Muistinkin että olet "kehuskellut" täällä olleesi Salkkareissa mukana. Olin ihan varma että olet tuo Sofian uusi ihastus VESA!
Muistinkin että olet "kehuskellut" täällä olleesi Salkkareissa mukana. Olin ihan varma että olet tuo Sofian uusi ihastus VESA!
Josta tulikin mieleeni, että tämä Vesa on varmaankin kaikkien aikojen paskin näyttelijä Salkkareissa. Alittaa jopa uuden sekä vanhan Nikon!
Mnääh, Niko tietää kyllä, että isäukko on vähintäänkin Rocky Balboan veroinen kehien kingi joten syytä huoleen ei ollut.Huvittavaa, kuinka Niko ei reagoinut mitenkään Lasun ilmoitettua kylmän viileästi menevänsä ottamaan talkkarin kanssa erää kellariin.
Itse olen alkanut pohtimaan että kuinka pitkälle case Hunks-Ossi ja Lellu menee, Miami "Tuomo" Vice kyllä varmaan kiehahtaa kun kuulee uusioperheen perustamisesta. Lellun saamiseksi kytän pitäisi nujertaa hunks, joka on ainakin 1.5 x kytän massa.. Toivotaan että Ami ottaa Tuomon treeniohjelmaansa, sen verran vakuuttava oli vääpelin teilaus viime jaksossa.
Siis Sofia. =)Ja Oona bilettää :)
Siis Sofia. =)
Itsekin mietin asiaa, tuli tosiaan fiilis, että siideriä on messissä taktisesti erityisesti sen takia, että se houkuttelisi teinitypyn juomaan helpommin. Voihan se muutenkin olla siiderimiehiä. Sellaisia itsekin olen tuntenut/tunnen/tiedän (ja kyllä, ihan heteroja ovat).Kova äijä tuo Vesa, vai mikä se nyt onkaan. Siideriä vetää. Tai ehkä tarkoituksena siinä olikin tuo, että Sofia kinuaa sitä ja pullollisen jälkeen onkin jo valmista kauraa.
Mites tuon Romeon jutun kanssa kävi? Siis kun se pölli sen auton ja Noora näki sen. Itseltä mennyt ohi, vai onko siitä mitään sen jälkeen sitten edes näytetty.
Itsekin mietin asiaa, tuli tosiaan fiilis, että siideriä on messissä taktisesti erityisesti sen takia, että se houkuttelisi teinitypyn juomaan helpommin. Voihan se muutenkin olla siiderimiehiä. Sellaisia itsekin olen tuntenut/tunnen/tiedän (ja kyllä, ihan heteroja ovat).
No siis näissähän käy aina (saippusarjoissa) niin, että tytsy pistää jarrut päälle viime hetkillä ja sitten tuo nousuhumalainen alfauros ottaa teinislutin väkisin.heteromies voi vetää siideriä mutta eihän tuo golden cap ole siideriä. Jotain hiilihapollista makeata litkua.
Niin mutta asiaan. Joo kyllä se Vesa taitaa juottaa muutaman siduan Sofialle ja sitten ehdottelee. Sofian katsekin ole sen näköinen että meinaa antaa piparia.
Äsken Sepon odottaessa lehteä, Ami siivosi Stellansin edestä harjalla. Olen käsittänyt että Talotaikureiden hommiin kuuluu vain se pihan ympärys ja raput, mutta että oikeen kadultakin asti pitää siivota.
Asuessani Kalliossa, samantyyppinen talonmiesjannu kyllä siivosi talon edustan myös kadun jalkakäytävän osalta. Hyvähän se on pitää talon edusta siistinä.
Jalkakäytävän puhtaanapito sekä talvikuunossapito kuuluu kiinteistön omistajalle, tässä tapauksessa kiinteistöstä huolehtivalle Talotaikureille. Hienoa, että Ami ehtii nyrkkeilyharrastukseltaan myös hommiin.Äsken Sepon odottaessa lehteä, Ami siivosi Stellansin edestä harjalla. Olen käsittänyt että Talotaikureiden hommiin kuuluu vain se pihan ympärys ja raput, mutta että oikeen kadultakin asti pitää siivota.
Ei, Paula soitti huolissaan ja Sofia päätti feidata pedosedän harmiksi. Ihme juttu, ettei Paula haistanut siiderin lemua kun istuivat Kentaurissa kaakaolla Sofian kanssa. Kyllä se tyttö nyt taisi ainakin pullollisen juoda ja luulisi sen tuonikäisellä näkyvän käyttäytymisessäkin.Pääskö Vesa lykkii Sofiaa?
Mua häiritsee se miten kliseistä toi salkkareiden "kahvin juonti" oikeesti on. Seppo tuo itselleen ja Ispille kahvit pöytään ja kolahti mukit juuri samalla äänellä kuin olisivat tyhjät ja käyttämättömät. Ja miten nopeasti joivatkin juuri pannusta tulleet kahvit alas kurkusta parilla huikalla.. :) Kiinnittikö joku muu siihen huomiota??
Kyllä se tyttö nyt taisi ainakin pullollisen juoda ja luulisi sen tuonikäisellä näkyvän käyttäytymisessäkin.