Kyllä tässä jo vesi kielellä odottaa Halloweenia, koska silloin alkaa tämä helmi...
Ash vs Evil Dead | Official Trailer | STARZ - YouTube
Ash vs Evil Dead | Official Trailer | STARZ - YouTube
@MustatKortit, mistä sä tuon katselit? Ylellä alkaa ensi maanantaina, ellen nyt väärin muista.
Kovasti lämmitti vanhan mieltä... ois oikeesti kova paluu.
MacGyver & The New Citan - Full / seamless merge [HD / HQ] - English - YouTube
Meni ihan täysillä, ajattelin että oikeesti on tehty jatko ihmikselle. Olis todella kova paluu.
Nämä toisen kauden tyypit ei ole ehkä ihan niin syvennettyjä taustoiltaan, mutta toisaalta ekalla kaudella kuljettiin myös vahvasti kahdella eri aikakaudella, joten henkilöhahmojen muuttuminen siinä matkalla saatiin kerrottua ja nivottua paremmin.
No, en nyt itse asiaa näin ihan noinkaan. Miksi sarjan ja sen kausien tulisi jotenkin liittyä toisiinsa? Onko johonkin kirjattu sääntönä noin? Mielestäni sarjan idea on vaan kertoa eri tarinoita poikkeuksellisen lahjakkaista, jos nyt luonteeltaan varsin ristiriitaisista ja sekopäisistäkin etsivistä. En näe tuossa mitään ristiriitaa tai ongelmaa. Tietyt visuaaliset ja tarinalliset kikat ja tyyli on kuitenkin tunnistettavissa tässä mitä oli ensimmäiselläkin kaudella.Tulkaa nyt joku kertomaan miten kakkoskausi liittyy siihen ylihypetettyyn ensimmäiseen. Tehdään siis täysin uusi tv-sarja, mutta ratsastetaan vanhalla nimellä.
Tulkaa nyt joku kertomaan miten kakkoskausi liittyy siihen ylihypetettyyn ensimmäiseen. Tehdään siis täysin uusi tv-sarja, mutta ratsastetaan vanhalla nimellä.
http://dome.fi/elokuvat/ajankohtais...o-haukkui-viime-vuosien-kehutuimman-tv-sarjanTässä aikamme legenda Tarantino haukkuu ykkös seasonin sairaan tylsäksi
”Ihan sairaan tylsä” - Quentin Tarantino haukkui viime vuosien kehutuimman tv-sarjan – Dome.fi
”Katsoin ensimmäisen kauden ensimmäisen jakson enkä tempautunut mukaan yhtään. Se oli sairaan tylsä.
Itse katoin sarjaa (True Detectiven season 1) jonkunmatkaa (ehkä 4-5 jaksoa), mutta jäi kesken. Liian synkkää menoa omaan makuuni ja juonikin eteni kovin hitaasti. Ei tempaissut mukaansa sitten yhtään. Ei sarja mikään huono ollut sinänsä, mutta en vain itse yksinkertaisesti siitä pitänyt.
Täysin epärealistista sönköttämistä mihin modejen olisi pitänyt välittömästi puuttua. Kukaan ei oikeasti puhu tuolla tavalla mitä ne siinä yrittivät. Ja sitten perustetaan fanikerho missä se kehutaan maihin ja taivaisiin. Joku paremmin osaaja vielä haukkuu tyhmäksi "eksä nyt tajuu".
Itse katoin sarjaa (True Detectiven season 1) jonkunmatkaa (ehkä 4-5 jaksoa), mutta jäi kesken. Liian synkkää menoa omaan makuuni ja juonikin eteni kovin hitaasti. Ei tempaissut mukaansa sitten yhtään. Ei sarja mikään huono ollut sinänsä, mutta en vain itse yksinkertaisesti siitä pitänyt.
Täytyy tykätä b) pitkistä dialogeista
Täytyy tykätä dialogeista mitkä eivät tarkoita mitään eivätkä liity mihinkään.
Vitsi Wolf Hall oli huikea sarja! Tagaan myös @sampio :n kun hän oli aiheesta kiinnostunut. Vitsi miten upeaa historiallista, hidastempoista poliittista draamaa.