TV-sarja: Salatut elämät

• 8 005 538
  • 24 880
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
Josta tulikin mieleeni, että tämä Vesa on varmaankin kaikkien aikojen paskin näyttelijä Salkkareissa. Alittaa jopa uuden sekä vanhan Nikon!

Herää kysymys miten maailmankaikkeuden totaalisen pohjan voi alittaa.. Ehkä ainakin vanhan Nikon jäätävään roolisuoritukseen voi hyväksilukea sen faktan, että kaveria pidettiin ilmiselvästi jonkun huumausaineen vaikutuksen alaisena. Mikään muu syy ei selitä sen epä-lapsen olemassaoloa..

Itse olen alkanut pohtimaan että kuinka pitkälle case Hunks-Ossi ja Lellu menee, Miami "Tuomo" Vice kyllä varmaan kiehahtaa kun kuulee uusioperheen perustamisesta. Lellun saamiseksi kytän pitäisi nujertaa hunks, joka on ainakin 1.5 x kytän massa.. Toivotaan että Ami ottaa Tuomon treeniohjelmaansa, sen verran vakuuttava oli vääpelin teilaus viime jaksossa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huvittavaa, kuinka Niko ei reagoinut mitenkään Lasun ilmoitettua kylmän viileästi menevänsä ottamaan talkkarin kanssa erää kellariin.
Mnääh, Niko tietää kyllä, että isäukko on vähintäänkin Rocky Balboan veroinen kehien kingi joten syytä huoleen ei ollut.

Aika metka nyrkkeilymatsi kyllä kaikin puolin.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse olen alkanut pohtimaan että kuinka pitkälle case Hunks-Ossi ja Lellu menee, Miami "Tuomo" Vice kyllä varmaan kiehahtaa kun kuulee uusioperheen perustamisesta. Lellun saamiseksi kytän pitäisi nujertaa hunks, joka on ainakin 1.5 x kytän massa.. Toivotaan että Ami ottaa Tuomon treeniohjelmaansa, sen verran vakuuttava oli vääpelin teilaus viime jaksossa.

Niin no Tuomohan on helsingin paras kyttä. Ei se tartte edes ruumillista väkivaltaa kun sanoo Kallelle ja Pallelle että tuo mies häkkiin. Se saattoi tappaa Aaro Vaalanteen !

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä tuli jo itsellekin hymy kasvoille Ismon onnen johdosta! Mahtavaa! Tähän mennessä koko jakso on ollut pelkkää iloa ja hymyä. Kohta varmaan sitten Romeo tulee poliisien kyydillä tai sitten se hakataan. Alkaako Lasse Amin valmentajaksi ja manageriksi? Ossikin saa pesää yöllä, kiva homma. Kelpais kyllä mullekin, perkele!

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Mää oon tukioppilas ja mun tehtävä on mennä perään ku jotain kohdellaan kaltoin" (Niko Vainio)

Wooo!! Siistii! Kyllä Niko hoitaa.

Ja Oona bilettää :)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja Oona bilettää :)
Siis Sofia. =)

Oli jotenkin yliäitelän imelä jakso kaiken kaikkiaan. Kaikilla (tai ainakin melkein) superkivaa ja hauskaa keskenään. Melkein jo toivoo Ismolle vastoinkäymisiä, niin siirappista oli se kuhertelu Tanjan kanssa.

Saas nähdä vetääkö lottokupongit voiton vielä. Vai voittaako Ismo? Olisikin aika hauskaa, jos Ismo lankeaisi lottoamaan ja tempaisi päävoiton. Siinä sitten Tanjalle selittämään, että mistä ne rahat tulla tupsahti tilille. =D

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kiva aina puuttua näihin pikku epäloogisuuksiin, vaikka sinällään eivät olennaisia olekaan..

Kohtauksessa jossa Oona ja Niko juttelivat Oonan huoneessa, taustalla soi The Rasmus. Mikäs manga/anime fani se sellainen on joka Rasmusta kuuntelee?? Eikös tuo nyt liene hieman turhan "mainstreamia" siihen genreen..

Kova äijä tuo Vesa, vai mikä se nyt onkaan. Siideriä vetää. Tai ehkä tarkoituksena siinä olikin tuo, että Sofia kinuaa sitä ja pullollisen jälkeen onkin jo valmista kauraa. Mites tuon Romeon jutun kanssa kävi? Siis kun se pölli sen auton ja Noora näki sen. Itseltä mennyt ohi, vai onko siitä mitään sen jälkeen sitten edes näytetty.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kova äijä tuo Vesa, vai mikä se nyt onkaan. Siideriä vetää. Tai ehkä tarkoituksena siinä olikin tuo, että Sofia kinuaa sitä ja pullollisen jälkeen onkin jo valmista kauraa.
Itsekin mietin asiaa, tuli tosiaan fiilis, että siideriä on messissä taktisesti erityisesti sen takia, että se houkuttelisi teinitypyn juomaan helpommin. Voihan se muutenkin olla siiderimiehiä. Sellaisia itsekin olen tuntenut/tunnen/tiedän (ja kyllä, ihan heteroja ovat).

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mites tuon Romeon jutun kanssa kävi? Siis kun se pölli sen auton ja Noora näki sen. Itseltä mennyt ohi, vai onko siitä mitään sen jälkeen sitten edes näytetty.

Ei näytetty tämän päivän jaksossa mitään tapauksesta. Toivottavasti joutuu *kraak* variksenpesään.

PS: Maarit Salin on kotikatsomossa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Itsekin mietin asiaa, tuli tosiaan fiilis, että siideriä on messissä taktisesti erityisesti sen takia, että se houkuttelisi teinitypyn juomaan helpommin. Voihan se muutenkin olla siiderimiehiä. Sellaisia itsekin olen tuntenut/tunnen/tiedän (ja kyllä, ihan heteroja ovat).

heteromies voi vetää siideriä mutta eihän tuo golden cap ole siideriä. Jotain hiilihapollista makeata litkua.
Niin mutta asiaan. Joo kyllä se Vesa taitaa juottaa muutaman siduan Sofialle ja sitten ehdottelee. Sofian katsekin ole sen näköinen että meinaa antaa piparia.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
heteromies voi vetää siideriä mutta eihän tuo golden cap ole siideriä. Jotain hiilihapollista makeata litkua.
Niin mutta asiaan. Joo kyllä se Vesa taitaa juottaa muutaman siduan Sofialle ja sitten ehdottelee. Sofian katsekin ole sen näköinen että meinaa antaa piparia.
No siis näissähän käy aina (saippusarjoissa) niin, että tytsy pistää jarrut päälle viime hetkillä ja sitten tuo nousuhumalainen alfauros ottaa teinislutin väkisin.

Seuraava vuosi meneekin raiskauksesta toipuessa.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Bongasin tänään muuten tuon "Vesan" Neloselta voittopotti(?)-ohjelmasta juontajana. Olikin tutun näköinen jollain tapaa.

Ja nyt Sofia imee siideriä kuin viimeistä päivää, katsotaan imeekö jotain muuta jakson edetessä..

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Äsken Sepon odottaessa lehteä, Ami siivosi Stellansin edestä harjalla. Olen käsittänyt että Talotaikureiden hommiin kuuluu vain se pihan ympärys ja raput, mutta että oikeen kadultakin asti pitää siivota.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Äsken Sepon odottaessa lehteä, Ami siivosi Stellansin edestä harjalla. Olen käsittänyt että Talotaikureiden hommiin kuuluu vain se pihan ympärys ja raput, mutta että oikeen kadultakin asti pitää siivota.

Asuessani Kalliossa, samantyyppinen talonmiesjannu kyllä siivosi talon edustan myös kadun jalkakäytävän osalta. Hyvähän se on pitää talon edusta siistinä.

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Asuessani Kalliossa, samantyyppinen talonmiesjannu kyllä siivosi talon edustan myös kadun jalkakäytävän osalta. Hyvähän se on pitää talon edusta siistinä.

Kaupunkialueella jalkakäytävän osalta ainakin talvikunnossapito kuuluu taloyhtiöille ja näinollen sen yleensä hoitaa huoltoyhtiö. Uskoisin pätevän muuhunkin hoitoon kuten yleiseen siisteyteen.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saisko tiivisteen tiistain tapahtumista? Pääskö Vesa lykkii Sofiaa?

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jalkakäytävän puhtaanapito sekä talvikuunossapito kuuluu kiinteistön omistajalle, tässä tapauksessa kiinteistöstä huolehtivalle Talotaikureille. Hienoa, että Ami ehtii nyrkkeilyharrastukseltaan myös hommiin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pääskö Vesa lykkii Sofiaa?
Ei, Paula soitti huolissaan ja Sofia päätti feidata pedosedän harmiksi. Ihme juttu, ettei Paula haistanut siiderin lemua kun istuivat Kentaurissa kaakaolla Sofian kanssa. Kyllä se tyttö nyt taisi ainakin pullollisen juoda ja luulisi sen tuonikäisellä näkyvän käyttäytymisessäkin.

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mua häiritsee se miten kliseistä toi salkkareiden "kahvin juonti" oikeesti on. Seppo tuo itselleen ja Ispille kahvit pöytään ja kolahti mukit juuri samalla äänellä kuin olisivat tyhjät ja käyttämättömät. Ja miten nopeasti joivatkin juuri pannusta tulleet kahvit alas kurkusta parilla huikalla.. :) Kiinnittikö joku muu siihen huomiota??

Mua häiritsee se miten kliseistä toi salkkareiden "kahvin juonti" oikeesti on. Seppo tuo itselleen ja Ispille kahvit pöytään ja kolahti mukit juuri samalla äänellä kuin olisivat tyhjät ja käyttämättömät. Ja miten nopeasti joivatkin juuri pannusta tulleet kahvit alas kurkusta parilla huikalla.. :) Kiinnittikö joku muu siihen huomiota??

Minä kiinnitin myös tuohon huomiota ja täysin samaa mieltä kanssasi. Todellakin jännän näköistä kun "juodaan" kahvit tyhjistä mukeista ja parilla huikalla.

Niko sitten näki tän päivän jaksossa millainen poikaystävä sillä Sofialla onkaan. En yhtään ihmettele vaikka menee heti juoruamaan Maaritille.

Vietetäänköhän Aaron hautajaisia muuten milloin? Vieraat saattaa olla vain aika vähissä. Eero tietysti menee yksin hyvästelemään ei niin rakkaan veljensä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy