Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
. Kysykää keltä tahansa päivitetyn Ghostbustersin tai Ocean 8:n näyttelijättäreltä.
OT: Osean8 oli erinomanen veijaritarina Clooneyn Oseanien jatkoksi. GB silkkaa shittiä
. Kysykää keltä tahansa päivitetyn Ghostbustersin tai Ocean 8:n näyttelijättäreltä.
kannattaako siihen edes ryhtyä. .
Deadwoodissa vitutti se, että se lopetettiin kesken.
Hyviä uutisia sinulle, jo pitkään huhuttu Deadwood leffa toteutuu.
Toinen jakso oli mielestäni paljon kovempi kuin ensimmäinen. Kovaa settiä =D
Oli kokonaisuutena parempi jakso, ”adopt a child soldier”.
Voi Kiusallisen Vastarinnan pikkupoikia =DSuomi-nasseilla meni tämä toinen jakso tunteisiin.
Juu. Siinä vaiheessa, kun nostivat hameen, röhötin ääneen ja lujaa =DEi saatana tota Who is america? -sarjan kolmosjaksoa:D
Loppupuolen "meksikolaisansa" -kohtaus oli tasoa hassu alussa mutta siinä vaiheessa kun poliisit tulivat niin se oli hauskinta mitä olen nähnyt pitkään aikaan!
Deadwoodissa toimii lähes kaikki. Omalla listalla ehdottomasti top 10 parhaan sarjan joukossa, tai ainakin kovasti taistelemassa pääsyä sinne. Toki jos ei länkkärimaailma sen erityisemmin kiinnosta tai/ja jos pitää nopeampi tahtisista sarjoista, niin sitten on ehkä syytä jättää väliin. Aika hyvin saa jo ensimmäisen kahden jakson aikana menosta sen verran kiinni, että näkee millainen sarja kyseessä.Voisko joku kertoa onko Deadwood katsomisen arvoinen tekele ja mikä tekee siitä erikoisen, dialogi, ohjaus, juoni jne.
Olen kuullut sitä paljon kehuttavan mutten viitsi ihan kylmiltään hyökätä sen kimppuun.
Sopranosissa olen nelosakauden puolella ja onhan toi tosi laadukas sarja. Ehkä vähän vielä mietityttää, että mikä tästä tekee monen mielestä sen kaikkein parhaan tv-sarjan? Tässä on vielä kymmeniä jaksoja aikaa, jotka aion ehdottomasti katsoa, mutta vähän silti vielä mietityttää.
Sopranosissa olen nelosakauden puolella ja onhan toi tosi laadukas sarja. Ehkä vähän vielä mietityttää, että mikä tästä tekee monen mielestä sen kaikkein parhaan tv-sarjan? Tässä on vielä kymmeniä jaksoja aikaa, jotka aion ehdottomasti katsoa, mutta vähän silti vielä mietityttää.
Itse rankkaisin toistaiseksi Sopranosin edelle tässä vaiheessa ainakin The Wiren, True Detectiven ekan kauden, Better Call Saulin ja Breaking Badin. Noh, katotaan tosiaan loppuun.
--
Aloittiko joku OITNB:n uuden kauden? Muutama jakso takana ja vähän kummallista, mutta ihan hyvää. Vaikea vielä sanoa mitä mieltä tuosta voisi olla. Kestänee jonkun aikaa katsoa, ei tuota voi montaa jaksoa putkeen.
Ainakin omalla kohdallani sarjasta tekee parhaimman sarjan (Frendien jälkeen) upeasti kirjoitetut hahmot ja tietenkin itse tarina. Hahmot ovat mielenkiintoisia ja heidän kaarensa sarjan aikana kehittyy suuntaan jos toiseenkin. Esimerkiksi Tony Sopranos on tekopyhä ihminen, joka välillä toivoo olevansa mattimeikäläinen, ja välillä taas nauttii pelosta ja kunnioituksesta, joita saa osakseen ihmisiltä. Paljon on kieltämättä hänessä ja Walter Whitessa samaa. Muutenkin mainitsemasi Breaking Bad ja True Detective (kausi 1) ovat yhtä toimivia kuin Sopranos hahmojen ja tarinan osalta.Sopranosissa olen nelosakauden puolella ja onhan toi tosi laadukas sarja. Ehkä vähän vielä mietityttää, että mikä tästä tekee monen mielestä sen kaikkein parhaan tv-sarjan? Tässä on vielä kymmeniä jaksoja aikaa, jotka aion ehdottomasti katsoa, mutta vähän silti vielä mietityttää.
Hahmot ovat mielenkiintoisia ja heidän kaarensa sarjan aikana kehittyy suuntaan jos toiseenkin.
Kaikissa noissa edellä mainituissa sarjoissa on vielä sekin aspekti, että mitä useammin niitä on katsonut, niin sitä paremmin ne avautuvat ja sitä enemmän olen ainakin itse nauttinut niistä nauttinut.
Mun mielestä sen hahmot on kiinnostavampia ja kolmiulotteisempia. Wiren formaatti on kanssa kiinnostavampi ja se pysyy freesimpänä, kun joka kausi seurataan vähän eri näkökulmasta ja vähän eri teemoja.Mielipiteitähän nämä kaikki on kun näitä arvostellaan. Miksi esim mainitsemasi Wire on mielestäsi parempi?
Sacha Baron Cohen oli siis viimeisimmässä Who Is America-jaksossa esittänyt suomalaista Youtubettajaa ja saanut jenkkien rasistis.. kovimman sheriffin sanomaan, että ottaisi Trumpilta poskeen.
Juu, ei varmasti, mutta aihealuekin on sellainen, ettei oikein tule fiilistä yrittää enempää. Mad Menia yritin, koska aihe ja aikakausi ovat kiinnostavia. Harva sarja on heti ekasta jaksosta ensi hetkistä aivan mieletön, mutta pitää siinä jokin juju olla. En kovin montaa sarjaa muista omista suosikeistani, joissa ei olisi ollut sitä jotakin, vaikka ei aivan alusta olisikaan repinyt mukaansa. Aina niissä jokin saa katsomaan seuraavan jakson. No, Westworldin kanssa sitten kävi niin, että kovan hehkutuksen innoittamana katsoin loppuratkaisuun saakka, vaikka sarja ei missään vaiheessa oikein käynnistynytkään, ja se finaalikin oli sitten aika sukka.Sanotaan näin, että Breaking Badin ensimmäinen jakso ei ihan vielä anna koko kuvaa.
Juu, ei varmasti, mutta aihealuekin on sellainen, ettei oikein tule fiilistä yrittää enempää.