Tuo tuli muutama vuosi sitten...oiskohan kanava ollut nelonen. Katsoin sen silloin lähes kokonaan. Eipä olleet vuodet tätä sarjaa himmentäneet laisinkaan.
Hollywood Beatia olen itsekin koittanut metsästää, mutta ei vain ole vastaan sattunut. Eihän koko sarjasta löydy muutenkaan pahemmin edes tietoa. Yksi tuotantokausi tehtiin ja 14 jaksoa, jos en ihan väärin ole käsittänyt. Merkillistä, miten esim. 13 jakson Streethawk on saanut hirvittävän kulttimaineen, mutta tämä buddy-sarja on täysin unohdettu.Koittanut metsästää joka helvetin paikasta, jos tätä sarjaa olisi purkitettu DVD:lle.
Viimeisimpänä kulttisarjana muistan neloselta Taistelupari ja niitä ei tullut missattua. Toimi edelleen.
Taisteluparia olen odottanut uusintana, mutta en kyllä muista että sitä olisi ihan lähivuosina Neloselta tullut. Eli siis meni ohi silmien ja korvien. Milloin Nelonen tämän sarjan näytti?
Kai täälläkin joku on, joka seuraa Asema 62:sta? Aivan mahtava sarja. Kenties parasta, jota meille tällä hetkellä syötetään. Henkilöhahmot on kirjoitettu nokkelasti ja dialogit ovat usein mitä mainioimpia. Ja mikä parasta, tälle saa nauraa, vaikkei mitään puhdasta komiikkaa toki olekaan.
Sarjan nimi olisi hakusessa.
Mielestäni tämä ohjelma ei ollut Suomen parhaat.Olisikohan ollut Suomen parhaat.
Joskus 90-luvun lopussa/2000-luvun alussa näkyi Tapio Liinojan (?) isännöimä sarja. Jokaisessa jaksossa esiteltiin joku miljonääri/rikastumistapa, haastateltavina mm. Rabbe Grönblom ja Jorma Vuoksenmaa.
Sarjan nimi olisi hakusessa.
Metsolan Erkki kavereineen aloittaa kolmannen kierroksensa Kakkosella syksyllä. Avausjakso tuli muistaakseni lokakuun alussa.
Varmaan tuo pitää vieläkin katsoa. Ensiesityksestä jäi aikanaan pari tai kolme ensimmäistä jaksoa näkemättä, sitten uusinnat katsoin kaikki. Saas nähdä vieläkö Metsolat yhtä hyvin kolahtaa kansaan.
Mielestäni tämä ohjelma ei ollut Suomen parhaat.
Sarjan jokainen jakso pureutui aina yksittäiseen teemaan: lottomiljonääri, sijoittaminen, franchising jne.
Itse olen katellut lisäksi Tudorsia, mainio sarja. Onko toinen tuotantokausi muuten jo tehty/esityksessä? Onko kukaan nähnyt?
Kaksi eri sarjaa siis kyseessä:
*"Suomen parhaat" (1994-1997) Tässä oli mielestäni Liinoja ja esitteli mitä tahansa Suomen parasta kesäisissä tunnelmissa, esim. Suomen paras kyläkauppa jne.
Nelonenhan esitti kummatkin Tudorsin kaudet putkeen ja sai juuri kakkoskauden loppuun. Kolmoskautta aletaan filmaamaan/esittämään muistaakseni joskus 2009 (Wikipediasta tarkemmin). Oikein hyvä sarja kyllä kyseessä.
Mistä muuten sait tuon tiedon? En ainakaan Ylen sivuilta löytänyt vahvistusta. Tosin en ole kuuluisa siitä, että löytäisin hakemiani asioita kovinkaan usein.Metsolan Erkki kavereineen aloittaa kolmannen kierroksensa Kakkosella syksyllä. Avausjakso tuli muistaakseni lokakuun alussa.
Mistä muuten sait tuon tiedon? En ainakaan Ylen sivuilta löytänyt vahvistusta. Tosin en ole kuuluisa siitä, että löytäisin hakemiani asioita kovinkaan usein.