TV-sarjaketju

  • 2 202 573
  • 9 763

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nuo alkupään pulttiboisit ovat vielä ihan katsottavia. Sarjassa oli vain se vika, että myöhemmissä vaiheissa se toisti tosi pahasti itseään, keksittiin joku idioottimainen hokema ja sen avulla täytettiinkin ainakin puolet viikon jaksosta seuraavan puolen vuoden ajan.

Jotenkin oli sellainen muistikuva, että James Potkukelkka olisi tehnyt debyyttinsä heti ensimmäisessä jaksossa (rullaportaisiin juuttuminen), mutta väärässä olin.

Aika mukava syksy muuten... Lapinlahden linnut, Speden parhaat, Pulttibois ja vielä tulossa Velipuolikuu. Videot saa olla kovassa käytössä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Gellner
En usko että Anatoli Tarantella vielä Ärrä Cuppiin ennättää, hänhän on karanteenissa. Mutta liiga-avauksessa lienee täydessä iskussa?

Eikös se karanteeni ollut peräti puoli vuotta kun sillä oli se joku suolistosairaus? On muuten kova kaveri kun pelaa sekä laiturina ja pakkina yhtäaikaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Voittaja
Joko Kameleontti loppui Subilta? Perkele jos näin kävi, en nähnyt viimeisiä jaksoja....mitenhän siinä kävi?

Kameleontin uusinnat tais loppua, mutta kaikki tehdyt jaksot ehdittiin esittämään. Sarja ilmeisesti loppui Jenkeissäkin hieman kesken. Erään näkemäni "episode guiden" mukaan pari tv-elokuvaa olisi kyllä tämän viimeisen jakson jälkeen tehty, en kyllä tiedä meinaako Subtv esittää niitä.
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole viime aikoina seurannut aktiivisesti oikeastaan mitään muuta sarjaa kuin Rimakauhua ja rakkautta. Sarja on loistava ja kyllä sitä tulee ikävä, kun se nyt loppuu.
Viime jakso oli kyllä tosi koskettava. Harvoin antaudun vollottamaan, mutta nyt kyllä nenäliinoja kului.
 

th

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS , Montreal,New Jersey
Viestin lähetti Designer


Mitäs mieltä muut sarjan fanit olivat eilisen jakson tapahtumista? Olen kai sen verran paatunut, että harvoin silmäkulmaa kirvelee televisiota katsoessa, mutta eilen niin tapahtui. Rachelin onnettomuus ja kuolema näytettiin melko koruttomasti, ja juuri siksi se niin surulliselta tuntuikin. Perusjenkkiläinen hidastuskuva monesta eri kulmasta peräkkäin olisi latistanut koko jutun. Aika erilaisilla tavoilla sarjan muut henkilöt on laitettu tapahtuneeseen suhtautumaan. Adam on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ensi viikolla nähtävässä sarjan päättävässä jaksossa lienee lopullisen jälkipyykin vuoro.

Itse henkilökohtaisesti en pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka tapittavat iltakaudet jotain Salattuja Elämiä yms. sarjoja. Ihmisellä pitäisi olla iltaisin parempaakin tekemistä esim. ulkoilu, lukeminen tms. No, tämä on vain mun mielipiteeni, eikä siitä kannata kenenkään ottaa hernettä nenäänsä!

Mutta tämä "Rimis" on kyllä sellainen sarja, mihin jostain syystä jäin itse koukkuun heti alusta asti. Henkilöhahmot ovat aivan loistavia ja sarjassa on sopivasti sekä huumoria että draamaa.
Tuo sarjan lopettaminen tässä vaiheessa on varmasti aivan oikea, sillä liika pitkittäminen olisi varmasti latistanut sarjaa ennen pitkää.

Tiistain jakso tuli itselleni kyllä aikamoisena yllätyksenä ja tällaisen vanhan kyynikonkin silmäkulma väkisinkin kostui. Tuo kolari ja sitä seuranneet tapahtumat kuvattiin aivan sopivan koruttomasti ja vastaavassa jenkkihömpässä olisi varmaan seuraavat puoli vuotta vietetty sairaalassa. Ainoa mikä mua pikkuisen jäi vaivaamaan oli se miksei Rachelin elvytystä jatkettu pidempään? Lääkärit tuntuivat luovuttavan vähän turhan helpolla, mutta ehkä se kuului juuri siihen, ettei kuolemaa haluttu sarjassa pitkittää yhtään.

Adamin suhtautuminen asiaan oli minusta hieno ratkaisu, sillä hänen hahmoonsa ei kuulu murehtia asioita kovinkaan kauaa. Sitäpaitsi hänhän näkee Rachelin koko ajan ja sitä kautta pystyy selviytymään tuolla tavalla. Voi tietysti olla, että viimeisessä jaksossa tapahtuu täydellinen romahtaminen, mutta se jää nähtäväksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Yle vastaa katselijoiden toiveisiin ja lähettää Band of brothersin uusintana ensi keskiviikosta alkaen! Ei hullumpaa toimintaa. Vielä kun saisi Maikkarin näyttämään Hymyhuulet..."Tammefan prole, oletsä aivan ullahtanut!"
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Vielä kun saisi Maikkarin näyttämään Hymyhuulet..."Tammefan prole, oletsä aivan ullahtanut!"

Eikös Hymyhuuletkin ollut Ylen tuotantoa? "Täällä Kantri-Jyri, antakaa rahaa!"
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Teemu73: Eikös Hymyhuuletkin ollut Ylen tuotantoa?

Kyllä
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hymyhuulistahan taisi tulla aikoinaan osa uusintoina. Jostain kumman syystä eivät voineet uusia koko sarjaa, vain 4-5 jaksoa. Vanhempieni residenssiin hommattiin videot vasta silloin ensimmäisen esityskierroksen alkupuolella, joten muistaakseni jakso numero kaksi on edelleenkin nauhoittamatta. Ja ne muutkin jaksot ovat jossain Mummo-sarjan osien ja epämääräisten lyhytelokuvien seassa.

Ja todellakin, Pelle Svinrik ja hänen kiva lyyrinen kaverinsa sekä monet muut hahmot olisi mukava nähdä taas. "Must on kiva aina sillon tällön vähän käydä sortamassa proleja täällä mun pappan puutyövergstakilla" sekä "Nyt me kyl otetaan Fasu-Pelle niskapersse kiinni ja heitetään ovi pihalle" -repliikit haluaisin erityisesti kuulla.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun kokoelmista puuttuu myös tuo kakkososa. Tajusin vasta sen jälkeen mistä on kyse ja että perkele nämä on pakko nauhoittaa! Ja tuolla mainitsemallasi tynkäuusintakierroksella ykkösosa näytettiin mutta kakkosta ei.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti th
Itse henkilökohtaisesti en pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka tapittavat iltakaudet jotain Salattuja Elämiä yms. sarjoja. Ihmisellä pitäisi olla iltaisin parempaakin tekemistä esim. ulkoilu, lukeminen tms. No, tämä on vain mun mielipiteeni, eikä siitä kannata kenenkään ottaa hernettä nenäänsä!

Tottahan tuokin tietysti. Itse kyllä kuntoilen ja liikun joka päivä vähän ajankohdasta riippuen, joten kyllä sitä voi suoda yhdestä illasta pari-kolme tuntia tv:n ääressä.

Ja kun vielä olen koko ikäni ollut niin "sivistymätön" että valitsen aina mieluummin elokuvan, kuin kirjan, niin eihän sitä voi luontoaan enää muuttaa. Mutta onneksi ei kärsi mitään huonoa omaatuntoa, päinvastoin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Master Chief
Kameleontin uusinnat tais loppua, mutta kaikki tehdyt jaksot ehdittiin esittämään. Sarja ilmeisesti loppui Jenkeissäkin hieman kesken. Erään näkemäni "episode guiden" mukaan pari tv-elokuvaa olisi kyllä tämän viimeisen jakson jälkeen tehty, en kyllä tiedä meinaako Subtv esittää niitä.

Subbari tulee esittämään nuo kaksi tv-elokuvaa, mutta ajankohtaa ei ole vielä löyty lukkoon. Keväällä viimeistään..
 

Aksu

Jäsen
Yksi itseäni eniten kiinnostavista kotimaisista syksyllä on Kaverille ei jätetä, joka palaa ruutuihin 10 uuden jakson voimalla alkaen 26.10.

Tällaista komedian/satiirin pitää olla. Hyvin käsikirjoitettua ja näyteltyä. Siis ajatuksella tehtyä. Pidän paljon ja eiköhän taso ole säilynyt.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tänään klo 21.00 The Shieldin kolmas jakso Canal+Kullalla, pakko nähdä. Perkele kun töiden takia missasin ekan jakson toista kautta. Toinen jakso ainakin oli taas täyttä asiaa. Vic ja kumppanit eivät turhia sääntöjä noudattele, tärkeintä on että omat bisnekset sujuvat ja edes joku paha jätkä saadaan aisoihin.

Tähän mennessä kaikkien aikojen paras poliisisarja. Suosittelen kaikille. Samanlaista tylyä meininkiä kuin esim. Kylmässä ringissä.
 

th

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS , Montreal,New Jersey
Viestin lähetti JustinCase

Ja kun vielä olen koko ikäni ollut niin "sivistymätön" että valitsen aina mieluummin elokuvan, kuin kirjan, niin eihän sitä voi luontoaan enää muuttaa. Mutta onneksi ei kärsi mitään huonoa omaatuntoa, päinvastoin.

Tottahan toki, jokaisella on oikeus valita, miten iltojansa viettää ja eikä noiden sarjojen katselemisella varmaan ole mitään tekemistä sivistyneisyyden kanssa. Itseäni vaan ärsyttää välillä kotona kun vaimo ja yksi pojista tujottavat Salattuja Elämiä sekä monia muitakin, esim. sairaalasarjoja, eikä silloin saa juurikaan suutansa aukaista. Itsekin katselen paljon elokuvia ja tällaisina hetkinä, jos olen kotona, vetäydyn toiseen huoneeseen joko katsomaan videoita tai lukemaan.

Minulla on myös niin paljon menoja iltaisin (jäähallista toiseen) etten edes kerkiä seuraamaan sarjoja ja voi olla, että jos olisi aikaa niin sortuisin niihin myös itsekin
Eikä todellakaan ollut tarkoitus loukata ketään ja kenelläkään ei pitäisikään olla aihetta huonoon omatuntoon, päinvastoin.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Lauantaiaamuna tuli heräämisen jälkeen katsottua teksti-tv:tä ja kun käänsin kolmoselle, niin mikä sieltä tulikaan. Lapsuuden suosikki, vanha polkkatukka He-Man oli palannut takaisin ruutuun täysin raiskattuna. Hahmot puhuivat Suomea, mikä tuntui tosi kökoltä. Lisäksi yksikään hahmo ei vaikuttanut enää alkuperäiseltä. Sarja on ilmeisesti muokattu nykynuorisolle, eli valtavia hyppyjä ilmaan, jatkuvaa räiskimistä ja ihmeellistä örinää. Eipä siinä vanhoja kunnon He-Maneja lapsuudessaan katsellut pysynyt yhtään mukana. Olen hyvin pettynyt...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Erno
Lauantaiaamuna tuli heräämisen jälkeen katsottua teksti-tv:tä ja kun käänsin kolmoselle, niin mikä sieltä tulikaan. Lapsuuden suosikki, vanha polkkatukka He-Man oli palannut takaisin ruutuun täysin raiskattuna. Hahmot puhuivat Suomea, mikä tuntui tosi kökoltä. Lisäksi yksikään hahmo ei vaikuttanut enää alkuperäiseltä. Sarja on ilmeisesti muokattu nykynuorisolle, eli valtavia hyppyjä ilmaan, jatkuvaa räiskimistä ja ihmeellistä örinää. Eipä siinä vanhoja kunnon He-Maneja lapsuudessaan katsellut pysynyt yhtään mukana. Olen hyvin pettynyt...

He-maniä en nähnyt mutta samat fiilikset tulivat kun katselin ennen kahtatoista tullutta Transformers Armada sarjaa. R-kiskalla on tullut vilkaistua sarjakuvaversiota ko. sarjasta, joten tiesin sen eroavan hiukan vanhasta tutusta. Mutta että olivat menneet senkin dubbaamaan Suomeksi. Pitäisköhän pyytää Subtv:tä, jos hankkisivat sen alkuperäisen Transformersin (tekstitettynä, ei dubattuna) ohjelmistoon?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei se Rimakauhua ja rakkautta, viimeinen jakso, sitten niin surullinen ollutkaan. Oikeastaan sarja vedettiin loppuun sangen tyylikkäästi, asioita ei jätetty roikkumaan ilmaan. Laatusarja alusta loppuun, ei voi muuta sanoa.

Mitä mieltä olette tästä SubTV:n uudesta tuttavuudesta, Boomtownista? Katsoin eilisen jakson, ja kyllä kolahti. Mitään kovin monimutkaisia juonia ei kolmen vartin jaksoon saa, mutta toteuttamistapa on minun mieleeni. Näkökulma tapahtumiin muuttui muutaman minuutin välein, ja tällä tavoin saatiin aiemmista kohtauksista jääneitä aukkoja tukittua. Katsominen vaatii keskittymistä, mutta tuollaiseen keskittyy mielellään. Odotukset jatkon suhteen korkealla.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Heinäkuusta alkaen olen iloksen saanut töllötellä Ykköseltä loistavaa brittisarjaa Lovejoy. Kakkoselta on piakkoin (keväällä??) tulossa loistava Näkemiin vaan muru jota luonnollisesti odotan vesi kielellä. Mutta missä on Nelosen Dream Team?? Yli vuosi on kulunut siitä kun ratkaisevaa rankkaria alettiin potkaista. Miten on käynyt Harchester Unitedin?? Kysyn vaan.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aargh! Tämä kolmosen uusi Ringa-Ling. Voisivat hieman miettiä mitä ohjelmia telkkariin laittavat. Ensimmäinen vihje oli "kuka huippupelaaja puuttuu tänään jalkapallon EM-kokoonpanosta"... Mitä järkeä on tämän jälkeen enää löpistä turhia vihjeitä 5 minuuttia??
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti St. Pat
Heinäkuusta alkaen olen iloksen saanut töllötellä Ykköseltä loistavaa brittisarjaa Lovejoy. Kakkoselta on piakkoin (keväällä??) tulossa loistava Näkemiin vaan muru jota luonnollisesti odotan vesi kielellä. Mutta missä on Nelosen Dream Team??

Jep. Lovejoy on loistava ja Näkemiin vaan murua venttaillaan!
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti ICE
Aargh! Tämä kolmosen uusi Ringa-Ling. Voisivat hieman miettiä mitä ohjelmia telkkariin laittavat. Ensimmäinen vihje oli "kuka huippupelaaja puuttuu tänään jalkapallon EM-kokoonpanosta"... Mitä järkeä on tämän jälkeen enää löpistä turhia vihjeitä 5 minuuttia??

Joo, ihan älyttömiä ne kysymykset siinä ruudussa. Onko kukaan soittanut sinne helpon rahan perässä ja osaisi kertoa että mitä siellä puhelimessa oikeen kysytään? Oletettavasti ne on n+1 kertaa vaikeampia kysymyksiä kuin itse ruudussa. Ensimmäisellä kerralla nähtynä melkeen oksensin niistä ohjelman väreistä, oli niin kirkasta ja niin sekavaa, tänään ne upposivat vähän paremmin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti St. Pat
Mutta missä on Nelosen Dream Team?? Yli vuosi on kulunut siitä kun ratkaisevaa rankkaria alettiin potkaista. Miten on käynyt Harchester Unitedin?? Kysyn vaan.

Alkaa taas tulemaan, mutta en muista koska. Uudessa Katson nelonen-liitteessä siitä puhuttiin. Ovatko uusintoja vai uusia jaksoja, en tiedä.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Tämän kuun loppupuolella jatkuu DT.
Nelosen nettisivuilta väitetään, että kolmatta kautta uusitaan. Huoh, ja kolmannen kauden vikassa jaksossa Didier aloittaa rankkaripotkunsa..

Way to go, Nelonen!

www.harchester.net on muuten kiva saitti, etenkin tuo video-osuus. Ei tosin viitsisi paljonkaan vilkuilla spoilaantumisen pelossa, mutta minkäs teet, kun uutta ei kuulu ja britit aloittavat piakkoin näyttämään 7. kautta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös