Niin.. taskussa puoli milliä ja muija kainalossa. Niin on se rankkaa..Joo siis kyllähän sarjan Vittumaisinskidi- trophy menee ehdottomasti Pikku-Aarolle. Ismolle todennäköisesti vaikeita aikoja tiedossa, jälleen.
Niin.. taskussa puoli milliä ja muija kainalossa. Niin on se rankkaa..
Niin.. taskussa puoli milliä ja muija kainalossa. Niin on se rankkaa..
Huvittavia asioita tässä ketjussa: Muutamat henkilöt ovat selvästi lukeneet aina tietyin väliajoin juonipaljastuksia salkkareiden nettisuvuilta ja sitten rientävät tänne "arvaamaan", mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Oudon usein nämä arvaukset koskevat vain seuraavan viikon tapahtumia, eli niitä, mitä juonipaljastuksiin on laitettu.
No eipä en väliä, koska itse näitä luen myös toisinaan. Huvittavaa vain tuollainen. Varsinkin silloin, kun se on erittäin läpinäkyvää touhua.
Mää arvaan, että tänään jakson lopussa vihainen insinöörimajuri istuskelee Sievisten olohuoneen sohvalla. Illalla sitten nähdään arvasinko oikein.
... eikös Severi viimeksi luullut Aaroa isäkseen?
"Mä olen... Insinöörimajuri Lasse Sievinen."
Severistä saadaan kyllä vielä joku päivä sarjaan kunnon sekopää, Aaro 2.0.
Eiköhän. Myöskin Tissibella ja Sebu varmaan panevat ihan pian ja kohta on tappo tuosta vain unohdettu.Isabella ja Iida parhaita ystäviä hetken päästä?
Ei luullut, vaan tietää, että Aaro on hänen oikea isänsä.
Lasse tuli kyllä kohtuullisella rytinällä takaisin. Jakso oli melkein pelkkää Lassen dominointia.
Tässä olisi nyt jonkun superyllätyskäänteen paikka ja Liisa ja Lasse varmaan löytävät itsensä sängystä ennen pitkää. Jotenkin vaikutti siltä tuo tämänpäiväinen.
Tässä olisi nyt jonkun superyllätyskäänteen paikka ja Liisa ja Lasse varmaan löytävät itsensä sängystä ennen pitkää. Jotenkin vaikutti siltä tuo tämänpäiväinen.