TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 891 038
  • 24 761

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä Kallen äitiäkään kiinnostanut tulla poikansa häihin niinkin kaukaa kuin Hämeenlinnasta. Olisiko sitten VR:n liikenteessä jotain häikkää.

Liisa-Kristiinaa ei tainnut tyttären ja lapsenlapsen kohtalo hetkauttaa senkään vertaa kuin Elinaa Talen vastaava kohtalo. Toki emme tiedä, vaikka vieläkin olisi ihan romuna, kun taas Elinasta on kuoriutumassa varsinainen kostonenkeli, vaikkakaan ei Talen puolesta.
 
Mikäs tuossa nyt on sitten juonessa tilanne kesätauolle lähdettäessä:
- Elinalla on joku "Noelin on kuoltava" suunnitelma, johon lähinnä pyydetty etäisesti Henrikiltä apua.
- Miran äidistä on tiedossa nimi, mutta henkilöllisyyttä siis ei.
- Akin Mustavaarojen kaappaaminen on vähintäänkin jäissä.
- Miki ja Aki eivät tunne toisiaan JP:n kumppaneiksi. Matias ei saanut tästä mitään selville.
- Ismo ja Aaro tietävät Sampon temput Kallea ja Petriä kohtaan, mutteivät kertoneet niitä eteenpäin.
- Sallan lapsen isä ei ole Kari tai Gunnar, vaan joku muu.
- Danielalle ei ole vielä selvinnyt Noelin todellinen luonne. Noelin rikokset ovat muutenkin aika hyvin piilossa.
- Valtterin kuolema on toistaiseksi sairaskohtaus, vaikka Henrik ja Daniela epäilevät Ainolla olevan osuutta.

Otetaas tästä reilun viikon verran päivitystä:
- Elina on kertaalleen lievästi myrkyttänyt Noelin.
- Miran äitikandidaatti on nyt nähty.
- Aki vs Noel ei mitään uutta.
- Miki on rikollisperheen jäsen, muttei se varsinaisesti ole tätä Aki-jahtia edistänyt.
- Ismo kertoi Sampolle ja pitää tätä silmällä. Kalle ei tiedä mitään.
- Salla vahvisti, että isä on siis joku muu.
- Daniela ei ole saanut mitään selville.
- Valtteri on mainittu sivulauseessa, eipä ole Ainoakaan juuri näkynyt.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Mitäs tää nyt on, ettei perjantaina enää tulekaan salkkareita? Kyllähän kauden lopussa on aina siirrytty neljäpäiväiseen viikkoon, mutta nythän uusi kausi vasta alkoi.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs tää nyt on, ettei perjantaina enää tulekaan salkkareita? Kyllähän kauden lopussa on aina siirrytty neljäpäiväiseen viikkoon, mutta nythän uusi kausi vasta alkoi.


Artikkelin mukaan kyseessä on pysyvä käytäntö eli jatkossa neljä iltaa viikossa.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Eilisessä jaksossa vilahti Miran äiti, kuka hän lieneekään? Onko hän joku jo sarjassa näyttelevä vaiko joku ihan uusi hahmo?
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Eiköhän tässä Salkkarimaisesti käy niin, että salaa otettu DNA-näyte oli sössitty jotenkin ja Salla pelaa vain mukana, että pääsi eroon Karin ja Gunnarin sekoilusta.

Näin ainakin itse olen olettanut, että DNA-näyte oli vain pielessä ja Salla pääsee helpommalla, kun leikkii mukana.

Eilisessä jaksossa vilahti Miran äiti, kuka hän lieneekään? Onko hän joku jo sarjassa näyttelevä vaiko joku ihan uusi hahmo?

Omasta mielestä äidiksi on pelattu jo pitkään Joannaa, mutta aika näyttää. Jokin lapseen liittyvä salaisuus hänellä on.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eilisessä jaksossa vilahti Miran äiti, kuka hän lieneekään? Onko hän joku jo sarjassa näyttelevä vaiko joku ihan uusi hahmo?
Ei ole ainakaan mediassa esitelty uusia näyttelijöitä, jotka olisivat tulossa sarjaan sen pysyvämmin, ja kyllä heidät yleensä on poikkeuksetta esitelty nimenomaan tässä syyskauden alussa.. toki en minä nyt mitään viihdeuutisia lue, mutta usein nyt on jostain osunut silmään

Sanoin jo kevätpuolella, että Joannasta ja Lindasta molemmista on annettu vihjeitä jotta voisivat olla se Miran mystinen äiti. Joannasta on tehty sitä jopa liian ilmeisesti, joten viimeksi mainittu on hienovaraisempana vihjailuna oma pääepäiltyni. Lisäksi olisi kuin oppikirjasta saippuasarjan kuvio, että sisarukset ovat tietämättään olleet keskenään naimisissa ja hankkineet jopa yhteisen muksun.. ja nyt sitten vielä tämä tuore valokuva kuvio, että kun on niin mahdottoman epäselvä kuva ettei edes Viola tunnistanut äitiään siitä. Saati nyt sitten muistinmenetys-Aaro omaa tytärtään
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ei ole ainakaan mediassa esitelty uusia näyttelijöitä, jotka olisivat tulossa sarjaan sen pysyvämmin, ja kyllä heidät yleensä on poikkeuksetta esitelty nimenomaan tässä syyskauden alussa.. toki en minä nyt mitään viihdeuutisia lue, mutta usein nyt on jostain osunut silmään

Sanoin jo kevätpuolella, että Joannasta ja Lindasta molemmista on annettu vihjeitä jotta voisivat olla se Miran mystinen äiti. Joannasta on tehty sitä jopa liian ilmeisesti, joten viimeksi mainittu on hienovaraisempana vihjailuna oma pääepäiltyni. Lisäksi olisi kuin oppikirjasta saippuasarjan kuvio, että sisarukset ovat tietämättään olleet keskenään naimisissa ja hankkineet jopa yhteisen muksun.. ja nyt sitten vielä tämä tuore valokuva kuvio, että kun on niin mahdottoman epäselvä kuva ettei edes Viola tunnistanut äitiään siitä. Saati nyt sitten muistinmenetys-Aaro omaa tytärtään
Itse katsoin sitä jaksossa vilautettua naamiaiskuvaa ja olin näkevinäni kuvassa saman tien Joannan :D.

Ei se ainakaan blondi ollut, joten Linda rajautunee ulos. Joskin Linda oli ykköshevoseni tähän veikkaukseen joskus viime talvena/keväänä ennen kuin edes keksin Joannan ilmiselvyyden.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joannaahan itse olen tuohon veikannut kauan. Keväällä vielä tuo puhui lapsen hylkäämisestä Lindalle jotenkin sopivasti. Pidän voittajavedon Joannassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joannaahan itse olen tuohon veikannut kauan. Keväällä vielä tuo puhui lapsen hylkäämisestä Lindalle jotenkin sopivasti. Pidän voittajavedon Joannassa.
Näkyi selvästi että sitä metallirasiaa tutkineella naisella oli sellainen pitkä takki ja nahkahanskat. Joannalla oli samanlainen takki ja taisi ne hanskat olla kanssa mukana. Eiköhän se Joanna ole.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuo Elinan juoni Noelin pään menoks on kyllä suoraan Eric Cartmanin pelikirjasta
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
1. Joko Gunun tai Karin kammasta otettu hius kuuluu jollekin toiselle, thus väärä testitulos

2. Lellu sitten parilla hiiren klikkauksella lavasti Noelille syövän. Varmaan onnistuu lavastamaan myös radiologin lausunnon kunhan tarkemmat kuvat otetaan ja huomataan, ettei siellä ole mitään jne.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuohan ei kovin salaisuus enää ole, että Elina jää sarjasta pois jossain kohtaa, koska tuo vatsa alkaa jo näkyä sen näköisesti. Eli tuleeko jonkinlainen moka tuossa juonessa tosiaan, hyvä veikkaus edellä. Noeliin olemme katsojat saaneet sellaista siedätyshoitoa, että tuskin Elina noin yhtäkkiä häntä saa kiipeliin. Ellei sitten viekin lasta mukanaan, kun jonnekin päätyy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eva joutui sitten taas kerran lapsensa kanssa autoon nukkumaan. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikait tuollaisen pitäisi olla Suomessa edes mahdollista? Jos on äiti ja lapsi niin eikö tällaisille kaupunki/Kela/sossu tai joku vastaava hoidan katon pään päälle aika helvetin äkkiä, eikä pitäisi olla mitään pelkoa siitä että joutuu asumaan autoon? Sikälimikäli äiti vaan tajuaa ottaa johonkin yhteyttä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nostellaan nyt tätäkin ketjua, kun tippunut jo viidennelle sivulle.

Eva joutaisi kuntokuurille. Spurttasi tuossa lopussa noin 6,5 metrin matkan ja meinasi keuhkot tulla suun kautta ulos. Muuten jaksossa ei sitten mitään jännää tapahtunutkaan.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nostellaan nyt tätäkin ketjua, kun tippunut jo viidennelle sivulle.

Eva joutaisi kuntokuurille. Spurttasi tuossa lopussa noin 6,5 metrin matkan ja meinasi keuhkot tulla suun kautta ulos. Muuten jaksossa ei sitten mitään jännää tapahtunutkaan.

Itse otin huomioon, että mielenkiintoisia lääkkeitä Elina jakaa Noelille. Lääkepurkissa ei lukenut mitään, eikä ollut minkäänlaista reseptiä :D Oli kyllä huvittavan näköinen tuo pyörtyminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös