Tuo kimppakämppä alkaa myös olla aika koominen. Pari lukiolaista, kansainvälisen konsernin hallituksen pj., Suomen ainoa ja huonoin henkivartija ja hänen pissis-siskonsa. Kuka tuon luukun tällä hetkellä omistaa, kun vuokraa kuitenkin maksetaan? Aikanaan Hemuli ja Viktoria tappelivat tuosta Jannen ja Talen kanssa, jos oikein muistan. Kaikki ovat tavalla tai toisella pois kuvioista, mutta kommuuniin mahtuu aina uusia asukkaita tarpeen tullen (Amanda täynnä?).
Tai jossain muussa asunnossa minkä ostaminen olisi Sabriinalle pikkurahaa. Täällä ollaan jo tovi ihmetelty sitä, miksei Sabriina voisi palkata vaikka kymmeniä henkivartioita. Ilmeisesti Sampo on ainoa ammattinharjoittaja.Alissa omistaa kommuunin. Järjellä ajatellen Sabrina ja Sampo asuisivat Camillan kämpässä yhdessä Monican kanssa, mutta sehän ei luonnollisesti käy.
Sampo on ainut ja Sampo on paras. Onhan se viimeiset kaksi kuukautta sanonut joka jaksossa vähintään kerran että: ”Älä huoli, mä en päästä sua enää sekunniksikaan pois silmistäni!” Tai ”Jos se vainoaja VIELÄ uskaltaa jotain yrittää, niin se saa vastata siitä mulle”.Tai jossain muussa asunnossa minkä ostaminen olisi Sabriinalle pikkurahaa. Täällä ollaan jo tovi ihmetelty sitä, miksei Sabriina voisi palkata vaikka kymmeniä henkivartioita. Ilmeisesti Sampo on ainoa ammattinharjoittaja.
Kunpa tulisikin kohtaus, jossa vainoaja vastaa vain Sampolle. Rehti 1v1 ja Lauri myllyttää Stadin ainoan henkivartijan siihen kuntoon, ettei tarvitsisi enää jatkossa vaivautua kuvauspaikalle.Sampo on ainut ja Sampo on paras. Onhan se viimeiset kaksi kuukautta sanonut joka jaksossa vähintään kerran että: ”Älä huoli, mä en päästä sua enää sekunniksikaan pois silmistäni!” Tai ”Jos se vainoaja VIELÄ uskaltaa jotain yrittää, niin se saa vastata siitä mulle”.
Näinhän se menee. Vainoaja alkaa sabotoimaan Sabrinan ruokia, lisäämällä niihin runsaasti ylimääräistä sokeria. Kesäkuussa viimeinkin tämä on tuottanut tulosta ja Sabrina joutuu menemään hampaassa olevan reiän vuoksi hammaslääkäriin. Jakso loppuu kun Sabrinan istuessa tuolissa tämä Lauri tulee pirullisen virneen ja poran kanssa paikalle.Vainoojakuviossa odotan vaan sitä, kun Sabrinan hammasta alkaa särkeä.
Tämä. Ei ole ikinä salkkareissa tainnut kukaan olla hammaslääkärissä tai edes maininnut sellaisessa käyneensä, niin eiköhän olisi jo aika.Vainoojakuviossa odotan vaan sitä, kun Sabrinan hammasta alkaa särkeä.
Mikäs muuten tuossa Kallen hikoilun taustalla on liittyen tohon Sabrina keissiin? Palasiko Kallella tuosta jotain omia huonoja muistoja vainoamiseen liittyen?
Tästä yritetään väkisin tehdä jotain uutta Ullaa. Ei toimi, raivostuttava hahmo ja aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.Voi helvetti toi Salla on nykyään raskas hahmo. En tiedä onko aika kullannut muistot vai oliko Salla oikeasti siedettävämpi, kun oli ensimmäistä visiittiään Salkkareissa.
Ullan hahmo on itsessäänkin aika ristiriitainen. Yritti esimerkiksi aikoinaan käräyttää Aleksin ja Hannan suhteen, koska hänen mielestään se oli moraalitonta. Ulla oli itse tehnyt huorin ja salanut Elinan isän miltein 30 vuoden ajan.Tästä yritetään väkisin tehdä jotain uutta Ullaa. Ei toimi, raivostuttava hahmo ja aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Tähän en ota kantaa mutta pakko vähän ihmetellä, että miksi majuri hyppäsi jänikseksi inssireissulle? Mitä se tuolla tavoitteli, mitä kuvitteli olevan voitettavissa?Miksi tuo Severin inssi on olevinaan maailman vaikein homma
Tähän en ota kantaa mutta pakko vähän ihmetellä, että miksi majuri hyppäsi jänikseksi inssireissulle? Mitä se tuolla tavoitteli, mitä kuvitteli olevan voitettavissa?