TV-sarja: Salatut elämät

• 8 005 332
  • 24 880

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Juuri näin. Aaro teki itsemurhan ja näin lavastaa jonkun syylliseksi sekä pääsee itse "kuin koira veräjästä". Tilanteen nähnyt Seppo joutuukin varmasti todistajaksi sen suhteen, ettei kukaan työntänyt Aaroa alas vaan tämä hyppäsi itse.

Sepon on pakko liittyä tähän juttuun jotenkin jatkossa koska hän oli ainoa kuka tämän kohtauksen näki. Toivottavasti vielä menee sillein että Seppo ei uskalla kertoa tätä kuin viime hetkillä oikeudessa kun tuomari päättää jo jonkun vankilaan niin Seppo tulee jostain kiirellä ovet paukkuen "Hän teki itsemurhan".. ja sen jälkeen Seppo on taas kaikkien sankari.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Mutta onko kukaan ajatellut, että Saulihan saattoi jopa näkyä häissä. Mistä sitä tietää, vaikka Sak Sardiini olisi Sauli? Muuttuihan Oona ja Nikokin hetkessä melkoisesti ja Sauli sentään on ollut vielä pidempään poissa sarjasta. Joten tämän takia veikkaan, että Sauli (salanimellä Sak Sardiini alias Jarkko mikälie) oli mahdollisen parvekekuoleman alullepanija.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipahan jakso. Moista jännitystä ei sm-liigan runkosarja tarjoa koskaan.

Ihmeen hyvässä kuosissa Eero oli siihen nähden, että istui köysissä jumalattoman pitkän ajan.

Loppu oli jotenkin hämärä. Ensin ajattelin, että tietysti Laura sen sieltä alas heitti, mutta Aaron käytös ei viittaa siihen, ja miksi Laura olisi vielä jäänyt sinne huoneeseen kun oli mahdollisuus häipyä. Mutta minne hän häipyi? Murhaajaehdokkaista Paula on vahvoilla.

Mutta tätä saatetaan tosiaan selvittää vielä kauan, ja nähdäänköhän mainittu kolmoisveli vielä jossain vaiheessa? Vai kuoliko Aaro edes? Vai onko jollain skenaariolla selitettävissä, että se olisikin ollut Eero, joka lensi parvekkeelta alas?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseltä meni puhelinsoiton takia hieman ohi se kohtaus, jossa Laura pamautti Aaroa pullolla päähän. Mitä siinä sängyssä oikein tapahtui? Ja mistä Laura sai selville, että kyseessä olikin Aaro?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Alkoivat peuhaamaan ja Aaron ponnari jäi Lauran käteen.

Tämän päivän jaksossa palattiin/palataan taas tylsyyteen. :(

Miksi tämä ei ole tapahtunut aikaisemmin? Eikö ne ole muka peuhannut kunnolla ennen papin aamenta vai onko ponnari aikaisemmin ollut kunnolla kiinni ja nyt lähti tarkoituksella irti?

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Aika hidas ajamaan se Jenni. Vihkiminen kirkossa oli päättymäisillään kun näytettiin Jennin auton olevan jossain kohdassa, jossa oli jo Haikon kartanon tienviitta, eli korkeintaan muutama kilsa matkaa. Kuitenkin Jenni ja kumppanit syöksyivät paikalle vasta kun itse häätilaisuus oli ties kuinka pitkällä. Ainakin tanssit oli tanssittu ja kakut syöty. Siis about 4 tuntia kului tuohon muutamaan kilsaan.

Muuten oli kyllä tapahtumia niin, että herkempää hirvittää. Huikea jakso!

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kyllä kätevä tämä rapidshare. Jos joltain jää illan jakso näkemättä, niin tässä linkki siihen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Erittäin brändin näköinen jakso eilen. Noin kovaa tykitystä on yleensä ollut vain kauden finaalit, jos nekään.

Helvetin hyvä juttu sikälikin, että tämä AaroEero -spedeily loppui viimein. Toivottavasti Sönkkö käyttää sen häämatkan vaikka miss Keittiön kanssa, päästäisiin kertaheitolla muutamasta turhakkeesta eroon.

Jatko vaikuttaa ihan lupaavalta, kun Kartsa on palannut ei-parannuksen-tehneenä, Ismo on lopettanut telttailut ja Nato-faijakin on kehittelemässä pikku kuprua. Potentiaalia on myös Aitolehdessä ja siinä toisessa hirvityksessä. Tästä pitäisi olla hyvä jatkaa.

http://www.saunalahti.fi/eivai/doomvinkkeli.jpg

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parasta kohtelua Aarolle olisi kyllä kohtaus missä Ismo,Nato,Kari ja Ossi hakkais sen pesismailalla pilliruokintaan. Ami ja Niko voivat vaikka hyppiä tasajalkaa taustalla ja huiskuttaa jotain höyheniä.

Tuo Sofian netti-keissi tuo varmasti osalle Salkkari-porukasta todella pahan henkisen muistikuvan. Osa varmaan muistaa miksi aikoinaan Salkkareissa Miian poikakaveria Mikaa näytellyt näyttelijä päätyi otsikoihin...ehkä käsikirjoittajat ovat pyytäneet häneltä käytännön näyttelijäniksejä, jolla luodaan tuon Vesan tyyppinen hahmo?

MACK

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Tuossa video tapahtumasta: http://www.youtube.com/watch?v=IvLvRQzplmY

Epäilen, että Paula oli siellä parvekkeella, mutta Aaro heitti itse tuon sunset flipin lavastaakseen kuolemansa niin kuin moni muukin täällä. Näyttäähän parvekkeella möllöttävä toinen hahmo Paulalta. No Paula palaa paikalta järkyttyneenä ja kärtsää Natofaijan ja Grandmotherin sessiot. Paula saa jonkun kohtauksen ja mielenterveys pettää. Ollaan taas kuulapään luona. Paula ei tiedä enää itsekkään murhasiko Aaron.

Dexter ja Iso K tulevat sviitin parvekkeelle ja näkevät Aaron maassa. Väki saapuu pihalle ja Aaro todetaan kuolleeksi. Sexy-Sepi tilanteen nähneenä joutuu todistamaan. Oona vakuuttelee Teurastaja-Nixulle että ei tappanut Aaroa. "Ehkä sul vaan napsahti pääs tai jotai? Ja oothan sä aina halunnu Aarosta eroon."

Tosin voihan olla, että Aaro elää, jota ainakin itse toivon. Salkkareiden Murdoc ei saisi kuolla! Päästähän tuli verta jo pullon iskusta, joten voisiko olla mahdollista, että Aaro esittää kuollutta koiraa, joka menee Dexterille ja kumppaneille läpi. Ja kun ruumista viedään pois ambulanssilla, Aaro avaa silmät ja iskee kameralle silmää, tuttu virne naamalla tietenkin.

Ja sitten kun Aaro palaisi takaisin, tilanne huipentuu hurjaan taistelukohtaukseen veljesten välillä. Jenni saa aseen käteen ja tulee tämä kumpi on kumpi kohtaus. Molemmat vakuuttelee olevansa Eero ja seuraa henkilökohtainen kysymys. Eerolla menee sönköttäessä Jennin kainalot sekaisin ja tämä pamautetaan hengiltä Aarona.

EDIT: katsokaapa 1:49 videossa, onko parvekkeella kaksi hahmoa vai onko se vain varjo? Hmmm...

Viimeksi muokattu:

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Aaro heitti itse tuon sunset flipin lavastaakseen kuolemansa niin kuin moni muukin täällä.

Ai siis täällä vai? En usko että ainakaan kovin moni tänne kirjoittavista on lavastanut kuolemaansa. Ainakaan itse en ole.

Itse kallistun muuten myös Sauli-vaihtoehdon kannalle

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kyllähän tuo nyt siltä näyttää, että Aaro heittää itse itsensä kaiteen yli, mutta minulla ainakin käy mielessä se, että eikö tuo voisi sitten olla vain tuotantotiimin vika... Salkkarit kun ei ole mitenkään maailman parhaalla tavalla toteutettu, niin jos tuo sitten tekijöiden mielestä näyttää siltä kuin joku Aaroa tökkäisi...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse kallistun muuten myös Sauli-vaihtoehdon kannalle

Tuossa on vain se ongelma, että olisimme lähes varmasti nähneet esimerkiksi erään viikkolehden kannessa tai iltapäivälehdissä uutisen Saulin paluusta sarjaan. Harmillinen juttu, mutta noin se vain menee.

Toinen ongelma on se, että hääthän pidettiin nopealla aikataululla, joten toiselta puolelta maapalloa paikalle saapuminen ei välttämättä ole aivan mutkatonta.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Hassua, että täällä arvuutellaan kuka työnsi Aaron alas parvekkeelta. Itse olin/olen aivan varma (enkä edes muuta ajatellut), että Aaro hyppäsi itse alas.

tutzba

Jäsen
Hassua, että täällä arvuutellaan kuka työnsi Aaron alas parvekkeelta. Itse olin/olen aivan varma (enkä edes muuta ajatellut), että Aaro hyppäsi itse alas.

Sehän on siis kaikille selvää että Aaro itse hyppäsi, mutta se minua kiinnostaa, että kuka hänen kanssaan siellä huoneessa oli. Laura se ei ollut, joten toivottavasti tänään saadaan vastauksia.

tutzba

Jäsen
Miksi ei olisi ollut Laura?

En vaan usko että oli. Miksi Lauraa ei olisi näytetty ruudussa, vaan tyydyttiin johonkin "tuntemattoman henkilön näkökulmaan"? Ja eiköhän Laura olisi lähtenyt muutenkin helvetin kovaa pakoon tuolta, eikä jäänyt odottamaan, että Aaro herää jotta pääsisi hänet kolkkaamaan.

Miksi Lauraa ei olisi näytetty ruudussa, vaan tyydyttiin johonkin "tuntemattoman henkilön näkökulmaan"?

No juuri siksi, että Jatkoajassa saadaan arvuutella housut märkinä tämän tuntemattomaksi jääneen tyypin henkilöllisyyttä.

Vaikka ei se kyllä Laura ollut. Aarohan totesi yllättyneen sävyyn kun näki tämän tyypin. Tuskin Lauran näkeminen niin kovasti olisi yllättänyt.

---

Kuka muuten oli se Aitolehden kanssa ollut blondi? Näytti tutulta ainakin.

Niin ja meinasin lähinnä sitä nimeä, sukupuolella ei niin väliä. Melko rintava mieheksi kuitenkin.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loppuiko tämä jakso tuohon Tuomon toteamukseen Lauralle, että se oli viimeinen joka näki Aaron elävänä, vai tuliko vielä jotain muuta? Pimeni teevee ilmeisessti Tuomon tuimasta ilmeestä johtuen, joten jäi hippasen lopusta näkemättä.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loppuiko tämä jakso tuohon Tuomon toteamukseen Lauralle, että se oli viimeinen joka näki Aaron elävänä, vai tuliko vielä jotain muuta? Pimeni teevee ilmeisessti Tuomon tuimasta ilmeestä johtuen, joten jäi hippasen lopusta näkemättä.

Samalla tavalla pimeni täälläkin. Piti samantein kääntää takaisin mestikselle selvittämään pimenivätkö laitteet.

Melko pliisu jakso oli mutta The Ismo sentään nähtiin ruudussa. Lauraa nyt sitten epäillään Aaron surmasta mutta miksi Eeron tarttuminen kahvaan kuvattiin niin tarkasti?

Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Kytän kommentit alussa aiheutti naurun remakkaa täällä!!!
"Pitää odottaa tekniikan poikia..." ym.

Ei vittu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy