Joo, Netflix osti oikeudet, mutta se mulle epäselvää, että jääkö HBO:lle myös. Toivottavasti ei viikon sisällä tapahdu mitään, kun 4 jaksoa jälellä viel.BoB muuten taitaa lähiaikoina siirtyä HBO:lta Netflixin valikoimiin, näin muistelisin jostain lukeneeni. Pääasia, ettei kokoaan häviä valikoimista.
Tämä myös ihan huikea jakso, juuri tänään meni tuo viimeisimpänä. Toisaalta tässä se ehkä ainoa pieni harmituksen aihe sarjassa, kun ei se kylmyys oikein tekolumen keskeltä ihan täysin välity, suomalaista ei voi kusettaa tällaisessa. Mutta ei tuokaan nyt oikeasti iso miinus ole.Aina kun syksyn ekat pakkaset tulevat niin mieleen tulee aina Bastogne-jakso ja silloin pitää elää uudelleen Easy-companyn taival Curraheelta Salzburghiin HBO:n muodossa.
Joka vuosi se on täydellinen matka ahdistusta, surua, ilon rippeitä ja veljeyttä.
Minä kun inhoan kaikkea populaarikulttuuriin viittaavaakin (poislukien lätkähommat), niin vierastan ajatusta myös kehuttujen TV-sarjojen katsomisesta. Mutta Sipoon Herttuan mainos herätti kiinnostuksen, ja onkin ollut hyvä. Toka kausi nyt menossa.Sipoon herttua on loistava. Tosin ensimmäisen kauden jälkeen taso on ehkä vähän laskenut, mutta hyvää viihdettä silti.
Kiitos tästä. Aivan mahtavan absurdi sarja. Koukutti pahasti.Jos Siilo uppoaa, uppoaa varmasti Severance. Hieno scifi, jossa siis ihmisen mieli erotetaan työ ja vapaa-aika mieleen. Ehdotonta kärkeä Apple.
Minulle paras sotasarja on myös HBO:lta löytyvä Generation Kill. Olen katsonut viitisen kerta ja itse asiassa parhaillaan taas katselussa.BoB muuten taitaa lähiaikoina siirtyä HBO:lta Netflixin valikoimiin, näin muistelisin jostain lukeneeni. Pääasia, ettei kokoaan häviä valikoimista.
Generation Kill on kyllä hyvä sarja, mutta ei mielestäni verrannollinen BoB:n kanssa.Minulle paras sotasarja on myös HBO:lta löytyvä Generation Kill. Olen katsonut viitisen kerta ja itse asiassa parhaillaan taas katselussa.
En nyt Band of Brothersia niin hyvin muista, kun sen olen katsonut korkeintaan kahdesti, ja niistä kerroista on jo aikaa. Sen muistan, että BoB:ssa oli pateettisempi yleistunnelma kuin Generation Killissä. Tällaista inhorealismin ystävää lämmittää jälkimmäisen inhorealismi ja jalustoille nostamisen puute.Generation Kill on kyllä hyvä sarja, mutta ei mielestäni verrannollinen BoB:n kanssa.
Toisessa seurataan toisen maailmansodan ratkaisuhetkiä ja toisessa toista Irakin sotaa 2003. Näitä jo lähtökohtaisesti on täysin mahdoton verrata keskenään.En nyt Band of Brothersia niin hyvin muista, kun sen olen katsonut korkeintaan kahdesti, ja niistä kerroista on jo aikaa. Sen muistan, että BoB:ssa oli pateettisempi yleistunnelma kuin Generation Killissä. Tällaista inhorealismin ystävää lämmittää jälkimmäisen inhorealismi ja jalustoille nostamisen puute.
BoB:ssa sotilaat olivat sankareita. Generation Killissä eivät olleet.
Ei kai se täysin mahdotonta ole, kun minä juuri vertasin?Toisessa seurataan toisen maailmansodan ratkaisuhetkiä ja toisessa toista Irakin sotaa 2003. Näitä jo lähtökohtaisesti on täysin mahdoton verrata keskenään.
?Toisessa seurataan toisen maailmansodan ratkaisuhetkiä ja toisessa toista Irakin sotaa 2003. Näitä jo lähtökohtaisesti on täysin mahdoton verrata keskenään.
GK:ssa parasta on se läppä.BoB:ssa sotilaat olivat sankareita. Generation Killissä eivät olleet.
GK:ssa parasta on se läppä.
Tietysti hauska myös, kun sarjassa mainitaan esimerkiksi kenraali Mattis (muistaakseni), joka sittemmin "ansioitui" Trumpin kabinetissa.
Sergeant Major Sixta on ehdottomasti yksi sotaviihdehistorian huikeimmista hahmoista.
Kova tuomio, koska Suomessa voi päästä murhasta 12 vuoden istumisen jälkeen ehdonalaiseen70's Showsta tunnetulle näyttelijä Danny Mastersonille pitkä vankeustuomio raiskauksista
70's Showsta tunnetulle näyttelijä Danny Mastersonille pitkä vankeustuomio raiskauksistayle.fi
Tämä ketju lienee oikea paikka tälle uutiselle, sillä onhan Masterson enemmän tunnettu tv-sarjoista kuin leffoista. Joka tapauksessa: katoavaista on mainen kunnia ja täysin oikea tuomio.
Periaatteessa joo, mutta murhasta tuomittu elinkautinen on pidentynyt siten, että nykyään elinkautinen on keskimäärin noin 14,5 vuotta. Tosin lomat alkaa pyörimään noin kahdeksan vuoden kohdalla.Kova tuomio, koska Suomessa voi päästä murhasta 12 vuoden istumisen jälkeen ehdonalaiseen
Tämä pitää paikkaansa. Oletko jo päässyt siihen aikanaan livena näytettyyn jaksoon? Sehän oli aikanaan kova juttu.Ryhdyin katsomaan Teho-osastoa (ER) alusta, nyt kun vaihdoin suoratoistopalvelun HBO Maxiin. Hyvin on kestänyt aikaa. Tätäkin on varmaan täysin mahdotonta verrata vaikka Houseen, mutta onhan tämä saatanasti parempi. George Clooney soittaa n. nelosviulua. Kertoo jotain castauksen kovuudesta.
En, ykköskaudessa vielä.Oletko jo päässyt siihen aikanaan livena näytettyyn jaksoon? Sehän oli aikanaan kova juttu.
En suosittele katsomaan Pasificia heti Bandin perään. Rima on epärealistisen korkealla ja sitä tekee tahatonta vertailua toisiinsa ja silloin Pasific jää paitsioon.Sain vasta nyt aikaiseksi katsoa Rogue Heroesin ja Band of Brothersin. Ihan täyttä timanttia kyllä molemmat! Generation Killiä katsottu pari jaksoa eikä omalta osaltani yllä noiden kahden tasolle, jää tältä erää tuohon. Varmaankin The Pacific sitten seuraavaksi kokeiluun.
Kiitos vinkistä, jätän Pacificin sarjan myöhempään.En suosittele katsomaan Pasificia heti Bandin perään. Rima on epärealistisen korkealla ja sitä tekee tahatonta vertailua toisiinsa ja silloin Pasific jää paitsioon.
Erinomainen sarja mutta minun ja valtayleisön mielestä kaukana Band of Brothersin tasosta.