Arto Kilponen
Jäsen
Aki meni aika vaikeaksi heti, kun Mira kyseli tapoja selvittää vanhempiaan.Joo kyllä itse veikkauslappuuni Joannan laittaisin. Jotenkin niin sopivaan aikaan hänkin alkoi puhua menneisyydestään.
Aki meni aika vaikeaksi heti, kun Mira kyseli tapoja selvittää vanhempiaan.Joo kyllä itse veikkauslappuuni Joannan laittaisin. Jotenkin niin sopivaan aikaan hänkin alkoi puhua menneisyydestään.
Marko Ahtisaari bassossa oli kyllä kova veto.Skäbän keikka oli kyllä mieletön! Mistä saa Skäbä-fanipaitoja :D
Skäbä pitäisi ehdottomasti saada vakiovieraaksi sarjaan. Edelleen muistelen lämmöllä Skäbän ensimmäistä keikkaa, jolloin sovinismi kukki ja viina virtasi.Skäbän keikka oli kyllä mieletön! Mistä saa Skäbä-fanipaitoja :D
Oliko? No miten minä ihmettelinkin, että jotain tuttua basistissa oli, vaikka en oikeastaan ole varma miltä Marko Ahtisaari edes näyttää :D samoin muuten olin katsovinani nopeasti, että Skäbällä oli rummuissa Stratovariuksen rumpali..Marko Ahtisaari bassossa oli kyllä kova veto.
Totta! Nyt kun sen sanoit niin yhtäläisyyksiä löytyy.Kyllä on kässäritiimi Better Call Saulinsa katsoneet, kun ovat JPtä kehitelleet. Niin ilmiselvät Lalo Salamanca-fibat tuosta tulee.
Ehdottomasti. Ei missään nimessä ole näyttelijöistä huonoimmasta päästä. Välillä (lähes aina) heiluu jotenkin hassusti kohtauksissa, liekö hahmoon kuuluvaa vai näyttelijän maneereja vain.Haukkukaa vaan, mutta minun mielestäni tämä tubettaja on vetänyt hyvin JP:n roolia. Ei ole toki mikään Juha Veijonen, mutta tuskinpa sellaista on tähän rooliin yritettykään hakea.
Ja äidit eivät ennen kaikkea välitä lapsistaan pätkääkään. Susu ja Marika kumpikin hylkäsivät lapsensa tuosta noin vaan omien mieskuvioiden takia, Eva pettää tytärtään jatkuvasti tämän poikaystävän kanssa ja jatkaa vaan tätäkin touhua. Elina elää kuin Talea ei olisi koskaan ollutkaan. Miran äiti hylkäsi jo tämän syntyessä, samoin Linda Violan. Kallen äiti on teillä tietämättömillä. Akin äiti käytti tätä lapsena seksuaalisesti hyväksi. Salla ei ole Ressusta enää tietävinäänkään. Ja vastaavia riittäisi vaikka kuinka paljon.Aloin taas lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen seuraamaan sarjaa. Ilahduttavaa huomata että mikään ei ole muuttunut.
-joka toisella hahmolla äiti kateissa tai haudassa
-joka toinen hahmo tappanut jonkun
-loput olleet linnassa jostain muusta syystä
-kaikilla asuu nurkissaan joku ulkopuolinen
-joku yrittää pölliä toisen lapsen joka on oikeasti oma
-asunnosta ulos astuessaan jokainen törmää aina henkilöön johon viimeiseksi haluaisi törmätä
-Ismo pyörittää edelleen kauppaa ja taas kerran näyttää siltä että homma ajautuu karille
Se on se kuuluisa saippuasarjojen jänne.. sattumalta yksi tuttu kirjoitti juuri vähän aikaa sitten facebookin suunnilleen näin:Aloin taas lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen seuraamaan sarjaa. Ilahduttavaa huomata että mikään ei ole muuttunut.
"Pidin 20 vuoden tauon etten katsonut lainkaan Kauniita Ja Rohkeita, mutta nyt olen taas vähän katsonut. Ridge on menossa naimisiin Taylorin kanssa, ja Brooke on ihan paskana
Onko jossain listattu hahmojen poistumisia, eli sitä, minne menivät? Esimerkiksi, mitä Heidi Aaltoselle lopulta tapahtui?
Otetaan esimerkki, jotta hahmottuu paremmin: Jiri Viitamäki lähti pyörittämään Tallinnaan Moosen baaria.
Suoraan sanottuna en löytänyt vastausta tuohon Heidi Aaltosen poistumiseen.Tottahan toki. Täältä vain opettelemaan Salkkarit-lorea:
Luettelo televisiosarjan Salatut elämät poistuneista henkilöistä – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Suoraan sanottuna en löytänyt vastausta tuohon Heidi Aaltosen poistumiseen.