TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 891 101
  • 24 761

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Pitääköhän tämän käsikirjoittajat ja ohjaaja itseään jonain mestaruustason elokuvavelhona?
Kuinka niin?

Paskaa pitää tehdä paljon lyhyessä ajassa ja mummot ( myös vähän muutkin) katsoo.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Itse otin huomioon, että mielenkiintoisia lääkkeitä Elina jakaa Noelille. Lääkepurkissa ei lukenut mitään, eikä ollut minkäänlaista reseptiä :D Oli kyllä huvittavan näköinen tuo pyörtyminen.
Muutenkin vähän outoa että tässä pitkän aikaa Noel on ollut kaikkia ihmisiä edellä ajatusjuoksussa ja tehnyt itsestään jopa Akin kopion naamarilla, mutta siltikään ei pysty epäillä Elinaa ollenkaan mistään vaan nappaa suoraan hänen tarjoamat lääkkeet naamariinsa.

Siltikin uskon, että tämä Elinan suunnitelma kääntyy häntä vastaan ja Noel tulee voittamaan tämänkin kilpailun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siltikin uskon, että tämä Elinan suunnitelma kääntyy häntä vastaan ja Noel tulee voittamaan tämänkin kilpailun.
Valitettavan todennäköinen skenaario, Elinan näyttelijähän sai lapsen tässä kesällä ja jäi äitiyslomalle huhtikuun lopussa, telkkarin jaksot on muistaakseni kuvattu n. puoli vuotta sitten eli kovin pitkään Lellu ei enää ruudussa ole. Eli joko A. Noel jotenkin voittaa tämänkin kamppailun B. Elina voittaa ja muuttaa Toivon kanssa johonkin kauas, kuten Espooseen tai Keravalle.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Valitettavan todennäköinen skenaario, Elinan näyttelijähän sai lapsen tässä kesällä ja jäi äitiyslomalle huhtikuun lopussa, telkkarin jaksot on muistaakseni kuvattu n. puoli vuotta sitten eli kovin pitkään Lellu ei enää ruudussa ole. Eli joko A. Noel jotenkin voittaa tämänkin kamppailun B. Elina voittaa ja muuttaa Toivon kanssa johonkin kauas, kuten Espooseen tai Keravalle.

Tätä lähtöä itsekin olen laskelmoinut. Mietin tuota a-vaihtoehtoa niin, että sairaala saakin Elinan kiinni rikkeistä. Ylipäätään huono kuvio Elinalle, olisin saattanut käsikirjoittaa jotain hieman muuta.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
On se Susu oikein kauas keriinny reissaamaan, oikein Keravalle asti. :D Kas kun ei Espooseen.
Jos jäi huomaamatta, niin Sususta oli tullut "yhdessä yössä" keravalainen myös ulkoiselta habitukseltaan :D

Vähän sama kun Salkkareissa kaikki masentuneet ostavat ensi töikseen mustan hupparin ja kulkevat paikasta toiseen huppu päässä mörköillen tai työttömäksi tulleet, joiden on pakko miettiä jotain kadulle muuttamista työttömyyden ensimmäisenä päivänä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos jäi huomaamatta, niin Sususta oli tullut "yhdessä yössä" keravalainen myös ulkoiselta habitukseltaan :D

Vähän sama kun Salkkareissa kaikki masentuneet ostavat ensi töikseen mustan hupparin ja kulkevat paikasta toiseen huppu päässä mörköillen tai työttömäksi tulleet, joiden on pakko miettiä jotain kadulle muuttamista työttömyyden ensimmäisenä päivänä.
En jumalauta ymmärrä tuota Evankaan kuviota. Potkaistaan pellolle Pihlajakadulta niin ainoa vaihtoehto on muuttaa autoon? Eikös Evallakin ole mm. vanhemmat joiden luokse olisi voinut mennä? Tai sitten ei vain kehdannut sanoa heille että sori, petin Nellaa hänen poikaystävän kanssa ja minut heitettiin kodistani pihalle koska Nella ei halua nähdä minua vilaukseltakaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Noelin hajoilu on ainakin mukavaa katseltavaa kaiken aiheuttamansa skeidan jälkeen. Saapa nähdä miten toi Susu-kuvio etenee, vaikka ei ainakaan omien sanojensa mukaan ole vielä valmis lähtemään sieltä kaukaa Keravalta K-, R-, N-, T-, D- tai Z-junalla Stadiin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En jumalauta ymmärrä tuota Evankaan kuviota. Potkaistaan pellolle Pihlajakadulta niin ainoa vaihtoehto on muuttaa autoon? Eikös Evallakin ole mm. vanhemmat joiden luokse olisi voinut mennä? Tai sitten ei vain kehdannut sanoa heille että sori, petin Nellaa hänen poikaystävän kanssa ja minut heitettiin kodistani pihalle koska Nella ei halua nähdä minua vilaukseltakaan.

Ja onko tässä tarkoitus kuvata vähävaraisen elämää? Kehno yritys, koska sarja tosiaan ei tuo esiin muuta hahmon tukiverkostoa kuin naapurin asukkaat.

Joonatanille hymyilen monella tapaa. Hänestä tehty hyvinkin järkevä ja tunneälykäskin ihminen.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kylläpä pitkittävät Sallan lapsen isän nimen paljastumista, huh huh..
Seuraavassa jaksossa Salla purskahtaa itkuun, pudottaa paperin ja ryntää ulos. Tästä hämmentyneet Kari ja Gunnar pienen ihmettelyn jälkeen kiistelevät paperista lattialla kyykkien, kunnes Kari huomaa vääntämisen tiimellyksessä paperissa lukevan isän olevan Ismo Laitela. Hetken epäuskoisuuden jälkeen Kari huutaa jotain tyyliin; "Ei jumalauta nyt se siemenlinko makkaraleivänmussuttaja teki kyllä viimesen temppunsa!". Kari säntää ulos majatalosta, eikä häntä nähdä uudestaan ennen jakson loppua. Gunnar soittaa Ismolle varoittaakseen tätä Karin tulosta ja kertoo samalla mullistavat uutiset. Ismo yliteatraalisesti haukkoo henkeään ja Kallen tiedustellessa, onko tällä jokin vialla, Ismo huudahtaa olevansa lapsen isä. Kallen voisi kuvitella hämmentyvän, mutta tuotantotiimi on ollut hereillä ja hemmottelee kaikkia Ismo-remix intoilijoita laittamalla Kallen toteamaan Ismolle, että "Isä, kyllä sä oot MELKONEN SONNI!"

Viimeisessä kohtauksessa kiihtynyt Kari tulee hakkaamaan Ismon ovea raivona ja Ismon avatessa, Kari iskee Ismoa lättyyn asiaankuuluvilla terveisillä. Jakso päättyy tähän. Maanantaita odottelemaan kutkuttavista asetelmista.

Huom. Ei ole spoileri. Jos sattumalta arvasin käsikirjoituksen, olen pahoillani.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Katsojia on kuumottanut kauan, kumpiko se on. Ja kiviäkin kiinnostaa, miten elämä jatkuu, kun isä on selvillä.
Juuri näin.. tämä on viety naurettavuuksiin asti, mutta kun asia selviää niin se on noin kaksi jaksoa, ja kukaan ei luultavasti reagoi asiaan enää mitenkään :D

Sen verran sanon silti, että ihmettelen jos isä ei ole Iso G, koska jos isä olisi Kari niin ei siitä saataisi juonenkuljetuksellisesti ja draamankaaren kannalta oikein mitään irti. Etenkään nyt tuohon toiseen vaihtoehtoon verrattuna..
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen tuli naurahdettua spontaanisti Puljun kommentille "mä oon Sveitsi". Siitä sitten jäin miettimään, että tämä jätkä on ollut useamman vuoden sarjassa ja ainoa pidempi juonikuvio, mihin on päätynyt mukaan, oli yliajo/Noelin ampuminen. Muuta en ainakaan äkkiseltään muistanut. Kajanderin lapsilla on tietysti ongelmana, ettei sarjassa ole teinejä, kenen kanssa olisi luontevaa kirjoittaa kohtauksia. Puljun voisi nakata vaikka oppipojaksi Karin korjaamolle, on sen verran töhö hahmo, että voisi saada hyvää settiä aikaan Tale/Janne-tyylisenä sketsihahmona. Vaatisi varmaan sidekickin, mutta ehkä Karin kanssa saisi edes jotain muuta aikaan kuin palloilla kotona koko uran.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tämä on nyt hyvin pientä nipottamista, mutta mua aina häiritsee suomalaisissa sarjoissa ja salkkareissa se kun ne kaataa sitä kahvia sinne kuppiin niin saakelin vähän. Ei kukaan oikeasti(suurin osa) juo kahvia niin!
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Tämä on nyt hyvin pientä nipottamista, mutta mua aina häiritsee suomalaisissa sarjoissa ja salkkareissa se kun ne kaataa sitä kahvia sinne kuppiin niin saakelin vähän. Ei kukaan oikeasti(suurin osa) juo kahvia niin!
Mua häiritsee se kun ikinä ei puhuta kellonajoista. Paitsi silloin kun on Susanna Laineen esittämä hahmo ruudussa niin sanotaan "puoli seitsemältä"
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ihan oikeasti nyt ton isyyshommankin kanssa ja saatiin vielä poliisin tehokaksikkokin siihen mukaan. En mä jaksaisi enää yhtään, mutta silti on vaan pakko katsoa.
Jep, Stadin ainoat poliisit sieltä kahdestaan korkkareissa ja nahkahousuissa hoitamaan pistoolien kanssa keikkaa.
Ei jaksaisi itsekään, mutta on tainnut jonkinsortin elinkautinen napsahtaa tämän ohjelman kanssa päälle.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tämä on nyt hyvin pientä nipottamista, mutta mua aina häiritsee suomalaisissa sarjoissa ja salkkareissa se kun ne kaataa sitä kahvia sinne kuppiin niin saakelin vähän. Ei kukaan oikeasti(suurin osa) juo kahvia niin!
Itseäni häiritsee myös monesti, kun nuo kahvikupit ovat yleensä aina tyhjiä. Ei pitäisi paljoa vaatia, että laittaisivat vaikka vettä mukeihin. Näyttäisi vähän luontevammalta kuin tuo tyhjästä kupista "juominen".

Toki kun halvalla tehdään mahdollisimman paljon, niin jälki on tälläistä kuraa. Silti tätä itsekin katsoo, joten miksi Maikkarikaan enempää jaksaisi panostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös