Itse jätin salkkarit 2021 keväällä tai ainakin joskus niihin aikoihin, pikku hiljaa se kiinnostus vain loppu. En oo katunu hetkeekään. Ei tekis ees mieli kattoo. Niin naurettavaks toi alko menemään jo. Koko sarjaan, eikä käsikirjoitukseen panosteta enää yhtään. Halveksuttavalla tasolla koko toiminta. Tekin varmasti katsotte sarjaa vanhasta tottumuksesta, niin mäkin monta vuotta. Olihan se sarja vielä ihan hauska joskus 5-10 vuotta takaperin, mutta nää uudet hahmot, joiden näyttelijätaidot on aivan naurettavalla tasolla menee yli. Ylipäätään jo, että sarjan kuvaukset kuvataan Konalassa/Leppävaarassa/Munkkiniemessä vie jo uskottavuuden koko sarjasta varsinkin stadilaisena. Siis kun nämähän mukamas asuvat Ullanlinnassa, mutta pyörivät aina muualla. Maakuntalaisia se ei varmaankaan häiritse, kun en mäkään minkään Kuopion aluetta tunne ollenkaan. Jännä, että Ristikon ostari on kovassa huudossa Ullanlinnassa asuville. Tai kun joku Aino käy shoppailemassa Konalan teollisuusalueella. Vaatii jo aika paljon omaakin mielikuvitusta, että pystyy tota katsomaan naureskelematta kokoaikaa. Välillä joudun kyllä katsomaan salkkareita, kun oma naisystäväni on intohimoinen salkkarikatselija. Mun mielestä kuitenkin olis jo korkee aika laittaa toi sarja pakettiin, se olis pitänyt tehdä jo monta vuotta sitten. Alkakoot pyörittämään vaikka 19.30 tai vaikka vähän myöhempään aikaan aina vanhoja salkkareita 1999 vuodesta lähtien, mäkin voisin palata sitten katsojaksi. Innolla odotan salkkareiden päätösjaksoa, tulee se olemaan tunteellinen hetki. Onhan salkkarit nyt todella legendaarinen sarja!
Onhan toi nykyinen taso aivan katsojille naureskelua jo. Todella hauskaa luettavaa nämä teidän virheiden nostot esille täällä. Niitä tuppaa olemaan nykyään ilmeisen paljon. Jotenkin salkkareiden nykyimagolle sopis vielä aika hyvin, että joku mtv:n lopettaessa sopimuksen, joku discovery alkais tuottamaan salkkareita jollain aivan ennätyksellisen paskalla tasolla. Hahmoiksi hommattais vaikka Ismo ja Kari, loput keksittäis itse.