Ei ole tainnut selvitä vielä. Toivottavasti Seppo.Kuka on Sallan lapsen isä?
Karille veli/siskopuoli. Mikäs siinä.Ei ole tainnut selvitä vielä. Toivottavasti Seppo.
Siinä pääsisi Laitela taas toteamaan, että "Sep-po kyllä sä oot melkonen SONNI!"Ei ole tainnut selvitä vielä. Toivottavasti Seppo.
Ei ole tainnut selvitä vielä. Toivottavasti Seppo.
Eiköhän tässä Salkkarimaisesti käy niin, että salaa otettu DNA-näyte oli sössitty jotenkin ja Salla pelaa vain mukana, että pääsi eroon Karin ja Gunnarin sekoilusta.
Eilisessä jaksossa vilahti Miran äiti, kuka hän lieneekään? Onko hän joku jo sarjassa näyttelevä vaiko joku ihan uusi hahmo?
Ei ole ainakaan mediassa esitelty uusia näyttelijöitä, jotka olisivat tulossa sarjaan sen pysyvämmin, ja kyllä heidät yleensä on poikkeuksetta esitelty nimenomaan tässä syyskauden alussa.. toki en minä nyt mitään viihdeuutisia lue, mutta usein nyt on jostain osunut silmäänEilisessä jaksossa vilahti Miran äiti, kuka hän lieneekään? Onko hän joku jo sarjassa näyttelevä vaiko joku ihan uusi hahmo?
Itse katsoin sitä jaksossa vilautettua naamiaiskuvaa ja olin näkevinäni kuvassa saman tien Joannan :D.Ei ole ainakaan mediassa esitelty uusia näyttelijöitä, jotka olisivat tulossa sarjaan sen pysyvämmin, ja kyllä heidät yleensä on poikkeuksetta esitelty nimenomaan tässä syyskauden alussa.. toki en minä nyt mitään viihdeuutisia lue, mutta usein nyt on jostain osunut silmään
Sanoin jo kevätpuolella, että Joannasta ja Lindasta molemmista on annettu vihjeitä jotta voisivat olla se Miran mystinen äiti. Joannasta on tehty sitä jopa liian ilmeisesti, joten viimeksi mainittu on hienovaraisempana vihjailuna oma pääepäiltyni. Lisäksi olisi kuin oppikirjasta saippuasarjan kuvio, että sisarukset ovat tietämättään olleet keskenään naimisissa ja hankkineet jopa yhteisen muksun.. ja nyt sitten vielä tämä tuore valokuva kuvio, että kun on niin mahdottoman epäselvä kuva ettei edes Viola tunnistanut äitiään siitä. Saati nyt sitten muistinmenetys-Aaro omaa tytärtään
Näkyi selvästi että sitä metallirasiaa tutkineella naisella oli sellainen pitkä takki ja nahkahanskat. Joannalla oli samanlainen takki ja taisi ne hanskat olla kanssa mukana. Eiköhän se Joanna ole.Joannaahan itse olen tuohon veikannut kauan. Keväällä vielä tuo puhui lapsen hylkäämisestä Lindalle jotenkin sopivasti. Pidän voittajavedon Joannassa.
Nostellaan nyt tätäkin ketjua, kun tippunut jo viidennelle sivulle.
Eva joutaisi kuntokuurille. Spurttasi tuossa lopussa noin 6,5 metrin matkan ja meinasi keuhkot tulla suun kautta ulos. Muuten jaksossa ei sitten mitään jännää tapahtunutkaan.
Kuinka niin?Pitääköhän tämän käsikirjoittajat ja ohjaaja itseään jonain mestaruustason elokuvavelhona?
Joo varmasti katsoo.Kuinka niin?
Paskaa pitää tehdä paljon lyhyessä ajassa ja mummot ( myös vähän muutkin) katsoo.
Muutenkin vähän outoa että tässä pitkän aikaa Noel on ollut kaikkia ihmisiä edellä ajatusjuoksussa ja tehnyt itsestään jopa Akin kopion naamarilla, mutta siltikään ei pysty epäillä Elinaa ollenkaan mistään vaan nappaa suoraan hänen tarjoamat lääkkeet naamariinsa.Itse otin huomioon, että mielenkiintoisia lääkkeitä Elina jakaa Noelille. Lääkepurkissa ei lukenut mitään, eikä ollut minkäänlaista reseptiä :D Oli kyllä huvittavan näköinen tuo pyörtyminen.
Valitettavan todennäköinen skenaario, Elinan näyttelijähän sai lapsen tässä kesällä ja jäi äitiyslomalle huhtikuun lopussa, telkkarin jaksot on muistaakseni kuvattu n. puoli vuotta sitten eli kovin pitkään Lellu ei enää ruudussa ole. Eli joko A. Noel jotenkin voittaa tämänkin kamppailun B. Elina voittaa ja muuttaa Toivon kanssa johonkin kauas, kuten Espooseen tai Keravalle.Siltikin uskon, että tämä Elinan suunnitelma kääntyy häntä vastaan ja Noel tulee voittamaan tämänkin kilpailun.