TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 891 258
  • 24 761

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Itse laitan pienet roposeni sen puolesta, että Aki pelasi itselleen vaan hieman aikaa punoa juoni ja lopulta kostaa tuo kiristys pari astetta kovemmin seurauksin.
No jos näin ei käy tavalla tai toisella niin Akin koko henkilöhahmo on pilalla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ihme että termi laiton irtisanominen edes mainittiin.
Kristian ei ilmeisesti ole OAJ:n jäsen? Hänen erottamiselleen ei ollut yhtään mitään perusteita ja liiton lakimies olisi hommannut reksille pikaiset potkut. Nyt sitten painaa baarissa hommia - joita teki kun oli 4000 kuukausipalkalla kertynyt liikaa laskuja - eikä ole palaamassa opetushommiin.

Kai otan liian vakavasti tämän sarjan.
 
Niin se vain Lellu löytyy Noelin vierestä nukkumasta sitten eikä Noel tietty huomaa yhtään mitään. Toisaalta onhan Noel saattanut vetää unilääkkeitä naamaan sen verran, että on varmasti syvässä unessa ettei tarvitse kuunnella lapsen itkemistä eikä havaita mitään muutakaan.
 
No niin miksi kuumat pohdinnat eivät ole jo täällä menossa: Kuka näki Mikin ja Marikan läheisissä tunnelmissa ja kehtasi vielä ottaa kuvankin tästä? Hän ei tietenkään mene heti asiasta huutelemaan, vaan luvassa on jälleen niitä kivoja kiristyskuvioita ja pitkittyy siinä samalla tämä kuvio.

Se oli joko Matias tai Leo. Sen takia se voisi olla Leo, koska pitäähän hänellekin jo alkaa kehitellä enemmän ja enemmän näitä juonikuvioita. Valitsen noista silti tuon Matiaksen. Mitäs te veikkaatte?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se ole Marikan kovvolalainen ex-mies? Tai en nyt muutakaan keksi. Saadaan uusi hahmo sarjaan.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kallella melkoinen homma, mikäli kaikki HUS:n alueen sairaaloiden hankinnat ovat hänen hyppysissään. Susu käy kasuaalisti ilmoittamassa johtajalle, että nyt tarvittaisiin uusi leikkuri ja pian.

Erikoinen politiikka tämän suhteen:
Sairaanhoitaja ilmoittaa: "Hei Kalle! Meiltä on osastolta WC-paperit vähissä"
Kalle: "No minäpä pistän muutaman rullan tilaukseen, kiitos ilmoituksesta!"

Huvitti myös tuo kärikirjoitus laitehankintaa kohtaan, Kalle kaiken lisäksi kuvittelee, ettei kirjanpito havaitse 40k€ tilisiirtoa Kalle Laitelalta. Ilmeisesti pitää vain tallettaa rahat tilille ennen kuin joku huomaa, että HUSin satojen(?) eri pankkitilien kokonaissaldo on hieman pienempi kuin tovi sitten.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kallella melkoinen homma, mikäli kaikki HUS:n alueen sairaaloiden hankinnat ovat hänen hyppysissään. Susu käy kasuaalisti ilmoittamassa johtajalle, että nyt tarvittaisiin uusi leikkuri ja pian.
Aki Lindenin kaudella HUS tuhottiin. Salkkarit siis ovat ajan hermolla!

En tiedä, mitä ammattikuntaa sarjassa on mollattu eniten. Lääkäreistä Katariina väärensi työtodistuksensa, Miika sekosi, Kalle on alkoholisti ja epäpätevä johtaja. Daniel sentään ihan perusjamppa. Poliisit taas olleet ihan idiootteja legendaarista Tapsa Pajua lukuun ottamatta. Opettajat joko sallivat kiusaamisen tai saavat laittomat potkut.

Varmaan teinit ja Jere Karalahti olleet käsikirjoittajina.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mielestäni katsoin eilen tiistain jakson ja se päättyi siihen, että joku otti matkapuhelimella kuvaa mikistä ja marikasta pussailemassa delismossa.

Edit. Poistettu spoilereita.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@smugu , faaaaaak, olin väärässä Salkkarit-ketjussa. Mä poistan ton mun viestin, poista sä toi sun lainaus mun viestistä, niin saadaan nämä pois spoilaamasta.

Pahoitteluni kaikille, spoilaamiseni oli täysin vahinko.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos @BOL

Poistin itsekin ketjusta jotain :D

Mä olen viime aikoina katsonut todella epäsäännöllisesti CMoresta tulevan viikon jaksoja, kun mun teini on nyt siinä vaiheessa elämää, että katsoo niitä mieluummin puhelimestaan yksin kuin mun kanssani, joten olen ihan sekaisin näistä viikoista ja jaksoista. Nyt sitten olinkin katsonut jo tämän viikon jaksot viime viikonloppuna. Onneksi tuossa mun viestissäni ei nyt spoilattu mitään sen suurempaa, mutta vähän kuitenkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mä olen viime aikoina katsonut todella epäsäännöllisesti CMoresta tulevan viikon jaksoja, kun mun teini on nyt siinä vaiheessa elämää, että katsoo niitä mieluummin puhelimestaan yksin kuin mun kanssani, joten olen ihan sekaisin näistä viikoista ja jaksoista. Nyt sitten olinkin katsonut jo tämän viikon jaksot viime viikonloppuna. Onneksi tuossa mun viestissäni ei nyt spoilattu mitään sen suurempaa, mutta vähän kuitenkin.

Joo itsehän mielelläni luen spoilereita, mutta tämä arvailu ja jossittelu on myös hauskaa.

Mutta jatkoin myös tuohon Kallen sairaalajohtamiseen sen verran, että toivokaamme tuon olevankin yksityinen. Noissa voi ollakin erilaisia käytäntöjä. Toki en usko, että jos kiireinen kirurgia tulee kohdalle, voikin tavara olla tipotiessään tai jossain varaston perällä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Musta taas tuntuu, että Pihlajakadun Keskussairaala on nimenomaan julkinen laitos, sen verran vakuuttavaa meininkiä toiminta on joka tasolla.
 
Nyt kun taisi jo käydä selväksi, että kuvan nappaaja ei ainakaan ole Leo, niin heitetään hänen tilalle uutta nimeä. Se voisi olla hyvinkin Noel, tästä tulikin melko vahva tunne tarkemmin ajateltuna.

Nyt Kalle se juominen kuriin katkon avulla, vaikkakin sarjasta katoaa sit roppakaupalla viihdettä hänen lopetettua juominen. Eihän tuollaista kuitenkaan ole ikuisesti kiva seurata, vaikka kyseessä onkin vain tv-sarja.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Voi niitä aikoja, kun...

Mutta olihan tuo niin erinäköistä meininkiä. Huvittavaa että ulkokohtauksetkin näyttävät nykyään pahvisemmilta, vaikka oikeasti ulkona olisivatkin. Kioski oli myös sisältä lähes aidosta menevä. Mutta kova saavutus, että sarja porskuttaa edelleen.
Jo on aikoihin eletty, kun tuossa viestissäni tuon kun... jälkeen jatkoin kertomalla Suomen historiasta, niin uniset moderaattoriveljet laittoivat pelikieltoon. Missä kunnioitus? Mä häpeän. Mä häpeän. Enkä itseäni.

Jos kerron että maailmansota oli joskus, niin laittaako joku mielensäpahoittaja pelikieltoon? Huvittavaa että kerroin kuinka ennen on saanut sanoa tiettyjä sanoja, Salkareissakin, niin siitä rangaistaan. Neuvoksi voisi sanoa, että mind your own business.

Mutta Ismohan se löi tänään jo nyrkkiä kämmeneensä. Alkaako sieltä puskea alkuperäistä Laitelaa? Tuskin kuitenkaan. Sampo joutunee nyt säästelemään rahoja, kun Kalle lähtee lataamoon hetkeksi. Mutta tuskin poliisiaseman kautta.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuli ajatus mieleen, että olisiko tässä kohta jo Sambollekkin liikaa ja alkaisi oikeasti sääliä Kallea? Ehkä jopa alkaisi suunnittelemaan rahojen palautusta. Aika tunteeton kurjimus kyllä tuo sampo kun näkee toisen kärsimyksen ja kalle vielä pitää sitä hyvänä ystävänä.
 
Tuo oli hyvä että Miki ja Marika vihdoinkin jäivät kiinni touhuista. Kysymys kuuluu, kuinka pitkään Susu jaksaa olla asiasta vihainen? Pihlajakadulla kun on tapana unohtaa kaikki suurimmatkin riidat hyvinkin nopealla aikataululla ja sit vaan ollaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muutama jakso nyt mökötetään ensin tuolle kaksikolle ja sit tietysti Akille kun eiköhän sekin tässä kohta paljastu samalla että hänkin tiesi asiasta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kai nuo teinit nyt unohdetaan juopottelemaan tuonne saunaan, kun jäädään järkyttyneinä vatvomaan nähtyä?

Tuo teinien varastelu muuten käsiteltiin ihan fiksustikin. Aaron ja Jutan keskustelu syistä, mikä ajaa tuollaiseen kävi jopa järkeen. Samoin Cindyn rauhoittelu Jeren suuntaan. Tuolle oikeasti pari pistettä, puskaradioissa näistä käytävät keskustelut paljon järjettömämpiä.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Silloin kun Kalle päätti, että lähtee katkaisuhoitoon, niin taisin ääneenkin sanoa täysin vitsillä että ”nyt varmaan sairaalan (ainut) palkanlaskija Aaro nostetaan Kallen sijaiseksi”. Mutta tietty kun jotain vitsillä heittää, mitä ei tosielämässä voisi tapahtua, niin lähes varmuudella se salkkareissa tapahtuu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oletteko palstalaiset mitä mieltä tän sarjan tulevaisuudesta. Nykyinen sopimushan loppuu keväällä 2023. Katsojaluvuthan ovat tippuneet vuoden 2013 noin 900k:sta puoleen milliin. Toki noita lukuja ei voi liikaa katsoa, koska varmasti mtv:stä ja C-Moresta porukka katsoo jonkin verran.

Tähän kun lisää vielä sen fakta, että kuinka halvalta tuotanto nykyään näyttää.

Pitääkö KalPan mestaruusjuhlien 2023 jälkeen haudata tämä rakas ystävä?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tähän kun lisää vielä sen fakta, että kuinka halvalta tuotanto nykyään näyttää.
Itse asiassa korona-aika on selvästikin osaltaan vaikuttanut siihen, että sarja näyttää halvalta. Yksi iso syy tähän vaikutelmaan on se, että kaikki muut ihmiset ovat kadonneet Salkkari todellisuudesta, on vain hahmot. Korona-aikana on selvästikin siis avustajien käyttö lopetettu aikalailla kokonaan tai vähintään vedetty aivan absoluuttiseen minimiin, ja se vaikuttaa sarjan "yleisilmeeseen" jotenkin tosi paljon..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös