Pitkästä aikaa voisi tehdä listan sarjoista mitä olen katsonut ja mitä mieltä olen niistä ollut.
Seurannassa olevat sarjat
-The Walking Dead: Kaikki tähän mennessä tulleet jaksot ja webisodit on katsottu ja mainio sarja, jota mun ei pitänyt ikinä katsoa. Arvosana: 9½.
-The Simpsons: Aktiivisesti seuraan jenkkitahtiin ja ihan kelpo viihdettä vieläkin. Taso on laskenut todella paljon 90-luvun jaksoista. Kyllä tätä vielä ainakin 30. kauteen saakka jaksaisi luultavasti katsoa ja luulen, että sarja päättyy jo tällä vuosikymmenellä. Olen HC-fani, mutta arvosana on niinkin pieni kuin 8-.
-Orange Is The New Black: Hyvä ensimmäinen kausi ja sen pohjalta annan arvosanaksi: 8-.
-Awkward.: Kyllä ihan oikeasti, olen katsonut Awkwardin ensimmäisen kauden viime syksynä eräänä sunnuntaina krapulassa ja haluan nähdä ihan mielenkiinnon vuoksi lisää. Netflixistä löytyy vain 1. kausi, joten odotan, että sinne tulee lisää. Sitten krapulassa voi katsoa taas tätä. Arvosana: 7-.
Päättyneet sarjat, joiden katselu on itseltäni vielä kesken
-Heroes: 2. kautta jaksoin ja mietin joka vuosi sitä, että pitäisikö katsoa sarja loppuun. Pitäisikö? Arvosana kahden kauden jälkeen: 6.
-CSI Miami: Katson silloin tällöin, kun vaan on kiinnostusta. 4. kausi kesken vielä, mutta olen jättänyt sen tauolle. Sarjassa ei mitään vikaa ja aion katsoa sen vielä loppuun. Arvosana 4. kauden kohdalla: 8.
-Prison Break: 2. kautta jaksoin ja mietin joka vuosi sitä, että pitäisikö katsoa sarja loppuun. Pitäisikö? Arvosana kahden kauden jälkeen: 7-.
Läpi katsotut sarjat
-Friends: Katsottu muutamaan otteeseen läpi ja hauska sarja oli. Pidän taukoa yliannostuksen takia, kolmeen vuoteen en ole katsonut aktiivisesti, vaan muutaman satunaisen jakson TV:stä. Arvosana: 9-.
-LOST: Hyvä sarja oli, vaikka viimeinen oli fiasko. Arvosana: 8.
-Chuck: Yksi mun suosikkisarjoista, jonka päättyminen otti koville. Sarja katsottu pari kertaa läpi, viimeeksi tammikuussa. Arvosana: 9.
-How I Met Your Mother: Loistava sarja ja se päihittää mun kirjoissa Frendit. Ylipituisuudesta huolimatta paras sitcom mitä olen katsonut. Arvosana 9.
-Blue Mountain State: Hyvä sarja, vaikka olikin aika lyhyt. Vain 39 jakson sarja ja olisin halunnut lisää. Arvosana: 7½.
Sarjat, joita aion vielä katsoa
-Shameless (varmasti)
-True Detective (varmasti)
-The Big Bang Theory (ehkä)
-New Girl (ehkä)
Ehdotuksia otetaan vastaan.