Hyvää uhriutumista. Sanoin mielestäni vielä lähes asiallisesti ekassa viestissä niistä spoilereista ja aloitit itse vittuilun/vastavittuilun saman tien. "Miten meni noin omasta mielestä". Sen sijaan, että olisit ottanut sen neuvon niistä spoileritägien käytöstä heti, asiasta piti vielä parin viestin verran vääntää rautalankaa ja "tukihenkilöiden" käydä tykkäilemässä ja kommentoimassa, että osasit miettiä omaa käytöstäsi spoilerien suhteen.
Walking Dead -ketjussa mielestäni on käyty tämä sama keskustelu sinun spekulointien suhteen. Sielläkin asenne on ollut sama ylimielinen, mitä olet tässä ketjussa nyt useamman viestin osalta esittänyt. Toki siinä vaiheessa "rehtinä" pyysit käytöstäsi anteeksi, kun olit jo puun ja kuoren välissä etkä enää voinut kepuloida itseäsi noitten spoileritägien käytöstä ulos, kun muutkin asiasta huomauttivat.
Sattuneesta syystä en lähtenyt skannailemaan ketjua läpi, että ketkä muut eivät osaa keskustella sarjoista jokseenkin fiksusti spoileritägejä käyttäen. Lukutaitoisina ihmisinä varmaan tunnistavat itsensä ja
@benicio ainakin otti neuvosta oppia. Kiitos siitä.
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään Ennen Kuolemaa -sarja, enkä varmaan siitä tule viestiäkään kirjoittamaan. Sen sijaan se kiinnostaa, että tätä ketjua voi lukea minä ja moni muu ilman, että tarvii miettiä mistä sarjasta henkilöt nyt tykkäävät käydä reaaliaikaista keskustelua ilman spoileritägejä. Jos tätä pointtia ei ymmärrä, niin en voi mitään. Jotta keskustelu pysyy edes jossain määrin eläväisenä tuo spoileritägien käyttö on aika "pakollinen" tämmöisessä ketjussa.
Minulla myös saattaa olla muutakin tekemistä kuin kyttäillä tätä ketjua ja tarkistella, että josko jo kolmannen viestin jälkeen olisit huomannut, mitä hain takaa alunperinkin. Sori siitä.