Tästä olen nyt kuullut pariltakin eri tyypiltä. Haukkuneet HBO Nordicin aivan paskaksi. Itse olen täysin äimän käkena, ehkä ei vaatimukset ole niin suuret mutta ainakin puhelimen/tabletin android versio on just niin hyvä mitä itse osaan vaatia. Ensimmäisenä näkyy ruudulla edelliset katsomasi ja jatkaa siitä mihin olet jäänyt, käytännössä katsoen en muuta edes käytä. Välillä hakua, toimii hyvin ja sitten joskus plärään alla olevia suosituksia/uutuuksia, toimii hyvin.Harmi vain että HBOn äänenlaatu on surkea (Mono/stereo) ja luokaton käyttöliitymä on kuin kännisen päiväkotilapsen suunnittelema.
Mun silmiin siis androidilla vastaava kuin Netflixin liittymä, jos ei pilkkua nussi yksityiskohdista. Netflixille plussaa niistä suosituksista jotka ovat enemmmän spesifioituja (näyttelijöiden/ohjaajien/aiheiden perusteella).
Kun tenttasin porukalta mikä siinä mättää niin pari jamppaa haukkuu nimenomaan tv-sovelluksen, itsellä ei ole mitään tv-sovelluksia 7 vuotta vanhassa LG:ssä. Ehkä kannattaisi käyttää sitten chrome castia niin kuin itsekin, en keksi mitään moitittavaa ja käyttökin kännykällä todella sujuvaa. Jos oikein hakemalla haen niin joskus hukkaa jakson alussa suomi-tekstit mutta ne saa yhdellä napin painalluksella takaisin. Itse jäin koukkuun HBO-nordiciin ja tilauksen lopettamisesta ei tietoa. Mua on viihdyttänyt erinomaisesti jo kohta puolen vuoden ajan Westworld, Ballers, Curb Your Enthusiasm, Ray Donovan ja nyt odotan Fargoa, katsomatta siis 2. kausi ja ensi-iltaan tuleva 3. kausi mitä lupaillaan tulevan tuonne parin viikon päästä.
Sitten enää jännätään minne tulee Twin Peaks. HBO:lla paljon Showtime ohjelmaa joten jos.. Ei tosin näy ensi-iltalistassa joka menee jo kesälle saakka.
_