TV-sarjat DVD:llä

• 30 828
  • 132

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Haaviin tarttui tällä viikolla huikeat DVD-kokoelmat Jyrki: Lost Tapes Vol. 2 ja 3 (ykkönen oli jo hyllyssä). Tulee kyllä todellinen nostalgiafiilis näitä katsellessa, itse kun olin juuri sopivassa iässä (siinä 14-16) kun näitä ulos puski.

Vol. kakkosen ehdoton helmi on Apulannan tv-debyytti biisillä Anna mulle piiskaa, jonka Wirtasen poika oli kirjoittanut valmiiksi edellisenä yönä ennen suoraa tv-keikkaa. Myös aikanaan kovasti diggaamani Juustopäiden Voit sä lopettaa oli hauskaa nähdä ja kuulla pitkästä aikaa. Oli myös mielenkiintoista nähdä Zen Café uran alussa, jolloin en bändistä itse mitään tajunnut. Nyt lasken itseni yhtyeen faneihin. Haastatteluosastossakin oli hauska nähdä miten vaivaantunut Sauli Putro oli uransa ensimmäisessä (?) tv-haastattelussa. Selvästi koko ajan päässä raksutti kun yritti keksiä jotain nokkelaa ja nasevaa mutta aina ei vaan natsannut.

Vol. kolmosta en ole kunnolla ehtinyt vielä tutkailla mutta ainakin pari Don Huonojen vetoa, Riidankylväjä ja Seireeni, toimivat upeasti.

Ja sen Vol. ykkösen helmiä olivat Jaakko Salovaaran Kevyt Jee kappaleella Tämmöttis biisi, Apocalyptican Enter Sandman sekä Don Huonojen upean pelkistetysti vetämä Sininen yö. Ai niin ja tältä DVD:ltä sain ensimmäisen kipinän ottaa selvää Absoluuttisesta Nollapisteestä, siitäkin kiitos Jyrkille.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hyllyssä on Olipa kerran elämä-sarja ja ehdoton suosikkini House, kaudet 1 ja 2. Hugh Laurie vaan on niin vitun hyvä, eikä muissakaan näyttelijöissä ole vikaa. Käsikirjoitukset ja juonet ovat hyvin ennalta-arvaamattomia ja jokainen jakso on oma yksilönsä.

Joskus on myös jaksorajat ylittäviä juonia, mutta harvemmin. Täytyy kuitenkin myöntää, että joka jaksossa on melko varmasti MRI-kuvaus, ja vaskuliitti-epäily...

Mielestäni House on paras ei-piirretty tv-sarja koskaan. Piirretyistä menee ehkä hitusen verran edelle South Park. Kaverilla joka vitun jakso koneella suomalaisine tekstityksineen. Pitäisi pyytää kossupullon hinnalla häntä polttamaan jaksot levyille.

Eipä tarttis miettiä mitä tässä kevätflunssassa tekisi, varsinkaan kun ei saa yöllä nukuttua karmean yskän takia.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vintsukka kirjoitti:
Haaviin tarttui tällä viikolla huikeat DVD-kokoelmat Jyrki: Lost Tapes Vol. 2 ja 3 (ykkönen oli jo hyllyssä). Tulee kyllä todellinen nostalgiafiilis näitä katsellessa, itse kun olin juuri sopivassa iässä (siinä 14-16) kun näitä ulos puski.

Vol. kakkosen ehdoton helmi on.. Myös aikanaan kovasti diggaamani ...oli hauskaa nähdä ja kuulla pitkästä aikaa. Oli myös mielenkiintoista nähdä... Nyt lasken itseni yhtyeen faneihin. Haastatteluosastossakin oli hauska nähdä... Ja sen Vol. ykkösen helmiä olivat... Ai niin ja tältä DVD:ltä sain ensimmäisen kipinän... ...siitäkin kiitos Jyrkille.
Olenkin aina ihmetellyt kuka ihme näitä ostaa ja haluaa maksaa että näkee Mollin Ollin rastoineen ruudussa uudestaan? Ohjelma oli ihan ok aikoinaan, kun ei muuta suomalaista mediakanavaa musiikille oikein ollut, mutta aikansa kaikkea.
Ajattelin että nämä Jyrki vol X ovat sellaista rahastusta ettei ole tosikaan ja löytyvät Vapaa Valintojen tarjouskorista hintaan 'maksa edes jotain' nopeammin kuin huomataan. Noh, jos siitä kakkonen ja kolmonenkin on tullut niin kai sen joku on ostanut.

Lainaukseen jättämäni kohdat kyllä selvittävät oleellisen, taitaa tosiaan tuo suomipop upota...

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Uleåborgir kirjoitti:
Hyllyssä on Olipa kerran elämä-sarja ja ehdoton suosikkini House, kaudet 1 ja 2. Hugh Laurie vaan on niin vitun hyvä, eikä muissakaan näyttelijöissä ole vikaa. Käsikirjoitukset ja juonet ovat hyvin ennalta-arvaamattomia ja jokainen jakso on oma yksilönsä.

Joskus on myös jaksorajat ylittäviä juonia, mutta harvemmin. Täytyy kuitenkin myöntää, että joka jaksossa on melko varmasti MRI-kuvaus, ja vaskuliitti-epäily...

Mielestäni House on paras ei-piirretty tv-sarja koskaan. Piirretyistä menee ehkä hitusen verran edelle South Park. Kaverilla joka vitun jakso koneella suomalaisine tekstityksineen. Pitäisi pyytää kossupullon hinnalla häntä polttamaan jaksot levyille.

Eipä tarttis miettiä mitä tässä kevätflunssassa tekisi, varsinkaan kun ei saa yöllä nukuttua karmean yskän takia.

Amen!! Housen 1. tuotantokausi löytyy minultakin omasta takaa ja toisen kauden katsoin muutama päivä sitten loppuun kun oli kaverilta lainassa, on se Hugh Laurie vaan huikea tossa roolissa! Lisäksi House-sarjalla oli meikäläiseen se paha vaikutus, eli se koukutti aivan totaalisesti. Jaksojen katsomista ei meinannut pystyä lopettamaan iltaisin ennen kuin väsymys yksinkertaisesti vei voiton. 3. tuotantokautta odotellessa, 2. tuotantokauden viimeinen jakso jäi kyllä kutkuttavaan tilanteeseen!

Lisäksi itseänikin kiehtoisi hankkia noita Olipa Kerran... -sarjoja mutta ovat tällä hetkellä vielä sen verran kalliita etten ole raaskinut satsata, pitänee ruveta säästämään että nuokin saisi haalittua kirjahyllyyn.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
MusanMake kirjoitti:
Ensinnäkin mainittakkoon, että Julmahuvi hyppää mun hyllyyn välittömästi kunhan vaan kaupan hyllyltä löytyy.

Olisi upeaa jos Lapinlahden lintujen koko tuotanto saataisiin myös DVD:lle. Siinä on laatukamaa. Kova ikävä on myöskin takavuosien "Hauskat pojat"-sarjaa. Eli siis brittikaksikko Hale & Pacen DVD olisi enemmän kuin tervetullut.

Sitten asiaan: Eli tietääkö joku onko maailman parhaasta sarjasta ikinä, eli Twin Peaksistä saatavilla sarjaa kokonaisuudessaan DVD:nä ja ehdottomasti suomi-tekstein? Onhan se pari-kolme kertaa töllöstä tullut, mutta kun ei ole ikinä tullut otettua niitä nauhalle. Olen kuullut että ainakin eka kausi olisi julkaistu jossain, mutta että onko molemmat? Ja siis ehdottomasti teksteillä? Bisset tarjoon varmasti jos joku ystävällinen sielu johdattaa minut oikeille jäljille...

MMake
Joku suurempi voima ilmeisesti on lukaissut mun toivelistaa täältä:) Löytyy nyt Julmahuvit ja Hauskaa Poikaa tuli postista eilen. Lappareitakin on hankittu, joskaan ihan kaikki noista julkaisuista ei ole vielä DVD:nä, mutta VHS:nä sentään löytyy. Hale & Pacen tilausta tehdessä CDONissa osui silmään, että nythän on Twin Peaksin kakkoskausikin saatavilla ja ihan suomalaisilla teksteilläkin! Pariin osaan tuo paketti on lohkottu, mutta pitäähän ne perkeles hankkia, kunhan pääsee kesähommiin tienaamaan. Vielä kun saisi sen ykköskauden tekstien kanssa, niin kusi muuttuis hunajaksi. Täytyypä tästä kun töistä pääsee mennä korkkaamaan Hale & Pace DVD ja siinä samalla se Karhu-keissi jonka päivällä hakaisin. Luultavasti palailen astialle kalsarikänniketjussa...:)

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Muutama sarja on hyllyssä, hieman vajaina Buffy, Angel ja Stargåte-SG1. koko Prisoner on kätevänä boksina kuin myös Band of brothers. Ja Robin of Sherwood. Tietenkin Velipuolikuu, Studio Julmahuvi ja Lapparit löytyy myös. Tabu-boksi on ostoslistalla ja kun vielä saisi joskus Mutapainin ystävät dvd:lle. Babylon 5:sen vhs-nauhoista pitäisi päästä eroon ja ostaa sarja dvd:nä ja McGyver ja...

Eräs kaverini on leffojen keräilijä, viimeisen laskun mukaan n. 1200 leffaa/sarjaboksia. Toiset kerää kirjoja tai postimerkkejä, voihan kerätä leffojakin. Oma kokoelmani kalpenee (vielä) edellämainitun edessä mutta minulla onkin pelkästään hyviä leffoja jotka voi katsoa koska vaan uudestaan, kuten Exterminator tai Julma miekka:(

Hyvän leffan voi katsoa useampaankin kertaan, samoin kuin hyvän kirjan voi lukea uudestaan ja uudestaan. Ja niinkuin vaikka levykokoelmaa, leffojakin voi silloin tällöin järjestellä uudestaan. Aakkosjärjestykseen, ostojärjestykseen, ohjaajan mukaan, genren mukaan jne. On mukavasti puuhaa ainakin yhdelle illalle.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MusanMake kirjoitti:
Olisi upeaa jos Lapinlahden lintujen koko tuotanto saataisiin myös DVD:lle.
Vanhaa viestiä lainaan, mutta kuitenkin. Eli Lapinlahden Lintujen puoleltahan nuo kaksi Maikkarin sarjaa päätyisivät lätyille vaikkapa heti, mutta MTV ei ole vielä vihreää valoa vilkuttanut. Joka tapauksessa neuvotteluja on kuulemma käyty, että Lapinlahden Linnut Show ja Lapinlahden Linnut! saataisiin myös julkaistuksi ekstroineen. Lienee siis ajan kysymys, milloin nekin tulevat myyntiin. Olisi hieno homma kyllä, vaikka omat muistikuvani noista sarjoista ei ole niin hyvät, mitä jo julkaistuista vanhemmista klassikoista. Joka tapauksessa, kun ei noita sarjoja niin hyvin muista ja lienekö edes olen nähnyt ihan joka jaksoa, niin mukavahan ne olisi saada kokoelmiin. Lapinlahden Linnut kun nyt kuitenkin on niin verraton poppoo.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MusanMake kirjoitti:
Vielä kun saisi sen ykköskauden tekstien kanssa, niin kusi muuttuis hunajaksi.
Twin Peaksin ykköskausi on kyllä julkaistu jo DVD:lle suomiteksteillä. Vai enkö vain ymmärtänyt nyt jotain osaa tuosta viestistäsi?

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
spertti kirjoitti:
Twin Peaksin ykköskausi on kyllä julkaistu jo DVD:lle suomiteksteillä. Vai enkö vain ymmärtänyt nyt jotain osaa tuosta viestistäsi?

Ei kyllä ole. Vaikka sitä jo kaiken maailman anttiloissakin jo myydään niin ei siinä suomitekstejä ole.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pala kirjoitti:
Ei kyllä ole. Vaikka sitä jo kaiken maailman anttiloissakin jo myydään niin ei siinä suomitekstejä ole.
OK... Pitääkin tarkistaa tuo vielä keskiviikkona duunissa. Itse olen kyllä jäänyt siihen käsitykseen, että tuossa versiossa tekstitys olisi, mutta en ole kyllä ikinä sitä tarkistanut.

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyyhän noita boxeja hyllystä:

Frendien kaikki tuotantokaudet. Frendit on vaan niin loistava sarja. Monet haukkuu
aivan paskaks, kun taas monille on se suosikkisarja.

Joeyn ensimmäinen tuotantokausi löytyy. Harmi vaan, että sarja peruutettiin toisen
tuotantokauden lopuksi. Aivan loistava sarja. Parhaat naurut sai toisen tuotantokauden
eräästä jaksosta, jossa Joey pelasi Texas hold emiä omin säännöin :D.

Kylmän Ringin ensimmäinen tuotantokausi tuli tossa alkuviikosta ostettua.
Tuli jo sillon muutama vuos sitten katottua neloselta kyseinen sarja.
Mahtava sarja. Toivottavasti saadaan loputkin tuotantokaudet Suomeen myyntiin.

Simpsonien neljä ensimmäistä tuotantokautta löytyy. Pitää vaan odotella millon
on viidennen tuotantokauden aika tiputtaa hintaa.

50-luvun Zorron ensimmäinen tuotantokausi. Aivan loistava sarja. Hyvää huumoria.
Bonanzan kanssa hieman samantyylinen, jota muuten löytyy myös hyllystä.

Samasta taloudesta löytyy myös Buffyn, Angelin, Dark Angelin ja Vaimoni on
Noidan kaikki tuotantokaudet. Sitten on joitain Siskoni On Noitia yms. tylsiä
sarjoja.

Edit. Niin joo. Tietääkö kukaan jotain tosta Kylmän Ringin toisesta tuotantokaudesta?
Jossain oli puhuttu jotain keväästä.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
spertti kirjoitti:
OK... Pitääkin tarkistaa tuo vielä keskiviikkona duunissa. Itse olen kyllä jäänyt siihen käsitykseen, että tuossa versiossa tekstitys olisi, mutta en ole kyllä ikinä sitä tarkistanut.

Jostain syystä ei tosiaan ole vielä julkaistu suomiteksteillä.

Ja vähän omia mieltymyksiä perään.

Olen lueskellut ketjua joskus aiemmin, enkä muista onko joku jo maininnut sarjan nimeltään The Wire, pyörinyt suomen tv:ssä jossain myöhäisillassa johonkin täysin käsittämättömään esitysaikaan nimellä Langalla. Kolme ensimmäistä tuotantokautta löytyvät dvd:llä, ja sikäli kun ei ole tullut kyseiseen sarjaan tutustuttua, ja pitää laadukkaista poliisisarjoista, niin suosittelen.

Minisarjoista omaan makuun loistavia ovat ainakin:

- Band of Brothers: Aivan loistava sotakuvaus joka tempaisee mukaansa. Jos yhtään pitää sotaleffoista, niin tämä on must.

- Firefly: Tuli jossain vaiheessa telkkaristakin, jälleen joskus käsittämättömään myöhäisillan esitysaikaan. Todella viihdyttävä ns. scifi-länkkäri, joka jostain syystä lopetettiin tuotantoyhtiön toimesta ennen aikojaan. Myöhemmin sarjan pohjalta tehtiin vielä elokuva nimeltään Serenity (joka on myös loistava). Sarjasta ei taida löytyä julkaisua jossa olisi suomisubit.

- I, Claudius: Helvetin hieno ja mukaansa tempaava sarja rooman historiasta Claudiuksen näkökulmasta, vanhojen hienojen näyttelijöitten esittämänä. Aika teatraalista menoa, mutta ei kannata antaa sen häiritä vaikka aluksi häiritsisikin, sarja vaan paranee mitä enemmän sitä katsoo. Parasta mitä on tullut aikoihin katsottua.

- The Lonesome Dove: Eeppistä länkkäriä sellaisista pitäville. Tarina imaisi mukaansa, ja piti tuijottaa koko roska aikalailla yhteen menoon. Jatko-osiakin löytyy n+1 kappaletta, suurin osa ihan ok, mutta eivät lähelläkään alkuperäistä.

Varmaan jotain vielä unohtui.

Täytyy vielä mainita, että X-filesiä löytyy play.com:sta n. 20e/kausi hintaan. Suomisubeja ei tietenkään ole.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Itse hankin eilen Rescue me(Asema 62) ensimmäisen tuotantokauden DVD:nä, koska innostuin sitä TV:stä katsomaan vasta toisella tuotantokaudella. Olin aikaisemmin siinä luulossa, että kyseessä on typerä sankaripalomiehistä kertova sarja. Olin niin totaalisen väärässä.

Omalla listallani tämä sarja nousee ehkä parhaimmaksi sarjaksi ikinä. Se on paljon se. Suosittelen.

Eilen pronssipelissä ja sitten Lumossa juomassa kaikenmaailman shotteja(vittu, kun se tarjoilukierre kaveriporukalla alkaa) ja nyt krapulassa sarjan neljäs jakso menossa. Kohta vois kävästä pitsalla ja sit takas sarjan pariin. Aivan loistavaa viihdettä. Sarjassa on muuten aika paljon lätkääkin.

Piti vielä kysästä tosta toisesta tuotantokaudesta. Onko kellään tietoa, koska se julkaistaan DVD:nä? Ja onko sarjaan muuten tulossa jatkoa?

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vuokralainen kirjoitti:
Itse hankin eilen Rescue me(Asema 62) ensimmäisen tuotantokauden DVD:nä, koska innostuin sitä TV:stä katsomaan vasta toisella tuotantokaudella. Olin aikaisemmin siinä luulossa, että kyseessä on typerä sankaripalomiehistä kertova sarja. Olin niin totaalisen väärässä.

...

Piti vielä kysästä tosta toisesta tuotantokaudesta. Onko kellään tietoa, koska se julkaistaan DVD:nä? Ja onko sarjaan muuten tulossa jatkoa?

Toinen tuotantokausi on julkaistu rapakon takana jo 2005 ja kolmas tuotantokausi varmaankiin ihan piakkoin, suomijulkaisusta ei tietoakaan. Sarjan neljäs tuotantokausi alkaa kesällä Jenkeissä.

Nelonen ryssi tämän sarjan markkinoinnin täysin lähtien tuosta täydellisen idioottimaisesta nimen suomennoksesta. Tämä ohjelma sopii suomalaisen miehen huumorintajuun todella hyvin. Suosittelen ilman muuta kaikille. Kiitokset vaan Jounille hyvästä vinkistä, olisi jäänyt väliin ilman Kanadasta tullutta vinkkiä.

Mikäli Rescue Me iskee suosittelen tutustumaan Learyn ja Tolanin aiempaan sarjaan "The Job". Tuo taidettiin Suomessakin näyttää muutama vuosi sitten, tosin jossain käsittämättömässä lähetysajassa ettei kukaan vahingossakaan sarjaa näkisi. Itse tilasin ensimmäisen ja toisen tuotantokauden muistaakseni suoraan Amazon UK:sta ja olen nauranut vielä kolmannellakin katsontakerralla vedet silmissä.

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onhan noita bokseja itse asiassa yllättävän paljon jo kertynyt.

Kotimaisista sarjoista hyllystä löytyy Velipuolikuu, Kummelin kaikki kaudet, Pulkkisen eka kausi, Studio Julmahuvi ja Kireitä Siimoja. Noista varsinkin Velipuolikuu ja Julmahuvi ovat olleet eniten omaan mieleeni. Se tosin täytyy sanoa, että tuo Pulkkisen eka tuotantokausi on aivan loistava. Harmi, että taso putosi aika nopeasti.

Ulkomaiset sarjat painottuvat aika paljon tuonne Brittien suuntaan. Kokoelmaan kuuluvat Black Adder -boksi, Fawlty Towers -boksi, Kyllä Jeeves Hoitaa kaudet 1 ja 2, Livet é Python-dvd (kokoelma Monty Python sketsejä), Coupling-boksi, MacGyver kaudet 1 ja 2, Jackass-boksi sekä Band of Brothers. Seuraavaksi hankintalistalla ovat Jeevesin kaksi viimeistä kautta ja Maanalainen armeija iskee jälleen.

Animaatiopuolelta hyllyssä on Disney Treasures -sarjasta Chronological Donald Duck, Mickey Mouse in Living Colour ja Silly Symphonies sekä muista animaatioista Olipa kerran elämä. Kaikki aivan loistavia sarjoja! Olipa kerran ihminen olisi myös tarkoitus hankkia heti, kun budjetti antaa siihen myöten.

Jos joku sarja noista kaikista pitää nostaa tässä erikseen esille, niin se on ehdottomasti viimeisin ostokseni eli loistava brittikomedia Coupling. Paritellen-nimellähän tuo aikoinaan Suomessa pyöri. Muistin kyllä, että kyseessä oli hyvä sarja, mutta pääsipä se kuitenkin yllättämään. Kaksi kautta olen nyt tuosta boksista katsonut ja jokainen jakso on ollut täyttä timanttia. Neljä kauttahan tuota kaiken kaikkiaan tehtiin. Viimeisellä kaudella ei enää loistava Richard Coyle ole mukana, mikä osaltaan vaikuttaa suuresti sarjan tasoon, mutta ihan kelvollisia olivat muistaakseni nuo viimesinkin kauden jaksot joka tapauksessa. Ehdottomasti voin suositella tätä sarjaa kaikille!

Edit. Ja niin juu, löytyyhän tuolta hyllystä myös Jyrki lost tapes vol. 1. Oi sitä nostalgiaa...

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
.jarska kirjoitti:
Mikäli Rescue Me iskee suosittelen tutustumaan Learyn ja Tolanin aiempaan sarjaan "The Job". Tuo taidettiin Suomessakin näyttää muutama vuosi sitten, tosin jossain käsittämättömässä lähetysajassa ettei kukaan vahingossakaan sarjaa näkisi. Itse tilasin ensimmäisen ja toisen tuotantokauden muistaakseni suoraan Amazon UK:sta ja olen nauranut vielä kolmannellakin katsontakerralla vedet silmissä.

Jep, "Jeparit" nimellä muistaakseni tuli tuo sarja Maikkarilta, loistosarja kyseessä tässäkin. Itseäni harmittaa suunnattomasti etten ole mistään tuota sarjaa löytänyt suomi-teksteillä joten tuskinpa niitä on edes käännetty suomeksi ja valitettavasti ei varmaan tullakaan kääntämään. Vai onko jollakulla parempaa tietoa?

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
http://www.yle.fi/kummeli/

Kummelin "sivuprojektit" Lihaksia ja luoteja sekä Lääkärit tulessa julkaistaan DVD:llä, mahdollisesti tämän vuoden puolella.

Lihaksia ja luoteja on hauskin kotimainen komediasarja ikinä ja tätä olen DVD:lle odottanut kuin kuuta nousevaa. Loistavaa! Tuolla lääkärisarjalla nyt ei olisi niin ollut väliä.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Vintsukka kirjoitti:

Kummelin "sivuprojektit" Lihaksia ja luoteja sekä Lääkärit tulessa julkaistaan DVD:llä, mahdollisesti tämän vuoden puolella.

Lihaksia ja luoteja on hauskin kotimainen komediasarja ikinä ja tätä olen DVD:lle odottanut kuin kuuta nousevaa. Loistavaa! Tuolla lääkärisarjalla nyt ei olisi niin ollut väliä.

Näitä olen odotellutkin. Pakkohankintoja, ei voi muuta todeta.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vintsukka kirjoitti:

Tätä on odotettu jo pitkään ja ilmeisesti pyyntöni (ja varmasti monen muun myös) toteutuu. Hienoa. Itse puolestani odotin enemmän Lääkärit tulessa -sarjaa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulemma Hymyhuulet on tulossa DVD-julkaisuna tämän vuoden puolella vielä. Sitten on taas yksi klassikkosarja saatavilla, hienoa. Akille ja Turolle pääsee naureskelemaan taas. "Autsh teks teks teks!"

Vielä kun Mutapainin ystävät ja Akkaa päälle saataisiin DVD:lla, niin alkaisi olla kaikki parhaat kasassa.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulemma Hymyhuulet on tulossa DVD-julkaisuna

Hyvä juttu! Ei tarvitse alkaa itse siirtämään niitä vhs-nauhoilta. Toivottavasti tässäkin on kyseessä nimenomaan kaikki originaalijaksot kokonaisuudessaan. Extroiksi tähän sopisi mainiosti niitä pilalle menneitä otoksia, joita näytettiin aina klipeissä ennen uutisia ja urheiluruutua: "31 minuuttia hymyhuuliin" ja "11 minuuttia hymyhuuliin".

Turoo, lievä mopoo!

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tuli vaan mieleen outo havainto(en ole ostamassa), eli minkähän vuoksi sinkkuelämää sarjan muita kausia (1-5) ei ole FIN-teksteillä saatavilla ollenkaan? Muut skandinaviset kielethän on jo vuosia sitten julkaistu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy