Frasierille (nyt virallisesti) luvattu jatkoa. Voisi siis olla vaihteeksi hyvä aika pyöräyttää uusinnat käyntiin, jostain syystä ei olekaan pyörinyt telkussa moneen vuoteen.
6. Kausihan on tuotannossa... 5 ja 6 tilattin samaan aikaan, koska 4 tuotannon ja 5 tilauksen väliin jäi liian pitkä aika, ja näyttelijät ehti hankkia töitä muualta. Syksyllä viimestään pitäs tulla tietoa seiskasta
Monster täytyy nyt googlata.
EIkös tämä ole jo ollut vuoden pari ainakin Netflixissä? Tai ainakin itse tuli jo tuossa aikoja sitten katseltua. Toki on voinut poistua välillä?Rikosmysteerien ystäville suosituksena juuri Netflixiin tullut The Stranger.
Perustuu Harlan Cobenin kirjaan ja on hyvin samantyylinen kuin muutaman vuoden takainen sarja Safe. Eli uusia mysteereitä, käänteitä ja (sinällään turhia) sivujuonia/hämäyksiä pukkaa lähes hengästyttävään tahtiin. Jos tällaisissa sarjoissa yleensä tykkää katsoessaan arvuutella, että mistä on kyse, niin näissä Cobenin jutuissa ei oikein jaksa edes yrittää.
Mutta erittäin viihdyttävä ja mukaansatempaava 8-osainen sarja joka tapauksessa.
EIkös tämä ole jo ollut vuoden pari ainakin Netflixissä? Tai ainakin itse tuli jo tuossa aikoja sitten katseltua. Toki on voinut poistua välillä?
Joo, vielä viime syksynäkin oli katsottavissa.EIkös tämä ole jo ollut vuoden pari ainakin Netflixissä? Tai ainakin itse tuli jo tuossa aikoja sitten katseltua. Toki on voinut poistua välillä?
EIkös tämä ole jo ollut vuoden pari ainakin Netflixissä? Tai ainakin itse tuli jo tuossa aikoja sitten katseltua. Toki on voinut poistua välillä?
Kyllä se tämä Harlan Cobenin sarja oli, jonka katsoin itse Netflixistä aiemmin. Oisin voinut väittää, että tämä tuli katsottua vuosi sitten keväällä, mutta vähintäänkin kesällä/alkusyksystä. Eli joka tapauksessa ollut siis jo aiemmin Netflixissä, vaikka uutuutena mainostettaisiinkin.Netflixistä taitaa löytyä kaksi Stranger-sarjaa.
...ja sitten tämä uusi 8-osainen The Stranger:
Jottei homma olisi liian selkeää, niin CMorellakin (varmaan maikkarillakin jollain aikataululla) on tämä "uutuussarja" nimellä Strangers:Netflixistä taitaa löytyä kaksi Stranger-sarjaa.
...ja sitten tämä uusi 8-osainen The Stranger:
Ylen TV1 arki-iltapäivisin klo 17.10 ja Areena: Anna, a lopussa - on kyä aika huikea sarja! Meikä on kyä ihastunut kanssa tuohon punatukkaseen ja puheliaaseen nuoreen neitiin ja sen seikkailuihin. Kerrankin tuolla Ylen klo 17.10 ohjelmapaikalla on sarja, jota viittii katsoa.
Areenasta tuli katsottua myös Berlin Station sarjan ensimmäinen tuotantokausi, jossa oli sama hemmo pääosissa kuin tuossa Strangerissa, kyseessä siis Berliiniin sijuittuva agenttijuttu. Ei mikään La Bureau mutta silti suositeltava.
Joo ja eikös tämä ole sama joka löytyy Netflixissä 3 kautta, jos siis on semmoinen tyyppi joka haluaa katsoa omalla ajallansa suoratoistosta eikä klo 17.10 telkkarista :)
Kyllä, juuri se.Joo ja eikös tämä ole sama joka löytyy Netflixissä 3 kautta
Joo, en ole semmonen tyyppi. En ainakaan tuon sarjan suhteen. Tanskalainen Rikos on semmonen sarja, jota tulee Cmore palvelun kautta nyt katsottua, ja aiemmin ruotsalaista Tappajan kantapäillä Areenan kautta seurattua.jos siis on semmoinen tyyppi joka haluaa katsoa omalla ajallansa suoratoistosta eikä klo 17.10 telkkarista :)
Tanskalainen Rikos on semmonen sarja, jota tulee Cmore palvelun kautta nyt katsottua,
Kiitosta! Olen pitkään odottanut tätä sarjaa takaisin johonkin suoratoistopalveluun. En tajunnut että tuolta C Moresta löytyy. Lähtee samantien katseluun.Tanskalainen Rikos on semmonen sarja, jota tulee Cmore palvelun kautta nyt katsottua
Eipä kestä. Sama juttu, itsekin kyttäsin aika kauan, että johonkin muuhun palveluun kuin Netflixiin tulisi. Viime viikolla huomasin Aamulehdestä tv-sivuilta Rikoksen tv-arvostelun, ja että tulee Cmoressa jakeluun. Silloin kun televisiossa sarja aiemmin näytettiin noin 10 vuotta sitten, ei ollut aikaa silloin katsoa Rikosta. Nyt olen siis korkannut sarjan "uutuutena", ja mikäs sen mukavampaa.Kiitosta! Olen pitkään odottanut tätä sarjaa takaisin johonkin suoratoistopalveluun. En tajunnut että tuolta C Moresta löytyy. Lähtee samantien katseluun.
eikä pelkästään maantieteessä...
Koko "paikallinen paikalliset olot tunteva pätevä poliisi joutuu napit vastakkain jähmeän ja tietoa salailevan KRP:n edustajan kanssa" -asetelma on kopio miljoonasti nähdystä jenkkipoliisileffojen samasta asetelmasta, jossa KRP:n tilalla on FBI.
Jostain syystä paikallisella poliisilla ei myöskään ole muuta tekemistä kuin ajella pitkin jänkää moottorikelkalla omin päin tutkimassa tapausta, jossa tutkinta on KRP:lla.
En muista kuinka monta kertaa olen katsonut Sopranosin, mutta sanoisin tusinan olevan lähellä totuutta. Mielestäni ylivoimaisesti kautta aikain paras televisio sarja ikinä, eikä yksikään muu ole tullu kokonaisuudessa edes lähelle. GOT:illa oli siihen mahdollisuus, mutta pari viimeistä tuotantokautta olivat täyttä hevonpaskaa.
Sopranosin vahvuus tulee tasaisuudessa. Mielestäni sarjalla ei ole heikkoja hetkiä, jolloin seuraaminen tuntuisi raskaalta. Jokaisella uusintakierroksella tajuan jotain uutta, mitä en ole aiemmin huomannut. Paulien heitot ovat vieläkin hauskoja, Tonyn siirtyminen kymmennessä sekunissa rakastavasta perheenisästä pelottavaksi mafiapomoksi on uskottava ja Chrisin jatkuva idiotismi jaksaa yllättää. En vain tunnu kyllästyvän sarjan seuraamiseen. Gandolfinin roolisuoritus Jerseyn kovimpana kundina on vailla vertaa. Tiedät jo hengityksestä volyymista, että nyt räjähtää.
Christopher Moltisantia esittänyt Michael Imperioli ja Bobby Baccalieria esittänyt Steve Schirripa pitävät nykyään menestynyttä podcastiä nimeltään ”Talking Sopranos”. Kyseistä ohjelmaa tulee nykyään kerran viikossa ja sen ajatuksena on, että kaksikko katsoo jakson kerrallaan Sopranosia, jonka jälkeen keskustelevat itse jaksosta, sen toteutuksesta ja mitä taustalla tapahtui samanaikaisesti. Jokaisessa jaksossa esiintyy myös joku vierailija, joka on ollut jotenkin osallisena sarjassa, näyttelijänä, ohjaajana, käsikirjoittajana ja niin edelleen.
Itse seuraan tällä hetkellä Sopranosia kyseisen podcastin mukaan. Eli katson ensiksi jakson tv-sarjaa, jonka jälkeen kuuntelen sen podcast-jakson, jossa kyseistä jaksoa käsitellään. Mielenkiintoinen tapa, joka antaa uutta kuvaa sarjan toteutuksesta ja yleisesti sen ajan viihdebisneksestä.
Juuri näin. Nyt on menossa varmaan kymmenes läpikatselukerta mutta ensimmäistä kertaa sitten 2000-luvun alun katson jakson viikossa eli siis samaan tahtiin Steve Schirripan ja Michael Imperiolin podcastin kanssa(linkissä pilottijakso)
Musiikki on sarjassa timanttista ja tuskin mikään sarja pääsee lähelle. Eikä ihme kun sarjan luoja David Chase on rock-henkinen ihminen henkeen ja vereen. Helpottaa myös että musiikkivalinnoissa auttaa sarjassa Silvio Dantea näyttelevä Bruce Springsteenin E Street Bändin kitaristi Steve Van Zandt.
Ei pelkästään Gandolfinin ja Edie Falcon (+kumppanit) ylivertainen näyttely vaan käsikirjoituksen taso on niin tapissa kuin se voi olla.
Joo käyvät läpi kokojakson kauhistellen tai nauraen eri tilanteille antaen "behind the scenes" knoppeja eri tilanteista. Steve antaa vähän sinikaulus kuvakulmaa miten kaikki on juuri niinkuin silmämme näkevät kun Michael taas tuo esiin jaksojen teemoja ja mitä David Chase on hakenut milloin milläkin aiheella.
Joka podcastissa käydään siis koko jakso läpi ja lisäksi usein on vieraana joku sarjan näyttelijöistä, kirjoittajista, roolittajista, puvustajista ja ohjaajista jotka kertovat vähän urastaan ja miten saivat Sopranos-duunin jne.
Sopranos Session -kirja joka omastakin hyllystä löytyy pureutuu jaksojen teemoihin mielestäni vielä syvällisemmin mutta tämä podcast on silti kuuntelemisen arvoinen.