Aaro ei ole tainut muistinmenetyksen jälkeen toimia pappina, että ei varmaan muista saarnoja tai muuta. Eli ei edes muista olleensa pappi.Tyhmä minä, nyt vasta hokasin mitä Salkkarit-tuotanto on tarkoittanut tällä höpinällä kaikkien aikojen kauden päätösjaksosta - Salkkareissa oli Pihlajakadun ulkopuolinen pappi, missä helvetissä oli Aaro??
Aaron muistinmenetys on harmi homma, sillä olisi varmaan muuten ollut pappina omissa häissäänkin.Tyhmä minä, nyt vasta hokasin mitä Salkkarit-tuotanto on tarkoittanut tällä höpinällä kaikkien aikojen kauden päätösjaksosta - Salkkareissa oli Pihlajakadun ulkopuolinen pappi, missä helvetissä oli Aaro??
Joo kyllä itsekin uskallan sanoa että Sannilta lähtee tässä henki. Ullalle varmasti käy jotain koska koronan vuoksi Peuhu joutui jäämään pois kuvauksista, joten ainakin väliaikainen postuminen on varmasti luvassa. En usko että tappamaan lähdetään kuitenkaan, sarjassa on muutama hahmo joita ei tappamalla kirjoiteta sarjasta pois ja yksi heistä on Ulla. Ellei nyt sitten näyttelijä menehdy tosielämässä niin sitten varmaan joo.Mä luulen että Sanni kuolee ainoana, sopis just hyvin ku on ihan vähän aikaa sitten saatu taas perhe kasaan, että ei sit ihan mee taas putkeen.
Kerttu on yliopistossa.Sanni voisi joutua koomaan. Talella palaa toinen puoli naamasta kuten Two Face Jarkolla Kentaurin räjähdyksen jälkeen. Tämän jälkeen Tale surkuttelee aina pimeässä "kuka minua nyt rakastaa, älä katso olen hirviö!" ja tietenkin paikalle tulee Tiina lohduttamaan "minä rakastan" . Voivat sitten perustaa uusioperheen (ja lähteä sarjasta?). Sitten joskus kolmen ja puolen vuoden kuluttua kun Kerttu on saanut Amkista paperit, voi palata takaisin ja Sanni herää koomastaan. Talella on tällä välin naama parantunut Jardenin voiteilla.
Vanhoja jaksoja vähän katsellut telkusta ja tämähän on enemmän sääntö kuin poikkeus, olkaa hyvä, ei jumalauta:
Vanhoja jaksoja vähän katsellut telkusta ja tämähän on enemmän sääntö kuin poikkeus, olkaa hyvä, ei jumalauta:
Pihlajasadun uudet jaksot on tulleet C Moreen ja ekat viisi jaksoa käsittelee Dahliaa. Sen enempää nyt spoilaamatta niin ekan jakson perusteella tuli sellainen lievä mitä vittua -fiilis, mutta pistetään nyt spoilereihin lisää...
Dahlia katsoo siis kristallipalloon ja sen jälkeen on ikään kuin vaihtanut paikkaa Ullan kanssa. Ulla on rikas rouva on naimisissa "Uolevin" kanssa ja tätä näyttelee Antti Seppä. Raimo Grönbergin Gunnar on edelleen Dahlian kanssa naimisissa ja sitten Monica ja Camilla ovat Ullalla töissä, toinen siivooja ja toinen kokki. Ekan jakson lopussa myös Noel tulee kuvoihin ja hän on Ullan ja Uolevin poika.
Dahlia ja Gunnar pitävät tuossa Ismon valinnan paikalla omaa kauppaansa ja siellä ei käy ketään. Paitsi joku random-spurgu ja sitten Uolevi. Kaupan nimi taisi olla Gunnarin kulma.
Sanotaanko että jos pääsarja oli aikoinaan ihan kohtalaista tv-draamaa ja muuttui sitten jossain vaiheessa täydeksi campiksi niin näköjään Pihlajasatu tekee sitten saman ainakin tämän sarjan kohdalla. Pihlajasadun ekat kaudet oli oikeasti ihan kelvollisia ja varsinkin tuo Salinien setti oli hyvä, mutta nyt kyllä vedettiin kieli poskessa niin överiksi ettei mitään rajaa. Etenkin Peuhun esittämä rikas Ulla on niin paska hahmo että en ole vastaavaa nähnyt koskaan. Ei perkele.
Noh, katsotaan huumorin voimalla loppuun. Antti Seppää oli kiva nähdä pitkästä aikaa vaikka ei nyt Gunnaria esitäkään. Hyvä näyttelijä.
EDIT:
Niin ja tosiaan Uolevin ja Ullan sukunimi on siis Axelsson. Tai Ulla taisi olla Tuomi-Axelsson.
Pihlajasadussa kesällä on ainakin Helena, Stuba ja Sergei. Odotettavissa siis runsaasti jumalautaa ja jospa Sergein "mitä helvettiä" kuultaisiin myös. Sebastian ja Sergei voisivat kyllä tehdä paluun sarjaan ja mielellään vaikka omaisuutensa menettäneinä rikollisina, jotka haluavat palata rikkauksien ääreen.Sebastianin jumalaudoista saisi oikeasti tehtyä varmaan viiden minuutin kosteen. Joku osaavampi voisi tehdä, olisi eräänlainen kulttuuriteko.
Edit: Itsesiassa nopealla googletuksella löytyi reilu minuutin pätkä, ihan hauska. Ei jumalauta.
Tähän liittyen muuten, veikkaan että Iljan näyttelijä vaihtuu tässä samalla vauhdilla. Ei siis perustu mihinkään muuhun kuin omaan mutuun, mutta aika pitkäänhän tuo sama Ilja on ollut tässä lapsen roolissa, joten nyt voisi olla paikka tuoda vähän isompi lapsi mukaan. Ehkä sellainen joku suurinpiirtein ekaluokkalainen.Veikkaan, että joko Sanni tai Tale kuolee. Ei molemmat. Kaiken järjen mukaan Camillan tai Akin pitäisi kuolla, mutta tuskinpa vain. Tale ehti pelastaa Iljan turvaan (joo, miten) ja tämän vuoksi sitten joko uhrautui itse kuolemaan tai ei ehtinyt pelastaa enää Sannia, joka kuoli. Joka tapauksessa Tallukasta tehdään sankari. Ulla voisi lähteä Malagaan suremaan Talen kuolemaa tai jotain vastaavaa.
Joo kyllähän tuo alun jälkeen pääsi vähän parempaan vireeseen ja mitä vähemmän Ullaa oli ruudussa niin sitä pahempi. Jos on Esko Koveroa aikanaan sanottu ylinäyttelijäksi niin kyllä Peuhu vie ylinäyttelynsä vielä pahemmin överiksi. Oli jopa suorastaan omituinen rooli.No joo olihan nää Dahlian jaksot vähän tylsempää settiä kuin aikaisemmat, mutta ihan taattua salkkaria. Semmoinen 3/5.
Mitäs tälle Annille muuten tapahtui? Jäikö se nyt yksinään pööpöilemään sinne mökille? :DSalkkarit-tähti Tiia Elg saa toisen lapsen: ”Äiti, isä ja moni, moni muu odottavat intopiukeana uutta tulokasta”
Elg kertoo ilouutisesta Instagramissa.www.iltalehti.fi
Noniin ja ei muuta kuin sama juonikuvio, mutta nyt käänteisenä. Tai sitten niin, että isäehdokkaat olisivat Severi ja Lasse. Mammaloma alkaa kun Aaron munuaisen vallassa oleva Lasse vie Evan Annin luokse mökille mummolaan.
Onnea vaan perheelle!
Poliisithan sen roudasi pois sieltä silloin kun Eva löydettiin.Mitäs tälle Annille muuten tapahtui? Jäikö se nyt yksinään pööpöilemään sinne mökille? :D
Näemmä paljon paremmin muistaa yksityiskohdat vanhoista jaksoista kuin näistä nykyisistä, jotka tulee katseltua/kuunneltua ohimennen aamutoimien ohessa :DPoliisithan sen roudasi pois sieltä silloin kun Eva löydettiin.