Laitetaas nyt tänne jotain sarjoista, jotka olen kokonaan katsonut.
Las Vegas (2003 - 2008)
Sarjaa on näytetty nyt myös televisiossa uudestaan. Muistaakseni tulee aika myöhään aina. Itse kuitenkin tykkäsin tästä sarjasta ja oikeastaan viimeistä kautta lukuunottamatta ei valittamista. Oikeastaan kaksi ekaa kautta oli sellaisia, että ne katsoi tosi nopeaan. Jos tästä sarjasta ei muuten tykkäisikään, niin löytyy ainakin uhkapelaamista ja kauniita naisia. Se ei kuitenkaan suinkaan ole sarjan ainoa anti. Toimintaa löytyy hyvin sopivasti. Toki tämä on aina hieman saman toistoa, mutta kyllähän mukaan mahtuu paljon erilaisia ongelmia, häirikköjä, huijareita tai tyyppejä, jotka yrittää ryöstää koko putiikin. Muutenkin sarjan formaatti on aikas uniikki, joten siinäkin yksi plussa. Ei sarja nyt yllä millekkään top 5 listalle, mutta tasaisen hyvä se on. Ainut miinus vikasta kaudesta. Sen ongelma on, että yksi tärkeimmistä henkilöistä lähtee pois ja sarja loppuu kesken. Sarjasta piti vissiin tulla jotkut extra jaksot, mutta ne jäi sitten tekemättä. Näinpä sarjan viimeinen jakso loppuu to be continued tekstiin.
Serranon perhe (2003 - 2008)
Varmaan aika tuttu sarja monelle. Ehdottomasti paras sarja Jenkkilän ulkopuolelta. Ehkä paras jopa kaikista. Hauskahan tämä sarja on. Komedia puoli on kunnossa, mutta kyllä sinne mahtuu myös ihan perhedraamaa ja vaikeuksiakin. Kyse ei siis ole vain komediasta. Itse sarjan kaksikertaa katsoneena voin sanoa, että menee vielä jossain vaiheessa heittämällä kolmaskin kerta. Väärin ymmärrykset ja perheen arki on kuitenkin suurimmaksi osaksi aika hulvatonta menoa.
Knight Rider (2008 - 2009)
Ritari ässän uudesta versiosta ei kyllä mitään menestystä tullut. Sarja jäi yhteen kauteen ja floppimaineeseen. Itse en ole nähnyt koskaan tuota alkuperäistä, joten sen takia en varmaan pitänyt sarjaa niin huonona kuin moni. Kaikki jaksot katsoneena kuitenkin näin sarjassa potentiaalia ja sen takia olisi toinen kausi voinut olla vielä paikallaan. Toki jos niitä katsojia ei ole, niin niitä ei ole. Voi olla, että sitä potentiaalia ei oltaisi pystytty toisellakaan kaudella ulostamaan. Mielestäni sarja ei nyt tosiaan niin kehno ollut kuin monessa paikassa tuolloin kirjoitettiin. Mahtui muutamia oikeinkin hyviä jaksoja, mutta kyllähän tuossa joku hieman oli pielessä. Alkuperäiseen vertaaminen varmaan on virhe niille jotka ovat sitä katsoneet, mutta ei se poista sitä asiaa, etteikö sarjassa olisi montaa asiaa tehty väärin.
Tällähetkellä katsonnassa Nikita, Moderni perhe ja Weeds, jonka todennäköisesti kyllä lopetin tuohon ekaan kauteen.