. Joka tapauksessa neuvotteluja on kuulemma käyty, että Lapinlahden Linnut Show ja Lapinlahden Linnut! saataisiin myös julkaistuksi ekstroineen. Lienee siis ajan kysymys, milloin nekin tulevat myyntiin. Olisi hieno homma kyllä, vaikka omat muistikuvani noista sarjoista ei ole niin hyvät, mitä jo julkaistuista vanhemmista klassikoista. Joka tapauksessa, kun ei noita sarjoja niin hyvin muista ja lienekö edes olen nähnyt ihan joka jaksoa, niin mukavahan ne olisi saada kokoelmiin. Lapinlahden Linnut kun nyt kuitenkin on niin verraton poppoo.MusanMake kirjoitti:Olisi upeaa jos Lapinlahden lintujen koko tuotanto saataisiin myös DVD:lle.
Twin Peaksin ykköskausi on kyllä julkaistu jo DVD:lle suomiteksteillä. Vai enkö vain ymmärtänyt nyt jotain osaa tuosta viestistäsi?MusanMake kirjoitti:Vielä kun saisi sen ykköskauden tekstien kanssa, niin kusi muuttuis hunajaksi.
spertti kirjoitti:Twin Peaksin ykköskausi on kyllä julkaistu jo DVD:lle suomiteksteillä. Vai enkö vain ymmärtänyt nyt jotain osaa tuosta viestistäsi?
OK... Pitääkin tarkistaa tuo vielä keskiviikkona duunissa. Itse olen kyllä jäänyt siihen käsitykseen, että tuossa versiossa tekstitys olisi, mutta en ole kyllä ikinä sitä tarkistanut.pala kirjoitti:Ei kyllä ole. Vaikka sitä jo kaiken maailman anttiloissakin jo myydään niin ei siinä suomitekstejä ole.
spertti kirjoitti:OK... Pitääkin tarkistaa tuo vielä keskiviikkona duunissa. Itse olen kyllä jäänyt siihen käsitykseen, että tuossa versiossa tekstitys olisi, mutta en ole kyllä ikinä sitä tarkistanut.
Tanskanen kirjoitti:Edit. Niin joo. Tietääkö kukaan jotain tosta Kylmän Ringin toisesta tuotantokaudesta?
Jossain oli puhuttu jotain keväästä.
Vuokralainen kirjoitti:Itse hankin eilen Rescue me(Asema 62) ensimmäisen tuotantokauden DVD:nä, koska innostuin sitä TV:stä katsomaan vasta toisella tuotantokaudella. Olin aikaisemmin siinä luulossa, että kyseessä on typerä sankaripalomiehistä kertova sarja. Olin niin totaalisen väärässä.
...
Piti vielä kysästä tosta toisesta tuotantokaudesta. Onko kellään tietoa, koska se julkaistaan DVD:nä? Ja onko sarjaan muuten tulossa jatkoa?
.jarska kirjoitti:Mikäli Rescue Me iskee suosittelen tutustumaan Learyn ja Tolanin aiempaan sarjaan "The Job". Tuo taidettiin Suomessakin näyttää muutama vuosi sitten, tosin jossain käsittämättömässä lähetysajassa ettei kukaan vahingossakaan sarjaa näkisi. Itse tilasin ensimmäisen ja toisen tuotantokauden muistaakseni suoraan Amazon UK:sta ja olen nauranut vielä kolmannellakin katsontakerralla vedet silmissä.
Vintsukka kirjoitti:http://www.yle.fi/kummeli/
Kummelin "sivuprojektit" Lihaksia ja luoteja sekä Lääkärit tulessa julkaistaan DVD:llä, mahdollisesti tämän vuoden puolella.
Lihaksia ja luoteja on hauskin kotimainen komediasarja ikinä ja tätä olen DVD:lle odottanut kuin kuuta nousevaa. Loistavaa! Tuolla lääkärisarjalla nyt ei olisi niin ollut väliä.
Tätä on odotettu jo pitkään ja ilmeisesti pyyntöni (ja varmasti monen muun myös) toteutuu. Hienoa. Itse puolestani odotin enemmän Lääkärit tulessa -sarjaa.Vintsukka kirjoitti:http://www.yle.fi/kummeli/
Kummelin "sivuprojektit" Lihaksia ja luoteja sekä Lääkärit tulessa julkaistaan DVD:llä, mahdollisesti tämän vuoden puolella.
Lihaksia ja luoteja on hauskin kotimainen komediasarja ikinä ja tätä olen DVD:lle odottanut kuin kuuta nousevaa. Loistavaa! Tuolla lääkärisarjalla nyt ei olisi niin ollut väliä.
No milloinkas Mankelit tulee? Nämä sivujutut; Lääkäriä, lihaksia ja luoteja ei ikinä sytyttänyt.Vintsukka kirjoitti:http://www.yle.fi/kummeli/
Kuulemma Hymyhuulet on tulossa DVD-julkaisuna