Huhut vahvistuivat faktaksi, eli Vince Vaughn tähdittää Farrellin rinnalla True Detectiven toista kautta.Jos signaavat rinnalle huhuissa pyörineen Vince Vaughnin niin sitten en olekaan enään samalla aaltopituudella tekijöiden kanssa.
Tarvitaan oikeanlainen ohjaaja (tai ohjaajat), hyvä käsikirjoitus ja tekijätiimi, niin voidaan saada revittyä paljonkin irti näyttelijöistä. Onhan näitä yllätyksiä tapahtunut ennenkin monen vähän puolivillaiseksi mielletyn näyttelijän kohdalla.
Mielenkiinnolla odotan tätä ja myös Simpsoneiden 26. kauden avausjaksoa, jossa tapahtuu se hypetetty kuolema.http://www.tvrage.com/Family_Guy/episodes/1065580835
Ensi yönä tulee Family Guyn Simpsons jakso. Mielenkiinnolla odotan mitä ovat saaneet aikaan näistä kahden legendaarisen animaation yhteystyöstä.
-Tinke
Shamelessia tullut katsottua jo kaksi kautta putkeen viikon sisällä. Huh huh mitä tykitystä ollut, ei voi kuin suositella ja kiittää itse sarjaa suositelleita!
Red on kyllä loistava hahmo Blacklist sarjassa. Oikeastaan jos James Spader ei näyttelisi Rediä niin sarja olisi oikeastaan hyvin vahvaa b-luokkaa. Kantaa koko sarjaa ja nostaa sen uudelle tasolle. Osa näyttelijöistähän on varsin surkeita tässä sarjassa.
Tuo on mennyt jotenkin ohi, täytyypä lukaista.
Tuosta oli puhetta jo kun Spartacus oli vielä käynnissä, mutta sittemmin en ole ainakaan itse kuullut mitään. Nuoresta Caesarista sotaretkineen tosiaan voisi samalla tyylillä saada ihan mielenkiintoisen sarjan, siihen sitten vielä poliittiset väännöt muiden roomalaisten ylimysten kanssa, mm. Crassus ja Pompeius, joista ainakin Crassus oli Spartacuksen viimeisellä kaudella keskeinen hahmo. Pompeiusta en muista, esiintyikö. Saattoi vilahtaa lopussa.Spartacuksesta on kaavailtu erilaisia spinoff-sarjoja. Yksi näistä kuulemma kertoisi Caesarista. Spartacus oli sen verran mahtavaa kamaa, että näiltä spinoffeilta olisi lupa odottaa vähintään samanlaista mättöä.
... siihen sitten vielä poliittiset väännöt muiden roomalaisten ylimysten kanssa, mm. Crassus ja Pompeius, joista ainakin Crassus oli Spartacuksen viimeisellä kaudella keskeinen hahmo. Pompeiusta en muista, esiintyikö. Saattoi vilahtaa lopussa.
Tästä on tehty pieteetillä täydellisyyttä hipova sarja, eli Rooma. Vaikka ajallisesti tuo kertoo siitä, kun Caesar saapuu jo voittajana takaisin Roomaan, niin jotenkin suhtaudun varsin ynseästi ajatukseen siitä, että tällaisella spin offilla olisi mitään oikeaa lisättävää...myös kähinät Pompeiuksen kanssa tulevat hyvin kuvatuksi. Toki joku paljon verta ja irtopäitä sisältävä sarja on mahdollista tehdä...
...
Kyllä minulle silti kelpaisi nimenomaan Caesarin nuoruuden päivistä kertova sarja. Pidin Spartacuksesta ns. helvetisti, joten sikälikin. Täydentäisi hyvin tuota kuviota, vaikka Rome nyt olikin HBO:n sarja.
... Minulle tuo sarja on yksi huikeimpia juttuja tällä vuosikymmenellä.
Juu näyttäisi, että Steven S. DeKnight häärii tällä hetkellä Marvelin tulevan Daredevil-sarjan parissa. No, eipä haittaa se sinänsä. Siinä tuskin kyllä niin veri roiskuu ja tissit vilahtelee... Heh.Rooma ajoittuu vasta Ceasarin myöhempään ajankohtaan. Ceaserin nousua siihen asemaan mitä jo Roomassa on löytyisi paljon tarinaa ja kähmäilyä. Kyllä sillä olisi paljon lisättävää mutta kuten sanottua, tästä oli huhua aikaisemmin mutta asiassa ei päästy sanoista tekoihin ja Spartacus-sarjan tekijät ovat jo muissa hommissa, valitettavasti.
Ensimmäisestä kaudesta jäi jotenkin huono maku suuhun lopussa. Tosin jostain syystä kuvittelin silloin, että se ei jatku, vaan juttu jäi tuohon. Onneksi tuli toinen kausi tosiaan, se antoi tarinalle lisää järkeä. Ensialkuun kyllä mietin, että huvittaakohan tuota edes katsoa, mutta ihan hyvää tsettiähän se, vähän Rosemary's Babyn hengssä.Mä sain tänään päätökseen Hemlock Groven tokan tuottiksen. Hyvä, että jaksoin ekan kauden häröilyissä pysyä perässä, tää toinen kausi oli suorastaan hyvä ja paljon selväjärkisempi kuin ykkönen. Kolmatta odotellessa.. Plääh, aina sama juttu :)