Tuleeko se Dexterin uusi kausi tuonne Ruudun Paramount+ palveluun? Huomenna?
Eka jakso tullut tänään ja uusi jakso tulee joka maanantai aina tammikuun alkupuolelle asti. Lupaava alku oli ja imdb arvosana yli 9 tällä hetkellä.
onkohan tulossa muihin palveluihin?
Itsekin tuli itseasiasss katsottua vasta tänä vuonna. Vikoilla kausilla taso kyllä laskee melkoisesti niin jäi jossain vaiheessa kesken.En oikein tiedä miten olen onnistunut lykkäämään kerta toisensa jälkeen The Officen katsomista jo vuosien ajan. Joku aika sitten aloitin jenkkiversion ja aivan totaalisessa koukussa. Jotenkin komedioita on aina vaikea lähestyä, mutta nyt kyllä kannatti. Järjettömän hyvin kirjoitettu ja roolitettu sarja.
Löytyykö suosituksia kun pitäisi joku uusi sarja ottaa työn alle. Olen etsinyt jotain Lostin tyylistä ohjelmaa huonolla menestyksellä. Under The Domesta ihan tykkäsin mutta sekin taidettiin lopettaa tyystin kesken. Stranger things on liikaa varhaisteineille mun makuun.
Fringe? Todella laadukasta jos genre kiinnostaa. Sitten kevyempää tarjoilee mm Warehouse 13, Eureka, Grimm.Löytyykö suosituksia kun pitäisi joku uusi sarja ottaa työn alle. Olen etsinyt jotain Lostin tyylistä ohjelmaa huonolla menestyksellä. Under The Domesta ihan tykkäsin mutta sekin taidettiin lopettaa tyystin kesken. Stranger things on liikaa varhaisteineille mun makuun.
Bosch, mutta ei toki ole brittisarja. Suosittelen silti. Veikkaanpa, että toimii viestisi perusteella sinulle.Lisää tälläistä.
Kohta kaikki kaudet katsottu joten vinkkejä vastaavista taas kaivataan, voisin olla kallellaan brittien suuntaan, onko kovia uutuuksia jossa yhtä vahva päähahmo. Pitäis löytyä HBO, Netflix tai kotimaisten suoratoistojen suunnalta.
Tästä tulee vahvasti Rahapaja fiilis. Veikkaan jo seuraavan tuottiksen olevan iso sukellus.Squid Game:lle toinen siisöni... katotaan pysyyko into ja taso korkealla, sama sapluuna vaan uusin henkilöin tuskin toimii
Supersuosittu Squid Game -sarja saa jatkoa
Netflixin kaikkien aikojen katsotuimmaksi sarjaksi noussut eteläkorealaisen sarja on saamassa toisen tuotantokauden, kertoo sarjan luoja.yle.fi
Narcos Mexicon kolmas kausi oli taattua narcos laatua. Tämä ja alkuperäinen narcos menee kyllä omissa rankingeissa todella korkealle. Joku tossa 80-90 luvun huumeparoni meiningissä kiehtoo ja jatkuvasti sarjaa katsellessa tulee googleteltua noita ihmisiä ja tapahtumia. Olisi todella mielenkiintoista löytää lisää tietoa näistä tapahtumista ja kartelleista, mielellään sisäpiiristä.Narcos Mexico kausi 3 Netflixissä. Lähtee seuraavaks kyllä pyörimään.
The Leftovers
Fringe? Todella laadukasta jos genre kiinnostaa. Sitten kevyempää tarjoilee mm Warehouse 13, Eureka, Grimm.
Narcos Mexicon kolmas kausi oli taattua narcos laatua. Tämä ja alkuperäinen narcos menee kyllä omissa rankingeissa todella korkealle. Joku tossa 80-90 luvun huumeparoni meiningissä kiehtoo ja jatkuvasti sarjaa katsellessa tulee googleteltua noita ihmisiä ja tapahtumia. Olisi todella mielenkiintoista löytää lisää tietoa näistä tapahtumista ja kartelleista, mielellään sisäpiiristä.
Tässä joitain joita tullut katsottua ja pitänyt. Broadchurch, The Killing, The Fall, Those who kill, The Break, Happy walley.Tykkään myös sarjan tyylistä, rikokset ovat monesti raaimmasta päästä mitä dekkareissa nähty mutta itse päähahmo John Luther liikkuu pääosin ilman asetta, tajusin jossain vaiheessa muutaman kauden jälkeen että eihän se perkele tartu aseeseen juuri ollenkaan ja siten kontrasti on todella toimiva. Sarja ei lankea tylsään mielikuvituksettomaan räiskimiseen ollenkaan.
Lisää tälläistä.
Kohta kaikki kaudet katsottu joten vinkkejä vastaavista taas kaivataan, voisin olla kallellaan brittien suuntaan, onko kovia uutuuksia jossa yhtä vahva päähahmo. Pitäis löytyä HBO, Netflix tai kotimaisten suoratoistojen suunnalta.
Itse myös lopetin katsomisen noin 20min jälkeen. Varmaan Lawson ja Salminen ovat kirjoittaneet tämän ohjelman "vitsit", koska ne ovat niin huonoja. Lavasteet muistuttavat lähinnä ala-asteen luokkahuonetta ja tuo ennalta käsikirjoitettu toisten piikittely on niin teennäistä kuin olla voi. En kyllä yhtään ihmettele miksi tätä näytetään keskiviikkona, eikä prime timessä viikonloppuna. Ei jatkoon!Maikkari kyllä hakee ihan tosissaan Vuoden paskin TV-sarja -palkintoa. Katoin Laumaa noin puoleen väliin saakka ja oli yksinkertaisesti pakko lopettaa. Ei pysty, liian hapokasta.
The Killing