Uskon hyvin vahvasti, että tuo mysteerinen maalari on Roni..
Nyt katsoit väärin. Miikan häkki oli tuota vähän jykevämpää tekoa ja tuohan on se tuttu tappeluhäkki. Sergeihän juuri siitä mainitsi, että matseja ei ole tulossa pariin päivään, joten he ovat siellä turvassa.Katoinko väärin vai olivatko Stuba ja Sergio eksyneet samaan häkkiin, jossa Miika piti Nikolaita ja Katariinaa vankina?
Matleena on kyllä varmaan rumin immeinen, joka on sarjassa koskaan esiintynyt. Ei tollasella olis mitään vientiä todellisessa elämässä.
Miksi salkkarien kirjoittajat ei oo vaivautunu tutkimaan NHL:n fraftijärjestelmää? Miten Lari sattumalta pääsee Ottawan rinkiin, jota ilmeisesti fanittaa jo valmiiksi? Miksei Laria laitettu johonkin muuhun sarjaan Kanadassa/Jenkeissä? Nuorten sarjaan? Koska tulee Larin IFK(?)debyytti? Näyttää enemmän Hifkiläiseltä kun Jokerilta. Tosin pelaa Jannen kanssa samassa jengissä, ja Janne on kyllä ihan Jokerin näköinen tapaus...Larin potentiaalinen parin viikon saikku ja 15-vuotiaan NHL-unelma on pilalla. Elämä on kovaa.
Onko tässä muuten tapahtunut vihdoin siirtyminen lukioon? Ainakin Ronin oletettiin opiskelevan kuvataidelukiossa, mikä myöhemmin paljastui suureksi kusetukseksi. Oletin itse ainakin, että Roni on samaa ikäluokkaa kun muut Pihjalakadun teinit.Olettaen, että Salkkareitten nuoriso-osasto olisi vielä ysiluokkalaisia, niin Lari ei voisi Kanadassa pelailla kuin korkeintaan junioriliigaa, ei tuon ikäinen voi pelata AHL:ssä. Kässärin tekijöillä jäänyt säännöt lukematta.
Olettaen, että Salkkareitten nuoriso-osasto olisi vielä ysiluokkalaisia, niin Lari ei voisi Kanadassa pelailla kuin korkeintaan junioriliigaa, ei tuon ikäinen voi pelata AHL:ssä. Kässärin tekijöillä jäänyt säännöt lukematta.
Onko tässä muuten tapahtunut vihdoin siirtyminen lukioon? Ainakin Ronin oletettiin opiskelevan kuvataidelukiossa, mikä myöhemmin paljastui suureksi kusetukseksi. Oletin itse ainakin, että Roni on samaa ikäluokkaa kun muut Pihjalakadun teinit.
Onko tässä muuten tapahtunut vihdoin siirtyminen lukioon? Ainakin Ronin oletettiin opiskelevan kuvataidelukiossa, mikä myöhemmin paljastui suureksi kusetukseksi. Oletin itse ainakin, että Roni on samaa ikäluokkaa kun muut Pihjalakadun teinit.
Intin kävijöitä taitaa nopealla muistilla olla Aleksi, Ami, Sampo ja tietenkin legendaariset Kalle ja Saku. Niko ainoana sivarina?
En voi välttää lopultakaan kiusausta tulla aiheeseen myös puuttumaan. Olen jo pidemmän aikaa ollut niillä linjoilla, että nuorisoporukka on lukiossa, mutten ole mitään konkreettista evidenssiä siihen pystynyt esittämään. Muuta kuin käsittämättömän pitkän ajan, mitä ysiluokka olisi venynyt. Ja täällähän yleinen linja on päättymätön ysiluokka, joten olen pitänyt sitten mölyt mahassani:)
No nyt se on sanottu, olen sitä mieltä, että teinit ovat olleet lukiossa jo pidempään. Katsotaan saadaanko tähän vastausta missä vaiheessa.
Tässä uusintoja katsellessa ei voi kun ihmetellä miten tuo Matleena voi olla noin ilmeetön ja aneeminen kaikissa tilanteissa. Uskomattoman huono näyttelijä!
Sama pätee Liisaan. Hänen kasvoiltaan on mahdoton lukea mitään tunnetiloja. Hänellä on vain kaksi ilmettä, perusilme ja sitten se kaikkia voimakkaita tunnetiloja kuvaava ilme. Se jää aina epäselväksi, mikä tunne on kyseessä.