Katsoin tuon kohdan uudemman kerran. Aaron toiminta ja putoaminen voi olla myös itsemurha. Mielestäni ei häntä kukaan ihmeemmin työnnä alas, vaan itse heittää veivit tahalleen.
Myös minä katselin tuon kohdan pariin kertaan uudestaan ja vielä pari kertaa runsaasti hidastettuna:
- Jenni jäi aulaan, kun Oona ja Eero lähtivät etsimään Aaroa, joten Jenni jää pois laskuista. Jenni oli myös aulassa, kun Seppo näki Aaron putoavan.
- Paulan ilme samantien, kun Eero tuli taloon oli sellainen 1+1=2 -ilme, että itse veikkaisin vahvasti häntä
- Minne Laura olisi hävinnyt niin nopeasti siinä välissä, kun löi Aaroa pullolla ja Aaro heräsi? Hänen täytyy olla vähintäänkin tietoinen, mutta Laura ei kuitenkaan ollut tekijä, sillä Aaro oli liian yllättynyt.
- Tämä Aaron kommentti, "tarkoitus ei ollut koskaan vahingoittaa sua", poistaa laskuista myös hyvin monet.
- Tekijä ei ollut todennäköisesti myöskään Eero taikka Oona, sillä lähtivät yhdessä etsimään sviittiä.
- Lopun kohtauksessa tilanne on kuvannu näin: Aaro peruuttaa iskun jälkeen parvekkeelle, huomaa, ettei voi perääntyä enempää, joten nojaa takaisin eteenpäin. Tässä vaiheessa kuva siirtyy Seppoon, joka näkee Aaron, joka on
jo hypännyt/työnnetty kaiteen yli. Tämän jälkeen näytetään yhden henkilön poistuminen parvekkeelta.
Parasta salkkariviihdettä aikakausiin!