pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Alamme pikkuhiljaa ihan oikeasti tarvitsemaan ketjua Salatut elämät - Suomen aikataulussa.
Ei muuta kuin perustamaan, olen mukana. :ylos:Alamme pikkuhiljaa ihan oikeasti tarvitsemaan ketjua Salatut elämät - Suomen aikataulussa.
Tuskin vielä ratkeaa. Aaro saa Oonan kiinni ja laittaa koppiin myös. Sitten häissä Laura ihmettelee missä Oona on, mutta AaroEero rauhoittelee ja patistaa viemään seremonian läpi. Oona ja Eero kuolevat koppiin keskenään ja näin juonikuvio päättyy? Ehkä sitten parin vuoden päästä palaavat sarjaan haamuina..Aaro/Eero tilanne on todennäköisesti vihdoin ja viimein saamassa jonkinlaisen päätöksen. Toivottavasti. Saa nähdä miten tilanne tulee kääntymään. Löytääkö Oona kenties Sönkön? Mitä häissä tapahtuu? Sitten on tämä Sofia / Vesa kuvio.
En itsekään usko että tätä uskomattoman jännittävää Aaro/Eero- tilannetta vielä pannaan pakettiin. Itse veikkaan että Aaro/Eero ajaa Aaro/Eeron autolla hääpaikalle, eikä Aaro/Eeron vankikopille.. Mutta jos niin kävisi, että Aaro/Eero suuntaisikin Aaro/Eeron auton nokan kohti Aaro/Eeron vankileiriä, niin olisiko myös Oona kalsarit jalassa pari kuukautta kopissa maksalaatikkoa syömässä, vai jokohan hänen varalleen olisi jotain uutta luvassa?!?Tuskin vielä ratkeaa.
Aika vietävissä oli Sofia. "Sää vaikutat ikäistäs vanhemmalta." "Ai vaikutan vai?" ja mahlat housuun.
Luulen, että pussailuks menee, Sofikin on mukana, mut sit just ennen penetraatiota alkaa tyttöä kaduttamaan - poitsu kuitenkin ottaa väkisin. Näin on henkiset traumat valmiina ja hoitola kutsuu taas.Mukava nähdä mitä tästä kehittyy.. Pölähtääkö Maarit Kentauriin ja Sofia on jo paluumatkalla lataamoon, vai pääsekö tämä nettipervo itse asiaan myöhemmissä jaksoissa?!?
Tuossa nyt sinänsä mielestäni ole mitään kauhean epäloogista. Naiivi, tasapainoton, kokematon nuori naisenalku ei ole välttämättä mikään vaikein vietävä, jos toinen osapuoli on riittävän nokkela ja sanavalmis.Aika vietävissä oli Sofia. "Sää vaikutat ikäistäs vanhemmalta." "Ai vaikutan vai?" ja mahlat housuun.
Näin on. Johan on jännittävä torstai-ilta. Saas nähdä, kuinka käy.Jumalauta mitä äksöniä. Hyvin Jenni ja Rocky löysivät kaverukset ja ajoituskin oli aika hyvä. Kyllä tämä pelsut-ässät pelin voittaa 100-0! Kai tähän joku juonenkäänne saadaan vielä aikaiseksi.
Näin on. Johan on jännittävä torstai-ilta. Saas nähdä, kuinka käy.
! Mutta kuka tiputti Aaron kuolemaan?
Eiköhän se ihan Laura ollut.Olihan tuo ihan jees jakso.
Eiköhän se ihan Laura ollut.Olihan tuo ihan jees jakso.