TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 912 307
  • 24 775

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Uskon, että Antti olisi hiukan paremminkin pystynyt tuon itkukohtauksen esittämään. Tuo näyttää juuri siltä että kaveri on koko ajan repeämäisillään ja koska meinasi mennä ylitöiksi niin päätettiin vetäistä kerralla purkkiin koko homma. Ei salkkarinäyttelijätkään nyt oikeasti noin huonoja ole.
 

Isaa

Jäsen
Vahva veikkaus on, että aivan varmasti on. Jennin ajoittainen sekoilu on niin vahvaa, että koko vauvojen vaihtaminen on varmasti ollut Jennin pelkkää kuvitelmaa.
Ainoa ongelma tuon kanssa on vain se, että ainakin muistaakseni katsojille näytettiin, kun Cindy kotonaan leikkasi pois lapsen rannekkeen, jossa luki "Holm" tai jotain, ja heitti sen roskikseen.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Huvittavia asioita tässä ketjussa: Muutamat henkilöt ovat selvästi lukeneet aina tietyin väliajoin juonipaljastuksia salkkareiden nettisuvuilta ja sitten rientävät tänne "arvaamaan", mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Oudon usein nämä arvaukset koskevat vain seuraavan viikon tapahtumia, eli niitä, mitä juonipaljastuksiin on laitettu.

No eipä en väliä, koska itse näitä luen myös toisinaan. Huvittavaa vain tuollainen. Varsinkin silloin, kun se on erittäin läpinäkyvää touhua.

Huomattu on. Esim. huomisen jakson tapahtumat on täällä hyvin arvattu :)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Huomattu on. Esim. huomisen jakson tapahtumat on täällä hyvin arvattu :)

Mietinkin, että miten nuo huomisen jakson tapahtumat oli niin ennalta-arvattavia, mutta täältähän ne olikin sitten "veikattu"...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas tuo Jiri oikea tissiposki. Marmattaa, että Joonatan mursi kylkiluut ja on siellä nyrkit ojossa kehässä mesoamassa. Itsehän sinne lähti Roinaa haastamaan epäilemättä kostomielellä ja luulen, että jos tilanne olisi mennyt toisinpäin, niin olisi kanssa pistänyt pari kylkiluuta sijoiltaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Vituttaa rankalla kädellä tuo Severi. Nyt kun ilmeisesti ilmoitus Ipin lyömisestä on penskan osalta jo tehty, niin voisiko Ismo oikeasti kumauttaa sitä?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Joo siis kyllähän sarjan Vittumaisinskidi- trophy menee ehdottomasti Pikku-Aarolle. Ismolle todennäköisesti vaikeita aikoja tiedossa, jälleen.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Niin.. taskussa puoli milliä ja muija kainalossa. Niin on se rankkaa..

Onhan se rankkaa jos/kun tämän illan jaksossa paikalle paukkaavat lastensuojeluviranomaiset tai vaikkapa vihainen Majuri Sievinen. Luultavasti kaikki uskovat häiriintynyttä psykopaatin perillistä ennemmin kuin ex-lastenhakkaajaa, kyseessä ovat kuitenkin Salkkarit.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Niin.. taskussa puoli milliä ja muija kainalossa. Niin on se rankkaa..

"Kuka nyt vittu yhestä maineesta välittää, ku rahaa on ku Roope Ankalla" - Vares 2
 

Kahvaajapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huvittavia asioita tässä ketjussa: Muutamat henkilöt ovat selvästi lukeneet aina tietyin väliajoin juonipaljastuksia salkkareiden nettisuvuilta ja sitten rientävät tänne "arvaamaan", mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Oudon usein nämä arvaukset koskevat vain seuraavan viikon tapahtumia, eli niitä, mitä juonipaljastuksiin on laitettu.

No eipä en väliä, koska itse näitä luen myös toisinaan. Huvittavaa vain tuollainen. Varsinkin silloin, kun se on erittäin läpinäkyvää touhua.

Mää arvaan, että tänään jakson lopussa vihainen insinöörimajuri istuskelee Sievisten olohuoneen sohvalla. Illalla sitten nähdään arvasinko oikein.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Hyvin arvattu Hermannit
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
"Mä olen... Insinöörimajuri Lasse Sievinen."

Tokihan Iidan kannattaa hyppiä narua juurikin oman talon yleisessä pesutuvassa.
 

Ralph

Jäsen
... eikös Severi viimeksi luullut Aaroa isäkseen?

Ei luullut, vaan tietää, että Aaro on hänen oikea isänsä. Mutta onhan tuo Severi ärsyttävä, sen vuoksi olen selvästi vähentänyt sarjan katsomista.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
"Mä olen... Insinöörimajuri Lasse Sievinen."

Ehdottomasti päivän jakson kohokohta!

On tuo Severi kyllä rasittava kersa. Kyllä kai Ismo tästä syytteen saa. Tietysti ilman todisteita, tunnetusti epävakaan kersan puheiden perusteella.

Isabella ja Iida parhaita ystäviä hetken päästä?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei Ismo vain pysy kaukana tuosta kakarasta? Severistä saadaan kyllä vielä joku päivä sarjaan kunnon sekopää, Aaro 2.0.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Severistä saadaan kyllä vielä joku päivä sarjaan kunnon sekopää, Aaro 2.0.

Se varmaan lähetetään Ulan Batoriin johonkin sisäoppilaitokseen opettelemaan tapoja, missä piripäissään mukiloi muutaman Tsingis-Kanin. Joutuessaan pakenemaan hän palaa Pihlajakadulle Lehtilän esittämänä, mikä saa palanneen Paulan sekoamaan jälleen kerran. Ja taas insinöörimajuri Lasse Sievinen ottaa ohjat valtaviin, oikeudenmukaisiin, mutta siltikin vähän kotiinpäin vetäviin kouriinsa. Tämä kakki tapahtuu syys-sesongilla 2013, tai viimeistään seuraavana keväänä. Ai niin, alkää lukeko äskeistä, sisältää juonipaljastuksia.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos minä olisin Ismo niin lähtisin rahoineni Barbadokselle ja jättäisin valehtelevat kakarat ja ex-linnamuijat Suomeen ruikuttamaan. Lähtiessäni tosin paukuttaisin Severiä ihan oikeasti turpaan.

Vaikka Lasse olikin tänään raivostuttavan sinisilmäinen, niin kyllä se legendaarinen "insinöörimajuri Lasse Sievinen" vaan piristi muuten paskaa jaksoa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ei luullut, vaan tietää, että Aaro on hänen oikea isänsä.

Paitsi että Severin oikea isä on Eero.

Lasse tuli kyllä kohtuullisella rytinällä takaisin. Jakso oli melkein pelkkää Lassen dominointia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Lasse tuli kyllä kohtuullisella rytinällä takaisin. Jakso oli melkein pelkkää Lassen dominointia.

Sehän ei Salkkarien nykyisellä tasolla paljonkaan vaadi. Vähän sama kuin heittäisi Crosbyn Mestiksen karsintasarjaan Pyryn ykkössentteriksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös