TV-sarjat DVD:llä

• 30 828
  • 132

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tulipa tuossa selattua discshop.fi sivustoa ja tulin löytäneeksi Monty Pythonin Lentävä Sirkus sarjan 1-4 tuotantokaudet (8 levyä) huokeaan alle 20 € hintaan. Luki että tuonti, mutta Suomi tekstit pitäisi löytyä. Itse kyllä pidin törky hyvänä hintana ja totta kai Pythonit täytyy hyllystä löytyä. Ostin myös heidän kaikki leffansa alle 5 € /kpl hintaan eli ihan hyvä setti tuli.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tulipa tuossa selattua discshop.fi sivustoa ja tulin löytäneeksi Monty Pythonin Lentävä Sirkus sarjan 1-4 tuotantokaudet (8 levyä) huokeaan alle 20 € hintaan. Luki että tuonti, mutta Suomi tekstit pitäisi löytyä. Itse kyllä pidin törky hyvänä hintana ja totta kai Pythonit täytyy hyllystä löytyä. Ostin myös heidän kaikki leffansa alle 5 € /kpl hintaan eli ihan hyvä setti tuli.
Kiitos tästä, pistin samantien tilaukseen kolme leffaa ja tuon 20 euron tv-kaudet.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulipa tuossa selattua discshop.fi sivustoa ja tulin löytäneeksi Monty Pythonin Lentävä Sirkus sarjan 1-4 tuotantokaudet (8 levyä) huokeaan alle 20 € hintaan. Luki että tuonti, mutta Suomi tekstit pitäisi löytyä.
Kyseessä varmaan sama boxi, jonka viime vuonna ostin Lontoosta juuri johonkin ~20 euron hintaan. Suomitekstit löytyy. Todella hyvä ostos tuolla hinnalla, kun tosiaan koko sarja samassa paketissa. Suosittelen. Pala tv-viihteen legendaa.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taisin tilata saman pari kuukautta sitten Play.comista n. 12 eurolla.

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy