Vähän samanlainen käsitys itselläkin. Onhan Jutta harrastanut seksiä Karin, Ismon ja Lassen kanssa, ettei se sen puoleen ainakaan tunnu haittaavan.Minulla on sellainen käsitys, että Jutan maskuliininen menneisyys ei enää kuulu juonikuvioihin ja kukaan ei enää edes ajattele asiaa, vaikka aluksi se oli kaikille järkyttävä yllätys, joka karkoitti miehiä. Nyt Jutta on vain upea nainen, josta miehet kilpailevat. Salkkareissa ei nähdä sukupuolia, vaan ihmisiä.
En ymmärrä miksei Sabriina palkkaa 24/7 henkivartijaa, jos vainoaminen on niin ahdistavaa. Rahaa Sabriinalla kuitenkin on. On kuitenkin melko mielenkiintoista nähdä kuka vainoaja on.
Paljastuu kökösti, että täysin erinäköisestä rappukäytävästä huolimatta Sabrinan kämppä onkin Pihlajakadun kattohuoneisto. Stalkkeri siellä vaan päätti hankkiutua Sabrinasta eroon ja heitti ikkunasta ulos kadulle.No veikkauksia kehiin, että kuka sieltä tippui alas? Itselleni jäi sellainen kuva, että tippuja oli Ismon asuntoa ylemmästä kerroksessa, joskin täytyy myöntää etten edes ole perillä missä kerroksessa Ismon kämppä ylipäätään on.
Tuskinpa Linda sentään Nadjaa viskasi ikkunasta ulos, varsinkin kun jäi vaikutelma että tippuja oli vauvaa rotevampaa sorttia.
Paljastuu kökösti, että täysin erinäköisestä rappukäytävästä huolimatta Sabrinan kämppä onkin Pihlajakadun kattohuoneisto. Stalkkeri siellä vaan päätti hankkiutua Sabrinasta eroon ja heitti ikkunasta ulos kadulle.
Tämä olisi kyllä kaikkien aikojen rimanalitus. Ei edes Salkkareissa. Eihän? No ei. Sen verran selväksi tehty aiemmin, ettei asu Pihlajakadulla.
Itse veikkaan että sinne pihalle tömähti Jirin heittämä TV. Pinna paloi kun kuuli että muksu on paksuna
Kaiketi tuossa vain pääteltiin Laiteloiden reaktioista, että jotain he ikkunasta näkivät. Eiköhän se viimeisessä jaksossa selviä oliko se jonkun tippuminen, Ulla Pihlajakadulla tanssimassa ripaskaa rinnat paljaana vai jotain ihan muuta.Ei perkele kuinka sokea olen. En nimittäin nähnyt mitään lentävän ikkunasta ulos? Siis ainakaan mitään ihmistä? Tai sitten pläräsin just silloin kännykkääni.
Missä kohtaa siis jotain lensi ikkunasta ulos? Olen katsellut tämän viikon molemmat jaksot mutta nyt mennyt jostain syystä tämä ohi itseltäni?
Nyt kun Nella on raskaana, niin en kuitenkaan usko, että Tale on lapsen isä, sillä eikös Talen ja Nellan juttu ollut kuukausia sitten? Sekä Nella sanoi suoraan, että Ressu on lapsen isä. Joten tämän myötä uskon, että ainakin joku Taalasmaista saattaa kuolla. Camillan ja Akinkin kuoleman on mahdollinen. Hyvästelivät Dahlian ja Gunnarin, sekä "lähtivät" yhdessä. Hyvin salkkarimainen tarinan lopetus.
Syksyllä varmaankin luvassa vainoajaa, isyyshuijausta, Noelin ja Elinan menneisyys. Huumeliiga taidettiin valitettavasti pyyhkäistä pois, mutta kaikki on mahdollista.